Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wereldoorlog III vóór 09/01/2009 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89078)

bruut geweld 30 juni 2007 22:59

Idd, Amerika zal er alles aan doen opdat WO III (USA-CHINA, ISRAEL-MO etc) op het europese continent zou uitbreken en zij wederom gespaard blijven op hun geïsoleerd continent en zichzelf kunnen verrijken ten koste van ons lijden

De weinige overgebleven USA lovers en transatlantische propagandisten zijn daarom ook als europese volksverraders te beschouwen en dienen verwijderd te worden.

bruut geweld 30 juni 2007 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2764666)
Europa dient helemaal niet met Amerika (bv. Turkije moet lid worden), Rusland (bv. chantage met gastoevoer) of de Moslimwereld (bv. cartoonrellen) samen te werken. Europa moet weer zelf een vuist maken, Europa moet voor de eigen toekomst opkomen, Europa moet weer haar rechtmatige plaats in de wereld innemen!

dat is idd de europese kracht die we nodig hebben !8-)

Volksstormer 30 juni 2007 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2765465)
Massamoord op (minstens) 8.000 weerloze burgers. Een schoolvoorbeeld van losgeslagen en ontspoord nationalisme.

http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacre

http://de.wikipedia.org/wiki/Massaker_von_Srebrenica

Voil�*, in het Engels en het Duits.

Dat cijfer van 8000 is het gevolg van een verkeerde optelling, achteraf zijn hier en daar nog burgers en krijgsgevangenen opgedoken. Ik post hier niet voor niets een link hé. :roll:

En enkele jaren later werd hetzelfde trucje nog eens toegepast op Kosovo. Vanavond was er trouwens Pearl Harbour op tv, nog zo'n staaltje pure oorlogspropaganda... Het lijstje van zulke casus belli is eindeloos.

Hoeveel keer ga je er nog in lopen? Iran is waarschijnlijk het volgende land in de rij...

Ge zijt overduidelijk een sos van het genre P.-H. Spaak en W. Claes...

baseballpolitieker 30 juni 2007 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765624)
De weinige overgebleven USA lovers en transatlantische propagandisten zijn daarom ook als europese volksverraders te beschouwen en dienen verwijderd te worden.

Dat is juist wat ik wil maar zou ik Vlaanderen mogen meenemen?:rofl:

Volksstormer 30 juni 2007 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765630)
dat is idd de europese kracht die we nodig hebben !8-)

Europese kracht zonder bondgenoten in de wereld? Vergeet het maar helaas...

Europa is een gedegenereerd subcontinent en heeft Arabische en Aziatische krijgersgeest nodig om te ontwaken.

Spliff 30 juni 2007 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765652)

Ongeveer een derde van de Antwerpenaren alvast wel....

bruut geweld 30 juni 2007 23:25

Citaat:

gij hebt helemaal NIETS mee te nemen buiten uw transatlantische lafheid :twisted:

De Vlaming en de europeaan lust uw volksverradend soort niet en heeft zich definitief verwijderd van uw anti-europa Zion gedomineerdUSA

baseballpolitieker 30 juni 2007 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765661)
gij hebt helemaal NIETS mee te nemen buiten uw transatlantische lafheid :twisted:

De Vlaming en de europeaan lust uw volksverradend soort niet en heeft zich definitief verwijderd van uw anti-europa Zion gedomineerdUSA

Kijk maateke gij moogt gerust bij uw islam-vriendjes gaan wonen maar ik pas.
Spreek over verraad zegt de man die zojuist voor een wip met een in burka gesluierde vrouw zijn land aan de islamieten heeft verkocht!

bruut geweld 30 juni 2007 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer (Bericht 2765655)
Europese kracht zonder bondgenoten in de wereld? Vergeet het maar helaas...

Europa is een gedegenereerd subcontinent en heeft Arabische en Aziatische krijgersgeest nodig om te ontwaken.

how how, europa is weliswaar "slapend" maar de krijgersgeest , die zo gevreesd werd in GANS de wereld, is nog steeds aanwezig, daar twijfel ik geen seconde aan !

Dat gezegd zijnde, bewonder ik idd de arabische nationalisten die enkel met hun bloed en dapperheid de waanzinnig militaire superieure Zion-USA machine in het zand doen bijten en de zwakkelingen van een amerikaantjes naar een ego reddende aftocht doen zoeken.

Volksstormer 30 juni 2007 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765663)
Spreek over verraad zegt de man die zojuist voor een wip met een in burka gesluierde vrouw zijn land aan de islamieten heeft verkocht!

En gij met de mentaliteit van een Joe Sixpack zou Europa moeten gaan redden? :lol: :roll:

bruut geweld 30 juni 2007 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765663)

:lol: de enige verrader hier zijt gij en iedereen weet het 8-)

evilbu 30 juni 2007 23:45

Citaat:

Wel grappig dat je hysterisch wordt als iemand "groot" en "Nederland" in een zin durft zeggen, maar jij meent iets te zien dat Vlaanderen met de VSA gemeen heeft.

baseballpolitieker 30 juni 2007 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2765693)
Wel grappig dat je hysterisch wordt als iemand "groot" en "Nederland" in een zin durft zeggen, maar jij meent iets te zien dat Vlaanderen met de VSA gemeen heeft.

Sorry jij leeft duidelijk in een andere wereld om sarcasme en realiteit te verwisselen!;-) Ik moet wel toegeven dat ik het jullie soms lastig maak...:lol:

baseballpolitieker 30 juni 2007 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765684)
:lol: de enige verrader hier zijt gij en iedereen weet het 8-)

WAAAUUUW NU BEN IK ECHT BANG HOOR!:roll:

bruut geweld 30 juni 2007 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765697)
WAAAUUUW NU BEN IK ECHT BANG HOOR!:roll:

8-) ja, dat ben je idd.
jouw transatlantisme is dood in europa, JOUW amerikaantjes willen ons turkije opdringen in de EU,willen dat we massale immigratie toelaten (terwijl zij de latinos het net willen verhinderen) , willen ons in oorlog brengen met het Mo ten behoeve van Israel en USA olie belangen.

baseballpolitieker 30 juni 2007 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765710)
8-) ja, dat ben je idd.
jouw transatlantisme is dood in europa, JOUW amerikaantjes willen ons turkije opdringen in de EU,willen dat we massale immigratie toelaten (terwijl zij de latinos het net willen verhinderen) , willen ons in oorlog brengen met het Mo ten behoeve van Israel en USA olie belangen.

En het gaat ze blijkbaar lukken! :lol: Have fun!;-)

Pietje 1 juli 2007 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer (Bericht 2765648)
Dat cijfer van 8000 is het gevolg van een verkeerde optelling.

Ja jong, dat d�*�*r nog niemand was opgekomen :roll:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer (Bericht 2765648)
Ik post hier niet voor niets een link hé. :roll:

Ja, en ?? Who the fuck is Koenraad Elst ??? 's Werelds geweten ??:? :roll:

bruut geweld 1 juli 2007 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765711)
En het gaat ze blijkbaar lukken! :lol: Have fun!;-)

juist in tegendeel, jouw europa volksverradende soort wordt steeds meer en meer uitgekotst door de ganse europese bevolking.
Maar goed dat je TOEGEEFT dat het de amerikaantjes zijn die ons Turkije willen opdringen in de EU ! dergelijke types steunen,dat is volksverraad, niet meer of minder 8-)

baseballpolitieker 1 juli 2007 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765736)
juist in tegendeel, jouw europa volksverradende soort wordt steeds meer en meer uitgekost door de ganse europese bevolking.
Maar goed dat je TOEGEEFT dat het de amerikaantjes zijn die ons Turkije willen opdringen in de EU ! dergelijke types steunen,dat is volksverraad, niet meer of minder 8-)

Geef mij één link waar ik het toegeef... Wordt je al zo zielig dat je het op veronderstellingen moet doen.
Jij weet niet wat leeft onder de Europese bevolking en dat is al een reden genoeg om jou uit Europa te bannen, mss naar het land van belofte, Irak ofzo... onder Saddam wel te verstaan.

baseballpolitieker 1 juli 2007 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765736)
juist in tegendeel, jouw europa volksverradende soort wordt steeds meer en meer uitgekotst door de ganse europese bevolking.

Kijk ik kan jou zelfs een bewijs geven waarom jij een lafbek bent! Waarom moet worden verscholen of je al dan niet online bent?

bruut geweld 1 juli 2007 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2765739)
Geef mij één link waar ik het toegeef... .

8-) tuurlijk!
Citaat:

JOUW amerikaantjes willen ons turkije opdringen in de EU,willen dat we massale immigratie toelaten (terwijl zij de latinos het net willen verhinderen) , willen ons in oorlog brengen met het Mo ten behoeve van Israel en USA olie belangen.

...JIJ! "En het gaat ze blijkbaar lukken! :lol: Have fun!:wink:"

Citaat:

Wordt je al zo zielig dat je het op veronderstellingen moet doen.
Jij weet niet wat leeft onder de Europese bevolking
:lol: duidelijk niet op de hoogte van onderzoeken die de USA als grootste vijand van de wereldvrede bestempelen, steek je Volksverradend kopje maar verder in het USAZion anti europa zand

Citaat:

en dat is al een reden genoeg om jou uit Europa te bannen, mss naar het land van belofte, Irak ofzo... onder Saddam wel te verstaan
klein klein kleuterke etc...:lol:
JOUW volksverradende, pro ZionUSA en turkije toetredende ,anti europa soort is aan de verliezende hand (en dat is een zwaar eufemisme). Als je niet uit jezelf gaat, zullen we je wel een handje helpen!

Volksstormer 1 juli 2007 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2765717)
Ja jong, dat d�*�*r nog niemand was opgekomen :roll:

Het is iets meer dan een telfout natuurlijk. :roll:

Er zijn verschillende bewijzen die de Serviërs vrijpleiten of alleszins hun leiders (Milosevic en Karadzic). Maar als je het woord "ballistisch onderzoek" al niet zou verstaan, kun je beter niet aan de tekst beginnen...
Citaat:

Ja, en ?? Who the fuck is Koenraad Elst ??? 's Werelds geweten ??:? :roll:
Ik ben normaal ook geen grote fan van hem maar als hij gelijk heeft, heeft hij gelijk.

Triestig dat je je achter niets terzake doende feiten en vooroordelen moet verschuilen om een tekst toch maar niet te lezen.

Links open en onbevooroordeeld?

http://users.pandora.be/lieven.kenis...f/main0603.htm

illwill 1 juli 2007 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer (Bericht 2765090)
Zoals je kunt kiezen welke films je bekijkt... :roll:

Ik zie alleszins geen Vlamingen islamitische gebruiken overnemen. Ik zie eerder "islamitische" jeugd de Amerikaanse consumptiepatronen overnemen.

Lol, jij kiest niet naar welke films jij kijkt? :lol: :lol: :lol: Zit er iemand bij jou thuis met een pistool die bepaald naar wat jij kijkt? :roll: Ik kan hier niet genoeg smileys zetten momenteel.

Ik heb nooit gezegt dat Vlamingen masaal zich tot de islam gaan bekeren, ik zeg enkel dat moskeen, nu dat ze gesubsideerd gaan worden als paddestoelen uit de grond komen, dat er nog meer moslims hier gaan komen wonen, Belgen het land nog meer gaan ontvluchten, nog meer islamitische scholen gaan opduiken, kebabzaken, telefoonwinkels,...

Opnieuw, als de islamitische jongeren amerikaans consumptiepatronen overnemen dan doen ze dit uit vrije wil.

illwill 1 juli 2007 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W (Bericht 2765095)
Kiezen wij dan voor de steun aan moslimterroristen in de Balkan en voor Turkije in de EU?

Ik kies idd niet voor steun aan moslimterroristen en ook niet voor Turkije in de Eu.

illwill 1 juli 2007 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten (Bericht 2765404)
Ik denk eerder tussen China en de VSA.

Waarom?

Preuße 1 juli 2007 10:25

Ik denk dat illwill gelijk heeft. Amerika is overigens onze bondgenoot, een bastion van weerbaarheid. Uiteindelijk zullen ze ons moeten bevrijden als we hier onder de voet gelopen zijn door moslims. Het is 1939 all over again.

filosoof 1 juli 2007 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2766026)
Ik denk dat illwill gelijk heeft. Amerika is overigens onze bondgenoot, een bastion van weerbaarheid. Uiteindelijk zullen ze ons moeten bevrijden als we hier onder de voet gelopen zijn door moslims. Het is 1939 all over again.

http://www.townhall.com/columnists/A.../attack_france!

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...901412_pf.html

filosoof 1 juli 2007 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2765986)
Lol, jij kiest niet naar welke films jij kijkt? :lol: :lol: :lol: Zit er iemand bij jou thuis met een pistool die bepaalT naar wat jij kijkt? :roll: Ik kan hier niet genoeg smileys zetten momenteel.

Ik heb nooit gezegD dat Vlamingen masaal zich tot de islam gaan bekeren, ik zeg enkel dat moskeen, nu dat ze gesubsideerd gaan worden als paddestoelen uit de grond komen, dat er nog meer moslims hier gaan komen wonen, Belgen het land nog meer gaan ontvluchten, nog meer islamitische scholen gaan opduiken, kebabzaken, telefoonwinkels,...

Opnieuw, als de islamitische jongeren amerikaans consumptiepatronen overnemen dan doen ze dit uit vrije wil.

En dan?
't Lijkt interessant en economisch verantwoord, die leegstaande (ik zeg wel die leegstaande!!) kerken om te turnen tot moskeëen.

Met kebabzaken, nachtwinkels etc, géén probleem: je wil toch vrije markt, of niet? Islamietische scholen? Daar moeten, kunnen we toch geen graten in zien in een landje waar 75% vh onderwijs al (of nog steeds!?) privé en godsdienstig is, maar op staatskosten...

baseballpolitieker 1 juli 2007 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2765758)
8-) tuurlijk!

:lol: duidelijk niet op de hoogte van onderzoeken die de USA als grootste vijand van de wereldvrede bestempelen, steek je Volksverradend kopje maar verder in het USAZion anti europa zand

klein klein kleuterke etc...:lol:
JOUW volksverradende, pro ZionUSA en turkije toetredende ,anti europa soort is aan de verliezende hand (en dat is een zwaar eufemisme). Als je niet uit jezelf gaat, zullen we je wel een handje helpen!

En ik blijf steeds op bewijzen wachten voor mijn mening over israel en turkije...:|
Over Turkije weet ik mijn persoonlijke mening die hier ook op het forum moet staan en over israel heb ik nog nooit één woord gerept op dit forum dus ga uw gang!:lol:
Je bent snel met scheldwoorden maar een paar concrete bewijzen zijn er niet te vinden. 8-)
Grappig mensen zo zien afgaan en zich vernederen.:-D :-D

Preuße 1 juli 2007 12:25

Bij linksen is dat wel populair precies, het klakkeloos posten van links naar een of ander opiniestuk. Blijkbaar hebben ze zelf géén argumenten.

illwill 1 juli 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2766194)
En dan?
't Lijkt interessant en economisch verantwoord, die leegstaande (ik zeg wel die leegstaande!!) kerken om te turnen tot moskeëen.

Met kebabzaken, nachtwinkels etc, géén probleem: je wil toch vrije markt, of niet? Islamietische scholen? Daar moeten, kunnen we toch geen graten in zien in een landje waar 75% vh onderwijs al (of nog steeds!?) privé en godsdienstig is, maar op staatskosten...

Idd, jij hebt daar geen probleem mee. Misschien moet je het eens vragen aan de rest van de bevolking hier.
Alé, nu toch nog niet. Wacht maar tot het zover is.
Mij maakt het ook niet meer zoveel uit, kben toch al half weg hier.

Zowiezo, het heeft niets met het economische te maken ivm de kerken, heeft niets te maken met vrije markt en niets met privé of niet privé scholen. Jij bent blijkbaar voor het opdringen van een andere cultuur hier...tja, dus je klaagt ook niet als het om de amerikanizering gaat van ons land? Dat is economisch ook positief hoor.

filosoof 1 juli 2007 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2766235)
Bij linksen is dat wel populair precies, het klakkeloos posten van links naar een of ander opiniestuk. Blijkbaar hebben ze zelf géén argumenten.

Ann Coulter links?:lol: :lol: :lol: :lol:
Daarmee bewijs hoe weinig je van de US weet...

illwill 1 juli 2007 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2766274)
Ann Coulter links?:lol: :lol: :lol: :lol:
Daarmee bewijs hoe weinig je van de US weet...

Ann Coulter is amerika of wat? :lol:
Amerika is nog heel wat meer dan ons Ann alleen hoor. Dat bewijst ook hoe weinig jij van de US weet :lol: :lol: :lol: :lol:

filosoof 1 juli 2007 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2766257)
Idd, jij hebt daar geen probleem mee. Misschien moet je het eens vragen aan de rest van de bevolking hier.
Alé, nu toch nog niet. Wacht maar tot het zover is.
Mij maakt het ook niet meer zoveel uit, kben toch al half weg hier.

Zowiezo, het heeft niets met het economische te maken ivm de kerken, heeft niets te maken met vrije markt en niets met privé of niet privé scholen. Jij bent blijkbaar voor het opdringen van een andere cultuur hier...tja, dus je klaagt ook niet als het om de amerikanizering gaat van ons land? Dat is economisch ook positief hoor.

Opdringen? Mij wordt niets opgedrongen, behalve wat flamingantisme alom...
Amerikanizering? So what? Daar neem je zélf het gewenste uit en je laat zélf het ongewenste opzij: dat gaat altijd zo: er wordt nu ook meer spagghetti gegeten dan "Vlaemsche-stamppot-met-boerenkool-en-worst":
zijn we daarom veritaliaanst, oops, néén verchineesd, want de Italianen leerden dat zelf uit China???
Amerikanizering? Als je de jeans bedoelt, die werden uit Frankrijk naar de US gevoerd: 'denim" komt van "bleu de Nîmes", en die ijzersterke boerenbroeken kun je rond Nîmes en Arles nog altijd kopen...
Bedoel je hamburgers en frankfurters? Die kwamen uit Duitsland, via een ommetje
Bedoel je Engels? Het Engels bevat ruim de helft Latijnse woordenschat, in Engeland ingevoeerd nadat in 1066 afstammellingen van Noor(d)se migranten vanuit Normandïe olv Willem de Bastaard het Kanaal overstaken en recentere noor(d)se migranten bij Hastings versloegen.
Na zijn overwinning liet Willem de Bastaard zich "Willem de Veroveraar" noemen:lol:

illwill 1 juli 2007 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 2766296)
Opdringen? Mij wordt niets opgedrongen, behalve wat flamingantisme alom...
Amerikanizering? So what? Daar neem je zélf het gewenste uit en je laat zélf het ongewenste opzij: dat gaat altijd zo: er wordt nu ook meer spagghetti gegeten dan "Vlaemsche-stamppot-met-boerenkool-en-worst":
zijn we daarom veritaliaanst, oops, néén verchineesd, want de Italianen leerden dat zelf uit China???

Maar jij bent niet alleen é ego filo. Je doet je naam nog steeds alle eer aan.

Kallikles 1 juli 2007 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2766227)
En ik blijf steeds op bewijzen wachten voor mijn mening over israel en turkije...:|
Over Turkije weet ik mijn persoonlijke mening die hier ook op het forum moet staan en over israel heb ik nog nooit één woord gerept op dit forum dus ga uw gang!:lol:
Je bent snel met scheldwoorden maar een paar concrete bewijzen zijn er niet te vinden. 8-)
Grappig mensen zo zien afgaan en zich vernederen.:-D :-D

Nochtans heeft hij je direct geciteerd! Herlees zijn post nog eens, en je zal zien dat jij het bent die zich hier staat te vernederen...

Kallikles 1 juli 2007 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2766297)

Spijtig genoeg is er inderdaad nog het Gesindel ook. Maar het goede nieuws is dat julie er niet te doen: jullie zijn de mensheid maar.

illwill 1 juli 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 2766314)
Spijtig genoeg is er inderdaad nog het Gesindel ook. Maar het goede nieuws is dat julie er niet te doen: jullie zijn de mensheid maar.

Wat is Gesindel en wat betekent "er niet te doen"? :-D
Wij zijn de mensheid maar? Wie staat er boven mij volgens jou? Allah? God? Boeddha? Lol, allemaal verzinsels die mij niet kunnen deren. Allah of God zou niet eens een GSM of GPS kunnen bedienen. :lol:

filosoof 1 juli 2007 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2766297)

argument ad hominem

filosoof 1 juli 2007 13:25

Wereldoorlog III vóór 09/01/2009

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2766293)
Ann Coulter is amerika of wat? :lol:
Amerika is nog heel wat meer dan ons Ann alleen hoor. Dat bewijst ook hoe weinig jij van de US weet :lol: :lol: :lol: :lol:

Ze heeft wél veel succes bij neoconaanhangers en laten die "toevallig" nu toch héél dicht bij de regering aanleunen...:evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be