Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Waalse vrouw op affiche Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=52048)

van Maerlant 22 juni 2006 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1770795)
Van Wilmots konden wij tenminste nog zeggen dat hij in grote lijnen onze ideologie deelde, maar bij uw nazi-partijtje...:-D

Ondertussen zijn telefoonnummer al gevonden?
Misschien ligt het ergens in Aristoteles...

Tantist 22 juni 2006 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1770795)
Van Wilmots konden wij tenminste nog zeggen dat hij in grote lijnen onze ideologie deelde, maar bij uw nazi-partijtje...:-D

1. Godwin!!!!!!!!!!!

2. En gelukkig dat Wimots was met uw erelidmaatschap!!!!!!!

Steben 22 juni 2006 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1770409)
Het Belang zou zich hier niet aan mogen laten vangen. Vergeten we soms in welk landgedeelte de gevaarlijkste pedofielen schijnen rond te lopen?

:rofl: Neen hoor, dat is hetzelfde landsgedeelte dat zorgt voor jullie affiches.

Kom aan, verwacht je nu van een N-VA'er echt dat geen enkele opmerking hierover gepost zou worden? :magniet:

Tantist 22 juni 2006 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1770571)
Vermoedelijk hoort ge alleen uw twee hersencellen tegen elkaar bonken.

Twee? Een verdubbeling van intellect!

Hans1 22 juni 2006 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1770984)
1. Godwin!!!!!!!!!!!

2. En gelukkig dat Wimots was met uw erelidmaatschap!!!!!!!

Die vrouw van Rixensart is blijkbaar nog ongelukkiger want die stapt naar de rechtbank. ;-)

Tantist 22 juni 2006 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1771040)
Die vrouw van Rixensart is blijkbaar nog ongelukkiger want die stapt naar de rechtbank. ;-)

Wat kan mij dat schelen? Dat praat uw gedrag met Wilmots nog niet goed he vriendje... :twisted:

Hans1 22 juni 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1771055)
Wat kan mij dat schelen? Dat praat uw gedrag met Wilmots nog niet goed he vriendje... :twisted:

Wilmots was helemaal niet kwaad meer na ons gesprek. Hij heeft ons nog veel geluk gewenst. Dat zal uw vrouw wel niet doen.:-D

baarle 22 juni 2006 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1771064)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist`

Wilmots was helemaal niet kwaad meer na ons gesprek. Hij heeft ons nog veel geluk gewenst. Dat zal uw vrouw wel niet doen.:-D

Tantist zijn vrouw laat weten dat ze niet meer kwaad is.

Tegendradigaard 22 juni 2006 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1768969)
nog nie op ne foto durven, maar wel vlaanderen willen redden.
onnozele watjes.
kom gewoon eens op voor uw mening, ook in 't dagelijks leven, in plaats van fel te proberen zijn op een anoniem forumke.

bende bange wezels. zielig.

je hebt gemakkelijk praten als je niet de kans loopt op broodroof he...

drosophila 22 juni 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1770409)
Heum, moest ik in goed vertrouwen en foto voor een affiche gebruiken en het model klaagt me plots aan (terwijl ze als Waalse toch niet op VB kan stemmen), zou ik ook minder goed gezind zijn.

Ach, het is nooit niet goed. Vroeger waren het bokshandschoenen en bezems, die konden je niet aanklagen, maar de linkiewinkies snapten er niets van en vonden het te agressief.

Nu wil men toegeven en het is weer niet goed. De affiches met het kleine, blonde meisje hadden moeten blijven. De terugtrekking van de affiches wordt enkel voor links uitgebuit als schuldbekentenis.
De ouders van dat kind hadden geen bezwaren en de ouders van Luna buiten de dood van hun dochtertje uit op een manier die ik niet meer begrijp.
De neven van Songul gaan er zelfs een film over draaien, men maakt een plaatje van de zaak ... kassa kassa.

Geld, daar draait het om en niet meer om menselijkheid.

Het Belang zou zich hier niet aan mogen laten vangen. Vergeten we soms in welk landgedeelte de gevaarlijkste pedofielen schijnen rond te lopen?

Moest het VB eerlijk zijn, dan zette het een rokend jachtgeweer op zijn affiches. Of vergeten we soms in welk landgedeelte dolle racistische schutters schijnen rond te lopen?

Tantist 22 juni 2006 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1771064)
Wilmots was helemaal niet kwaad meer na ons gesprek. Hij heeft ons nog veel geluk gewenst.

Sure!!!!!!!! :-D :lol: :rofl:

Tantist 22 juni 2006 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1771068)
Tantist zijn vrouw laat weten dat ze niet meer kwaad is.

Is ze trouwens nooit geweest, toch niet in deze materie...

Nynorsk 22 juni 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1771080)
je hebt gemakkelijk praten als je niet de kans loopt op broodroof he...

In uw onderschrift staat 'vrije meningsuiting'.
Wat staat dat daar te doen als je vind dat mensen gelijk hebben als ze hun bek houden?

Tegendradigaard 22 juni 2006 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 1771177)
In uw onderschrift staat 'vrije meningsuiting'.
Wat staat dat daar te doen als je vind dat mensen gelijk hebben als ze hun bek houden?

dat wil zeggen dat ik van mening ben dat IEDEREEN zonder vrees of schrik zou moeten mogen spreken in dit land.

VB-ers zonder dat ze kans lopen om hun job kwijt te raken, Islamieten zonder dat ze kans lopen in de gevangenis te komen of veroordeeld te worden voor Jodenhaat of zo,

Het is juist omdat in dit land de vrije meningsuiting niet bestaat dat ik (onder andere) zo hevig tegen Belgie ben...

Ik wou dus in feite dat de mensen hun bek niet meer zouden houden...

Nynorsk 22 juni 2006 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1771202)
dat wil zeggen dat ik van mening ben dat IEDEREEN zonder vrees of schrik zou moeten mogen spreken in dit land.

VB-ers zonder dat ze kans lopen om hun job kwijt te raken, Islamieten zonder dat ze kans lopen in de gevangenis te komen of veroordeeld te worden voor Jodenhaat of zo,

Het is juist omdat in dit land de vrije meningsuiting niet bestaat dat ik (onder andere) zo hevig tegen Belgie ben...

awel, daar ben ik het helemaal mee eens.
maar met al bibberend in een hoekske te kruipen ga je dat niet bereiken.

drosophila 22 juni 2006 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1771202)

En mensen die NIET EENS hun bek opendoen, maar zich gewoon op een specifieke manier kleden - een hoofddoek dragen bijvoorbeeld - die wil u deporteren?

Tegendradigaard 22 juni 2006 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1771206)
En mensen die NIET EENS hun bek opendoen, maar zich gewoon op een specifieke manier kleden - een hoofddoek dragen bijvoorbeeld - die wil u deporteren?

waar leest U dat ? Of zit het zo ergens tussen uw eigen twee oren.... ?????

U ben wel erg vol van uw eigen gedachten he...

Knorretje 22 juni 2006 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1771086)
Moest het VB eerlijk zijn, dan zette het een rokend jachtgeweer op zijn affiches. Of vergeten we soms in welk landgedeelte dolle racistische schutters schijnen rond te lopen?

Moest Spa/Spirit en andere progressieven eerlijk zijn, dat zetten zij messen en afgeslachte, bloedende autochtone jongeren op hun affiches. Of vergeten we soms hoe tolerant de progressieven zijn tgo allochtone moordenaars, steamers, loversboys en gangsters.

stab 22 juni 2006 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje (Bericht 1771321)
Moest Spa/Spirit en andere progressieven eerlijk zijn, dat zetten zij messen en afgeslachte, bloedende autochtone jongeren op hun affiches. Of vergeten we soms hoe tolerant de progressieven zijn tgo allochtone moordenaars, steamers, loversboys en gangsters.

:thumbsup:

micv 22 juni 2006 19:10

ik kan maar één ding zeggen, dat Vlaams Belang een bedreiging voor ons land is !!!!!

Jan van den Berghe 22 juni 2006 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door micv (Bericht 1771418)
ik kan maar één ding zeggen, dat Vlaams Belang een bedreiging voor ons land is !!!!!

Juist daarom wordt het door het establisment vervolgd: het brengt de bestaande machten in gevaar.

Ongetwijfeld zonder die bedoeling te hebben, wijst u er op dat heel de zaak rond racisme het doekje is waarachter men de ware reden verbergt.

van Maerlant 22 juni 2006 19:23

Citaat:

Mooi argument.

4x10E6 22 juni 2006 19:29

Citaat:

Vandaar dat het vb in partij statuten heeft laten opnemen voor een schisma van de Belgische staat te willen ijveren. Dat het vb en passant Vlaanderen mee de dieperik insleurt, rubriceert het vb makkelijkheidshalve onder de noemer 'collateral damage'.

drosophila 22 juni 2006 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1771211)
waar leest U dat ? Of zit het zo ergens tussen uw eigen twee oren.... ?????

Het was een vraag. Daarom staat er ook een vraagteken achter.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 1771211)
U ben wel erg vol van uw eigen gedachten he...

Verklaar u nader.

Dumballover 22 juni 2006 20:12

Dit bewijst dat het Vlaams Belang slechts op zoek is naar een idealistisch uitgangbord ipv een realistisch uitgangsbord. Mooie mensen, vrolijke gezinnetjes, dit moet de mensen doen hopen op een betere toekomst voor zichzelf. 'You could be like that!', die propaganda is natuurlijk geript tot en met van Amerika.

VB profileert zich nogmaals als louter populistische partij

Bhairav 22 juni 2006 20:16

Idd. Mooie mensen die achter het VB staan zijn immers schaars.

drosophila 22 juni 2006 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dumballover (Bericht 1771541)
Dit bewijst dat het Vlaams Belang slechts op zoek is naar een idealistisch uitgangbord ipv een realistisch uitgangsbord. Mooie mensen, vrolijke gezinnetjes, dit moet de mensen doen hopen op een betere toekomst voor zichzelf. 'You could be like that!', die propaganda is natuurlijk geript tot en met van Amerika.

En vooral: BLANK!
Daarom denk ik ook dat dit gedoe het VB geen windeieren zal leggen, wel integendeel. Het kan de doorsnee-VB'er niks schelen of er nu een Amerikaan, een Waal, een pedofiel of een seriemoordenaar op die affiche staat. Zolang ze meer BLANK zijn, meneer!

stab 22 juni 2006 20:50

Citaat:

Wees content: dat éne ding dat je kan zeggen is nog juist ook.
Wees welgekomen, vreemdeling, op een forum waar 40% VB 'ers zijn.
:mrgreen:

daiwa 22 juni 2006 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1770421)
Nee, dat was gewoon de waarheid.

Jij verwacht toch niet van ons dat wij dat geloven dat je Wilmots zijn telefoonnummer niet vond? :roll:

Jan van den Berghe 22 juni 2006 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 1771599)
Jij verwacht toch niet van ons dat wij dat geloven dat je Wilmots zijn telefoonnummer niet vond? :roll:

Stel dat het waar is, dan betekent dit dat Hans I le Grand die vaardigheden niet bezit die een kind uit het vijfde en zesde studiejaar zich volgens de leerplannen al eigen gemaakt moet hebben.

Boadicea 22 juni 2006 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1770672)
Mussolini was eerder iemand zoals De Winter. Als je stereotype vergelijkingen maakt, maak ze dan goed.

Ik schreef duidelijk "mosselini", omdat hij me meer op een mossel dan op een machtsfiguur lijkt en van dezelfde afkomst is als "El Duce".
Daarnaast heb ik het gevoel dat we in een linkse dictatuur leven, waarin enkel het VB fouten schijnt te kunnen maken. Geen enkele partij is perfect, ook niet het VB, maar schuif hen naarvoor en je ziet de blunders van de anderen niet meer.

Ik doe niet mee aan die brainwash.

Boadicea 22 juni 2006 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1771086)

HAHAHA ... stigmatiseer maar verder. Gelukkig (en toevallig) zitten er wel meer professionele jagers in de Ardennen.

Dat rokend jachtgeweer is jouw idee, niet dat van het VB. Kwestie van eerlijkheid.

netslet 22 juni 2006 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1771713)
HAHAHA ... stigmatiseer maar verder. Gelukkig (en toevallig) zitten er wel meer professionele jagers in de Ardennen.

Dat rokend jachtgeweer is jouw idee, niet dat van het VB. Kwestie van eerlijkheid.

En het zou trouwens ook niet de niet kapitaalkrachtige kiezer niet aanspreken. Die bokshandschoenen waren een veel beter idee.

baarle 22 juni 2006 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 1771468)
Vandaar dat het vb in partij statuten heeft laten opnemen voor een schisma van de Belgische staat te willen ijveren.

En het probleem daarmee is wat precies?

Kan een staat die zelf een afscheuring is, daar dan geen begrip voor opbrengen?

baarle 22 juni 2006 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1771549)
En vooral: BLANK!

Wat is er precies mis met een blanke op een verkiezingsaffiche?

Kim 22 juni 2006 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1771814)
Wat is er precies mis met een blanke op een verkiezingsaffiche?

Niets, maar waarom pronkt het VB niet met haar laatste nieuwe aanwinsten, zijnde Pieter van Boxel en die andere vrouw van wie me de naam nu even ontglipt (Aïsha van Zele?). Opmerkelijk detail: beide personen hebben een "kleurtje".

baarle 22 juni 2006 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1771816)
waarom pronkt het VB niet met haar laatste nieuwe aanwinsten, zijnde Pieter van Boxel en die andere vrouw van wie me de naam nu even ontglipt (Aïsha van Zele?).

Van Boxel en van Zele werken niet voor een modellenagentschap?

Terzijde: Anke van der Meersch en MR Morel werken waarschijnlijk ook niet voor een agentschap, want zij staan ook al niet op die affiches.

Kim 22 juni 2006 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1771821)
Van Boxel en van Zele werken niet voor een modellenagentschap?

Terzijde: Anke van der Meersch en MR Morel werken waarschijnlijk ook niet voor een agentschap, want zij staan ook al niet op die affiches.

U ontwijkt mijn punt... :)

Om even direct te zijn: waarom zien we nooit kleurlingen op de affiches van het VB? Ze worden altijd wel "warm" onthaald, maar daar blijft het dan ook wel bij.

Nynorsk 23 juni 2006 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1771822)

Om even direct te zijn: waarom zien we nooit kleurlingen op de affiches van het VB? Ze worden altijd wel "warm" onthaald, maar daar blijft het dan ook wel bij.

Omdat dat zo stom staat op een affiche van een partij die staat voor een blank europa, tiens.

baarle 23 juni 2006 05:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1771822)

Luister eens Kim, als je werkelijk zo bezorgd bent over de campagne van het Belang, kan je je best tot hen wenden. Ik heb daar niets in de pap te brokken.

Afgezien daarvan vraag ik me af waarom wie dan ook een kleurling op zijn affiches zou moeten zetten? Zijn er ergens quota vastgelegd om alle huidskleuren voldoende aan bod te laten komen in verkiezingscampagnes? Is er iets mis met blanken op reclame-affiches en zo ja, wat?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be