![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Alweer het zoveelste bericht van de opperbubbel dat gewoon niet ter zake doet. Of verdedigde ik misschien de terugkeer van het grafelijk geslacht (voor zover er nog afstammelingen zijn trouwens)? |
Citaat:
|
Citaat:
En in plaats van hier zo anoniem te komen schelden, zoudt ge beter eens met ons spreken. Wij staan altijd open voor debat. Forza, Italiaans en Belgica, Latijn, verbindt het nieuwe met de traditie. |
Citaat:
2, Wat doen we hier anders dan debateren? (ok, en een occasionele scheldpartij) 3, Ik had het niet over jullie driekleur, maar over de flyerkens. Ze sierden welig de vloer van de trappenhal in het msi (je m'excuse, mais c'est la vérité :-) ). 4) Forza Belgica: mooi uitgelegd ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En over die flyers; bedankt, flaminganten, om die terug te leggen. Wij recycleren ze gewoon ;) Spreek ons volgende keer eens aan, dan gaan we een pint drinken :thumbsup: |
Citaat:
In ieder geval bedoelde ik het in de betekenis van 'hedendaags'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het huidige Frans vindt haar oorsprong in de taal die men in de Middeleeuwen aan het koninklijk Hof van Parijs gebruikte. Daarom sprak men lange tijd over "le françois du Roy": het Frans van de koning. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Daar hou ik je aan ;) |
Citaat:
Geef eens een voorbeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be