![]() |
Citaat:
|
Ik vraag me trouwens af hoeveel flaminganten mij op dergelijke wijze zouden durven bedreigen als ze voor mij stonden...
Conclusie: gedraag u eens beschaafd, vrienden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat echt gebeurd? :rofl: :rofl: :rofl: En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
De opperbubbel moet in stompzinnige uitspraken niet onderdoen voor zijn bubbelonderdanen! Ongetwijfeld zal het negationisme wel weer toeslaan onder de bubbels, net zoals bubbels Vangeel en Verbeeck hier al ontkenden dat er "skinheads" op de laatste belgicistische betoging meeliepen. Toen er foto's werden bovengehaald, haalden ze plotseling een wit konijn uit hun hoed: die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK... Net zoals die FDF'ers die er volgens de bubbels er eerst niet waren in de onmiddellijke omgeving van Hans I le Grand, om enkele berichten later dan toch te verschijnen... maar ze waren plotseling wel ijverig Nederlands aan het studeren. |
Citaat:
Weet iemand tot wie ik mij moet wenden om zulke uitspraken te melden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat trouwens het etiket extreemlinks opgeplakt krijgt.. .ook door een BUB'er:rofl::rofl:!![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Een doodsbedreiging! :lol: Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie om het verschil te weten... :D Een dreigement is geen dreigement zonder de twee essentiële zaken: de oorzaak en het gevolg of de consequentie. |
Citaat:
|
Citaat:
In plaats van blind te fulmineren, had u beter eens de context gelezen me dunkt. Nu ja, Pelgrim had mij duidelijk wel verstaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
De BUB plaatst zichzelf hier keer op keer verder in de marginaliteit van het ideologische spectrum. Ik kan gemakkelijker discussieren met mensen van extreem links tot extreem rechts dan met de BUB, je moet niet vragen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien zijn er na grondig onderzoek wel meer organisaties te bedenken die nog minder dan 350 mensen bij elkaar krijgen. Let wel: nadat alle media en zowat alle traditionele Vlaamse politici al weken schreeuwen dat de regering in gevaar is als B-H-V niet opgelost geraakt! Dat moet toch pijnlijk geweest zijn, zo'n afgang. Sterkte jongens, er valt met een beetje geluk vroeg of laat nog wel ergens een lekkere kaakslag uit de kast... |
Citaat:
Nic Balthasar? Bob Peeters? Frederik De Borchgrave? Axel Peleman? Herr Seele? Steven Martens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een waardenvrij, academisch gezelschap dus? Misschien de verzamelde redactie van een objectieve encyclopedie? |
Citaat:
http://www.taalaktiekomitee.org/nieu...13/041113l.htm Hier lees ik: [size=3]In de hoop U allen met gesmeerde kelen en gebalde vuisten te mogen begroeten…[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Marxisten pur sang zal men er warschijnlijk niet aantreffen, of ze moesten Lenins 'Over het recht der volkeren op zelfbeschikking' niet begrepen hebben. Anders dan JVDB die de term 'statkundige doctrine' gebruikt, het eerder hebben over 'economische doctrine'. mvg, driewerf |
Citaat:
|
Citaat:
Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Vergelijkt u nu kommunisten met nazi's? |
Citaat:
Er is een gelijkenis tussen de Hitlergroet en de Romeinse groet, maar toch zijn ze verschillend. De Romeinse groet geschiedde met een open hand, de Hitlergroet met gestrekte vingers. |
Citaat:
Inderdaad, dat bewijst het. Het is trouwens ook niet verwonderlijk als je weet dat links en de Vlaamse en Waalse bewegingen al sinds hun ontstaan samen werken om de Belgen kapot te maken. Gedenk bijvoorbeeld de Koningskwestie, handig uitgespeeld door communisten aan beide zijden van de taalgrens om alvast de Monarchie te vernietigen. Gelukkig was de Belgische volksgeest sterker dan het links-separatistisch complot dat overigens ijverig gesteund werd (en wordt) door communisten en andere imperialisten in Rusland, de UK en de Verenigde Staten. Gedenk bijvoorbeeld de kritiek van Ché Guevara op België, en de niet-aflatende propagandastroom vanuit Engeland tegen België inzake de Kongo, en ook het bondgenootschap tussen het Witte Huis en de anti-Belgische kliek rond Beliën.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be