![]() |
Citaat:
Misschien ligt het ergens in Aristoteles... |
Citaat:
2. En gelukkig dat Wimots was met uw erelidmaatschap!!!!!!! |
Citaat:
Kom aan, verwacht je nu van een N-VA'er echt dat geen enkele opmerking hierover gepost zou worden? :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In uw onderschrift staat 'vrije meningsuiting'. Wat staat dat daar te doen als je vind dat mensen gelijk hebben als ze hun bek houden? |
Citaat:
VB-ers zonder dat ze kans lopen om hun job kwijt te raken, Islamieten zonder dat ze kans lopen in de gevangenis te komen of veroordeeld te worden voor Jodenhaat of zo, Het is juist omdat in dit land de vrije meningsuiting niet bestaat dat ik (onder andere) zo hevig tegen Belgie ben... Ik wou dus in feite dat de mensen hun bek niet meer zouden houden... |
Citaat:
maar met al bibberend in een hoekske te kruipen ga je dat niet bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
U ben wel erg vol van uw eigen gedachten he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan maar één ding zeggen, dat Vlaams Belang een bedreiging voor ons land is !!!!!
|
Citaat:
Ongetwijfeld zonder die bedoeling te hebben, wijst u er op dat heel de zaak rond racisme het doekje is waarachter men de ware reden verbergt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dit bewijst dat het Vlaams Belang slechts op zoek is naar een idealistisch uitgangbord ipv een realistisch uitgangsbord. Mooie mensen, vrolijke gezinnetjes, dit moet de mensen doen hopen op een betere toekomst voor zichzelf. 'You could be like that!', die propaganda is natuurlijk geript tot en met van Amerika.
VB profileert zich nogmaals als louter populistische partij |
Idd. Mooie mensen die achter het VB staan zijn immers schaars.
|
Citaat:
Daarom denk ik ook dat dit gedoe het VB geen windeieren zal leggen, wel integendeel. Het kan de doorsnee-VB'er niks schelen of er nu een Amerikaan, een Waal, een pedofiel of een seriemoordenaar op die affiche staat. Zolang ze meer BLANK zijn, meneer! |
Citaat:
Wees welgekomen, vreemdeling, op een forum waar 40% VB 'ers zijn. :mrgreen: |
Citaat:
Jij verwacht toch niet van ons dat wij dat geloven dat je Wilmots zijn telefoonnummer niet vond? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast heb ik het gevoel dat we in een linkse dictatuur leven, waarin enkel het VB fouten schijnt te kunnen maken. Geen enkele partij is perfect, ook niet het VB, maar schuif hen naarvoor en je ziet de blunders van de anderen niet meer. Ik doe niet mee aan die brainwash. |
Citaat:
Dat rokend jachtgeweer is jouw idee, niet dat van het VB. Kwestie van eerlijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan een staat die zelf een afscheuring is, daar dan geen begrip voor opbrengen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terzijde: Anke van der Meersch en MR Morel werken waarschijnlijk ook niet voor een agentschap, want zij staan ook al niet op die affiches. |
Citaat:
Om even direct te zijn: waarom zien we nooit kleurlingen op de affiches van het VB? Ze worden altijd wel "warm" onthaald, maar daar blijft het dan ook wel bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Afgezien daarvan vraag ik me af waarom wie dan ook een kleurling op zijn affiches zou moeten zetten? Zijn er ergens quota vastgelegd om alle huidskleuren voldoende aan bod te laten komen in verkiezingscampagnes? Is er iets mis met blanken op reclame-affiches en zo ja, wat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be