![]() |
Normaal zou sarkozy een deel van de kiezers van bayrou en bijna heel het electoraat van Le PEn en de villiers moeten overnemen. En zo moeilijk lijkt me dat niet.
trouwens Sarkozy heeft herghaaldelijk straffere taal gesproken dan Le PEn zelf. En was vrij lief voor Le PEN. hielp hem ook aan de parrainages( handtekeningen om te mogen deelnemen aan de verkiezingen). Sarkozy zijn discours valt perfect te vergelijken met dat het VB. Al heb ik wel één forse kanttekening. Hij reugaliseerde VEEL te veel illegalen... 7x meer dan in 2000. Dat lijkt me toch nefast.... En het moet pijn doen voor de linkiwinkies maar Sarkozy is ethisch CONSERVATIEF. op dezelfde lijn als het VB tegen ho;oadoptie homohuelijk en euthanasie. |
Citaat:
|
Trouwens Sarkozy werd al evenzeer gedemoniseerd door links als het VB....
Er verschenen zelfs tijdschriften met enkel en alleen Leugens over sarkozy. |
Ik vind de Franse verkiezingen verschrikkelijk saai... Ze geven om acht uur een uitslag en dat was het...
Ik de VS zijn ze twintig maal boeiender!:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) een fascistisch beleid zullen ze nooit kunnen voeren 2) het programma van nieuwrechts is stukken minder liberaal dan de kapitalistische zever van Sarkozy |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk namelijk aan De Stefani en zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zeer tevreden met het resultaat van deze eerste ronde. Hopelijk verslaat Sarkozy Ségolène in de tweede ronde.
Vive la France! Vive la République!:lol: |
Le Pen kreeg een flinke schop onder de kont, na Oostenrijk is nu Frankrijk aan de beurt... Ge kunt niet eeuwig de kiezer een rad voor de ogen draaien en hun stem waardeloos maken. Nu nog Vlaanderen. 8-)
|
Citaat:
Jammer genoeg zal frankrijk weer nergens staan na de verkiezingen.Proficiat brugge. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brugge met maar 2.62% buitenlanders waarvan een deel zelfs Europese buitenlanders zijn ja dan zou ik ook links zijn als ik daar woonde inplaats van in Rotterdam typisch typisch, de meeste linksen wonen ergens waar zowat geen buitenlanders zitten word een beetje moe van jullie hypocriete soort, want jij leeft hoe alle Vlaams Belangers willen leven |
Citaat:
|
Frankrijk heeft tegen Frankrijk gestemd, ik hoop dus ook dat het als een olievlek door heel Frankrijk stroomt zodat IEDEREEN er last van krijgt, ook die rijke upper class linkse lui die altijd hoog en droog zitten
|
Citaat:
|
Citaat:
Wellicht nog in het deel van Antwerpen met de laagste concentratie vreemdelingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat was toen wel een reactie op een voorstel van Bayrou die toen in de peilingen achter Le Pen gezakt was... |
Citaat:
José BOVÉ (CU) Olivier BESANCENOT (LCR) Marie-George BUFFET (PC) Arlette LAGUILLER (LO) Gérard SCHIVARDI (PT) Ségolène ROYAL (PS) Dominique VOYNET (VERTS) Francois BAYROU (UDF) Frédéric Nihous (CPNT) Nicolas SARKOZY (UMP) Philippe DE VILLIERS (MPF) Jean-Marie LE PEN (FN) In die uitslag kan ik me best vinden ;) |
Ségolène ROYAL (PS)
Philippe DE VILLIERS (MPF) Gérard SCHIVARDI (PT) Marie-George BUFFET (PC) Nicolas SARKOZY (UMP) Francois BAYROU (UDF) Arlette LAGUILLER (LO) Jean-Marie LE PEN (FN) José BOVÉ (CU) Olivier BESANCENOT (LCR) Frédéric Nihous (CPNT) Dominique VOYNET (VERTS) Ik kom hierop uit en kan me hier niet in vinden!:lol: |
Ik zou getwijfeld hebben tussen Voynet, Besancenot of Buffet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be