![]() |
Idd, Amerika zal er alles aan doen opdat WO III (USA-CHINA, ISRAEL-MO etc) op het europese continent zou uitbreken en zij wederom gespaard blijven op hun geïsoleerd continent en zichzelf kunnen verrijken ten koste van ons lijden
De weinige overgebleven USA lovers en transatlantische propagandisten zijn daarom ook als europese volksverraders te beschouwen en dienen verwijderd te worden. |
Citaat:
dat is idd de europese kracht die we nodig hebben !8-) |
Citaat:
En enkele jaren later werd hetzelfde trucje nog eens toegepast op Kosovo. Vanavond was er trouwens Pearl Harbour op tv, nog zo'n staaltje pure oorlogspropaganda... Het lijstje van zulke casus belli is eindeloos. Hoeveel keer ga je er nog in lopen? Iran is waarschijnlijk het volgende land in de rij... Ge zijt overduidelijk een sos van het genre P.-H. Spaak en W. Claes... |
Citaat:
|
Citaat:
Europa is een gedegenereerd subcontinent en heeft Arabische en Aziatische krijgersgeest nodig om te ontwaken. |
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaming en de europeaan lust uw volksverradend soort niet en heeft zich definitief verwijderd van uw anti-europa Zion gedomineerdUSA |
Citaat:
Spreek over verraad zegt de man die zojuist voor een wip met een in burka gesluierde vrouw zijn land aan de islamieten heeft verkocht! |
Citaat:
Dat gezegd zijnde, bewonder ik idd de arabische nationalisten die enkel met hun bloed en dapperheid de waanzinnig militaire superieure Zion-USA machine in het zand doen bijten en de zwakkelingen van een amerikaantjes naar een ego reddende aftocht doen zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jouw transatlantisme is dood in europa, JOUW amerikaantjes willen ons turkije opdringen in de EU,willen dat we massale immigratie toelaten (terwijl zij de latinos het net willen verhinderen) , willen ons in oorlog brengen met het Mo ten behoeve van Israel en USA olie belangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dat je TOEGEEFT dat het de amerikaantjes zijn die ons Turkije willen opdringen in de EU ! dergelijke types steunen,dat is volksverraad, niet meer of minder 8-) |
Citaat:
Jij weet niet wat leeft onder de Europese bevolking en dat is al een reden genoeg om jou uit Europa te bannen, mss naar het land van belofte, Irak ofzo... onder Saddam wel te verstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
JOUW volksverradende, pro ZionUSA en turkije toetredende ,anti europa soort is aan de verliezende hand (en dat is een zwaar eufemisme). Als je niet uit jezelf gaat, zullen we je wel een handje helpen! |
Citaat:
Er zijn verschillende bewijzen die de Serviërs vrijpleiten of alleszins hun leiders (Milosevic en Karadzic). Maar als je het woord "ballistisch onderzoek" al niet zou verstaan, kun je beter niet aan de tekst beginnen... Citaat:
Triestig dat je je achter niets terzake doende feiten en vooroordelen moet verschuilen om een tekst toch maar niet te lezen. Links open en onbevooroordeeld? http://users.pandora.be/lieven.kenis...f/main0603.htm |
Citaat:
Ik heb nooit gezegt dat Vlamingen masaal zich tot de islam gaan bekeren, ik zeg enkel dat moskeen, nu dat ze gesubsideerd gaan worden als paddestoelen uit de grond komen, dat er nog meer moslims hier gaan komen wonen, Belgen het land nog meer gaan ontvluchten, nog meer islamitische scholen gaan opduiken, kebabzaken, telefoonwinkels,... Opnieuw, als de islamitische jongeren amerikaans consumptiepatronen overnemen dan doen ze dit uit vrije wil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat illwill gelijk heeft. Amerika is overigens onze bondgenoot, een bastion van weerbaarheid. Uiteindelijk zullen ze ons moeten bevrijden als we hier onder de voet gelopen zijn door moslims. Het is 1939 all over again.
|
Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...901412_pf.html |
Citaat:
't Lijkt interessant en economisch verantwoord, die leegstaande (ik zeg wel die leegstaande!!) kerken om te turnen tot moskeëen. Met kebabzaken, nachtwinkels etc, géén probleem: je wil toch vrije markt, of niet? Islamietische scholen? Daar moeten, kunnen we toch geen graten in zien in een landje waar 75% vh onderwijs al (of nog steeds!?) privé en godsdienstig is, maar op staatskosten... |
Citaat:
Over Turkije weet ik mijn persoonlijke mening die hier ook op het forum moet staan en over israel heb ik nog nooit één woord gerept op dit forum dus ga uw gang!:lol: Je bent snel met scheldwoorden maar een paar concrete bewijzen zijn er niet te vinden. 8-) Grappig mensen zo zien afgaan en zich vernederen.:-D :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Alé, nu toch nog niet. Wacht maar tot het zover is. Mij maakt het ook niet meer zoveel uit, kben toch al half weg hier. Zowiezo, het heeft niets met het economische te maken ivm de kerken, heeft niets te maken met vrije markt en niets met privé of niet privé scholen. Jij bent blijkbaar voor het opdringen van een andere cultuur hier...tja, dus je klaagt ook niet als het om de amerikanizering gaat van ons land? Dat is economisch ook positief hoor. |
Citaat:
Daarmee bewijs hoe weinig je van de US weet... |
Citaat:
Amerika is nog heel wat meer dan ons Ann alleen hoor. Dat bewijst ook hoe weinig jij van de US weet :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Amerikanizering? So what? Daar neem je zélf het gewenste uit en je laat zélf het ongewenste opzij: dat gaat altijd zo: er wordt nu ook meer spagghetti gegeten dan "Vlaemsche-stamppot-met-boerenkool-en-worst": zijn we daarom veritaliaanst, oops, néén verchineesd, want de Italianen leerden dat zelf uit China??? Amerikanizering? Als je de jeans bedoelt, die werden uit Frankrijk naar de US gevoerd: 'denim" komt van "bleu de Nîmes", en die ijzersterke boerenbroeken kun je rond Nîmes en Arles nog altijd kopen... Bedoel je hamburgers en frankfurters? Die kwamen uit Duitsland, via een ommetje Bedoel je Engels? Het Engels bevat ruim de helft Latijnse woordenschat, in Engeland ingevoeerd nadat in 1066 afstammellingen van Noor(d)se migranten vanuit Normandïe olv Willem de Bastaard het Kanaal overstaken en recentere noor(d)se migranten bij Hastings versloegen. Na zijn overwinning liet Willem de Bastaard zich "Willem de Veroveraar" noemen:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn de mensheid maar? Wie staat er boven mij volgens jou? Allah? God? Boeddha? Lol, allemaal verzinsels die mij niet kunnen deren. Allah of God zou niet eens een GSM of GPS kunnen bedienen. :lol: |
Citaat:
|
Wereldoorlog III vóór 09/01/2009
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be