![]() |
Citaat:
Diezelfde security (securacom, later stratesec), waar Marvin Bush officiëel tot in juni 2000 in de raad van bestuur zat, je weet wel hetzelfde bedrijf dat ook United Airlines en Dulles Airport onder zijn klanten heeft? Leuk weetje, Marvin Bush zijn laatste jaar bij Stratesec is ook zijn eerste jaar in het bestuur van HCC Insurance (Idd, diezelfde die het WTC verzekerde), waar hij in 2002 dan ook weer uit treedde. Toeval weeral zekers? Ik heb nooit echt in toevan gelooft, maar met die hele 9/11 affaire moet ik toch eens mn geloof herzien, want blijkbaar bestaat het leven enkel uit toevalligheden. Ben ik nog 'zonder meer fout :roll:' vuursteentje? |
Citaat:
|
Citaat:
Psychopaten schoppen het makkelijk tot topman ;-) |
Citaat:
Heb je ook maar één indicatie dat Marvin Bush persoonlijk ooit maar iets met de "beveiliging van de de WTC" te maken had? Heb je degelijke informatie over de omvang van Securacom/Stratesec's rol in de "beveiliging van de WTC"? Wat bedoel je overigens met "HCC Insurance (Idd, diezelfde die het WTC verzekerde)"? Het WTC was bij tientallen verzekeringsmaatschappijen verzekerd. Dit is typische roddeljournalistiek. Je vermeldt een aantal feiten (die al dan niet kloppen), en insinueert dat daar een reukje aan zit. Erger is dat de leugen over Marvin Bush, die al tientallen keer ontkracht is, steeds opnieuw terugkomt. Dit is dan weer typisch voor een valse theorie. Als de inside-job theorie deugde dan konden jullie deze flagrant foute beweringen loslaten. Het gebeurt echter niet. Hoe ontkracht een bewering ook is, ze komt steeds terug. |
Citaat:
Trouwens, net zoals bij de 9/11 commision, wie werd er eerst aangesteld als hoofd, niemand minder dan Henry Kissinger, crimineel en NWO insider van het zuiverste water... |
Citaat:
Ik reageer gewoonlijk als ik iets significants toe te voegen heb of als ik aangevallen wordt. Ik ben dus idd. ergens wel selectief ivm de 911-discussies maar dat is dan enkel en alleen te wijten aan de ongelofelijk lekke redeneringen van sommigen uit het believerskamp. Als je een open goal biedt, moet je niet komen zagen dat je af en toe een bal binnen krijgt, nietwaar Akufen, Pindar en Exodus. ;-) Ik meen trouwens dat de stand ondertussen al een paar honderd tegen nul is, maar nog steeds blijven sommigen supporteren voor het team van de 'believers' en scandereren dat de overwinning nabij is. Vreemd. Enfin, de vraag of Al Quaeda in staat was om in WTC 1 en 2 explosieven te plaatsen? Wel, ze HEBBEN het gedaan. Met name in 1993. Hier kan je dat lezen. Konden ze echter in 2001 explosieven planten die de instortingen van WTC 1 en 2 veroorzaakten zoals ze gebeurd zijn? Nee. Niemand kon dat. (wegens onoverkomelijke problemen met logistiek, techniek, veiligheid en organisatie). Het is mijns inziens onmogelijk om een team samen te stellen van honderd psychopaten die daarna 6 jaar geen een keer hun mond voorbij praten en die gedurende 2 weken lang in 2001 tientallen tonnen explosieven plaatsen in WTC 1 en 2 zonder dat daar vragen bij gesteld worden. Bovendien moeten deze explosieven zodanig geavanceerd zijn, dat ze blijven werken bij temperaturen van om en bij de 500 graden celcius zonder te detoneren en moeten ze dusdanig geplaatst worden zodat ze perfect de instorting initiëren beginnende vanaf de verdiepingen waar men een afleidingsmaneuver plant. (iets met een boeing die daarin vliegt, maar dat is een detail uiteraard, in deze gigantisch complexe operatie) :| |
Citaat:
Citaat:
Laten we ook niet vergeten dat de honden die bommen opsporen weggehaald werden de week voor de aanslag: Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Die paper die jij nooit zal lezen omdat je die info niet kan misbruiken. |
Citaat:
(Nog even en we krijgen weer eens de "power-down" van WTC 2. :lol:) Bon, wat probeer je eigenlijk met dat verhaal te bewijzen? :? Ten eerste is er voor dit verhaal slechts één bron. We zitten bijna zes jaar n�* de feiten, raar dat de Grote Onderzoekers uit de "Truth Movement" niets hebben gevonden om het te bevestigen. Ten tweede zegt het artikel dat in de weken voor de aanslag de beveiliging in de WTC verhoogd werd. Op een onduidelijk ogenblik (eens staat er "thursday", wat dan 6/9 moet zijn, dan weer "today", wat vermoedelijk 11/9 is) is teruggekeerd naar de normale beveiliging. De "weggehaalde honden" behoorden dus niet tot de standaard-beveiliging. Merkwaardig dat Securacom (die volgens jullie de beveiliging in handen had) net in de weken voor de aanslag deze "honden die bommen opsporen" naar de WTC haalt! :? Bovendien weten we dat er ook op 9/11 honden aanwezig waren in de WTC. Eén ervan, Sirius, is zelfs omgekomen toen de toren instortte. Weer een verhaal dat uiteindelijk weinig om het lijf heeft, en zelfs (als het waar is), nogal tegenstrijdig is met de rol die de "beveiliging van de WTC" volgens de believers gespeeld heeft. Next ... |
Citaat:
http://www.newsday.com/news/nationwo...,1255660.story Citaat:
Citaat:
En net voor 9/11 wordt de beveiliging nog verlaagd. Citaat:
|
Citaat:
Daarbij zijn zowel de torens als de vliegtuigen zeer gedetaileerd gemodeleerd, om de verwachte schade te berekenen hebben 12 Xeon processors van 2.8Ghz 2 weken liggen rekenen aan. Is die dan zodanig aangepast dat de schade erger lijkt dan ze in werkelijkheid volgends jullie was ? |
Citaat:
Bekijk Kevin Ryans analyse van NIST anders eens, iets waar de beleivers van de officiele versie hier nooit op ingegaan zijn. |
Citaat:
Als dit enige betekenis heeft voor een theorie dan zal een echte onderzoeker op zoek gaan naar bevestiging. De "onderzoekers" uit de "Truth Movement" doen dat echter niet. Ze gebruiken elke roddel die in hun kraam past en zoeken zelfs niets op. Niet dat ze met dit verhaal veel kunnen aanvangen. Citaat:
Dat zal je zien in mijn antwoord op je volgende opmerking. Citaat:
Overigens, waar haal je het dat er geen verklaring voor deze beslissing werd gegeven? Heeft een "onderzoekers" uit de "Truth Movement" om een verklaring gevraagd? Bottomline is dat net in de weken voor de aanslag er meer honden op de WTC aanwezig waren dan gewoonlijk. Hoe jullie hiervan een smoking gun maken zal iedereen wel een raadsel zijn. Citaat:
Maar eens iets uitpluizen? Neen hoor. Trouwens, jullie beweren dat Securacom de beveiliging van de WTC in handen had. Nu insinueer je weer dat er ook andere actoren waren ... Ach ja, consistentie hoeft niet in complottheorieën... Citaat:
|
Citaat:
Anders hadden ze wel geblaft, met zoveel ton explosieven in de buurt. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Securacom zou dus de beveiliging van de WTC verzorgen, en ook nog United Airlines en Dulles Airport als klant hebben. Dat wordt door conspiracy-websites beweerd, met als onderliggende gedachte: - WTC - United Airlines (vluchten 93 en 175) - Dulles Airport (vertrekpunt van vlucht 77) zijn uiteraard verbonden met de aanslagen , en Securacom heeft met elk van de drie iets vandoen, zodus ... Alhoewel KrisKras niet de minste concrete bewering postte besluit hij met: Citaat:
Ik neem dit als bron, een conspiracy-website zowaar. Ik haal er de feiten uit, de propaganda die er ook in staat is minder interessant. Over Dulles Airport: Citaat:
Over United Airlines: Citaat:
Over het WTC bevat het artikel ietwat contradictorische informatie. Enerzijds staat er: Citaat:
Citaat:
In het artikel staat ook: Citaat:
We hebben dus de broer van Bush die tot 2000 in de raad van bestuur zat van een bedrijf dat in de jaren ervoor werk had geleverd voor de WTC, United Airlines en Dulles Airport. Dat wordt dan eerst: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En nee, volgens u gaat het enkel over de 98ste verdieping, maar dat is niet wat er in die pdf staat. Het is niet omdat ze halverwege dit document een verdieping vermelden dat heel die pdf enkel over die verdieping gaat. Citaat:
Verder is uw argument over de verwijderde brandwerende laag een hypothese die niet ondersteund werd door de berekeningen, of de niet representatieve tests. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.wepalmer.com/Omega%20Poin...re%20Specs.pdf |
Citaat:
|
Citaat:
Het is redelijk om aan te nemen dat de gigantische schokgolf (mechanisch, thermisch en luchtdruk) van de inslag deze situatie alleen maar verslechterd heeft. http://www.mzaconsulting.com/Faulty%...oofing_WTC.pdf Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Fotografisch : ![]() |
Citaat:
En laten we even kijken naar pagina 7 in de betreffende pdf die aangeeft welke delen van de buitenpanelen zijn teruggevonden en welke niet. Citaat:
Brandwerende laag: PDF 1-6: pagina 211-213 (volgens pdf), lees het nu is een keertje. Citaat:
WTC 2: 20° Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In plaats van het over "zoveel toeval" te hebben, waarom vertel je niet concreet wat volgens jou de rol van Securacom/Stratesec bij de aanslagen was? Waarom vertel je niet concreet wat volgens jou de rol van Marvin Bush bij de aanslagen was? Waarom vertel je niet concreet hoe volgens jou de verbanden die er tussen Securacom/Stratesec en Dulles/UA/WTC waren een rol hebben gespeeld bij de aanslagen? We zijn verdorie bijna zes jaar n�* de aanslagen. De tijd van de smerige insinuaties gebaseerd op halve waarheden en hele leugens is al lang voorbij. Waarom slaagt de zogenaamde "Truth Movement" er niet in dit soort vragen te beantwoorden? En als er niets wordt gevonden (en uit mijn vorige post kan iedereen die niet door de inside-job theorie verblind is zien dat er niets te vinden valt), waarom laat de zogenaamde "Truth Movement" deze insinuaties niet vallen? Waarom kom jij hier bijna zes jaar n�* de aanslagen weer met de leugen dat "de bewaking van de WTC onder leiding stond van Marvin Bush"? Heb je echt nog de tijd niet gevonden om deze zaak even te onderzoeken? Vind je het normaal dat dit soort onwaarheden steeds opnieuw gespuid worden door mensen die zogenaamd op zoek zijn naar de "Waarheid"? Ik vind het eerlijk gezegd weerzinwekkend. Ik hoop dat ik nooit in een land moet leven waar de waarden en normen van de zogenaamde "Truth Movement" gelden. Het gemak waarmee deze pathetische beweging onschuldige mensen van de ergste misdaden beschuldigt, het gemak waarmee de aanhangers van deze beweging de grofste leugens kritiekloos overnemen is beangstigend. En van dit soort mensen krijgen we dan lessen in kritisch denken! :evil: |
Citaat:
Je probeerde eerst te "bewijzen" dat volgens NIST het staal niet aan temperaturen hoger dan 250°C blootgesteld werd. Flagrant onwaar, zoals inmiddels herhaaldelijk getoond. Als je de moeite zou nemen na te gaan waar en wanneer de mensen in de opening van het WTC stonden, en dan in de grafieken van NIST nagaan hoe heet het toen daar was, zal je vraag zichzelf beantwoorden. Ach ja, de NIST-studie is maar twee jaar uit, de zogenaamde "Truth Movement" heeft nog geen tijd gevonden om dat even na te trekken! :roll: Citaat:
|
Citaat:
Anders moeten we eens een lijstje opstellen met alle toevalligheden rond 11 september, zo in de zin van: - Marvin Bush -> Securacom/Stratesec, daarna HCC Insurance - NORAD -> oefeningen op 11 september - Convar Systeme Deutschland GmbH -> ontdekt dubieuze transacties net voor 11 september ... En zo gaat de lijst maar verder, maar volgens jou is dat dus allemaal heel normaal omdat het niet met cijfers kan aangetoond worden ofwa? |
Citaat:
Dat lijkt me een schitterend idee! |
Citaat:
maar men schijnt steeds te vergeten dat al die 'toevalligheden' helemaal niet zo toevallig zijn ware het niet dat men net pinpoint op die bewuste dag en dat na de feiten constateert een eerlijker voorstel zou zijn dat je soortgelijk lijstje zou brouwen over een ganse periode rondheen die dag en dan tot de jammerlijke conclusie moet komen dat die dag perfect vastlag het spreekt vanzelf dat je ook moet beschikken over een controlegroep |
Ik vind dat we weer eens moeten herhalen dat Marvin Bush instond voor security van alle luchthavens en de WTC gebouwen hoewel dat meermaals ontkracht is geweest.
|
Citaat:
Citaat:
Ik verberg mijn verachting voor deze gevaarlijke houding niet. Citaat:
Dit toont nogmaals aan waarom de zogenaamde "Truth Movement" nergens staat. In plaats van iets echt te onderzoeken blijven ze maar dezelfde reeds ontkrachte onzin herhalen. Daar hebben we Marvin Bush weer, en de wargames, en vooral de "..." :lol: Jongens toch. Ik daag je uit om ook maar één feit te bewijzen. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld: geef aan wat de wargame (zonder "s") inhield, welk effect dat op 11/9 heeft gehad, en hoe dit past in de inside-job theorie. Idem voor alle andere "toevallen" waar je mee afkomt. Indien je "toeval" als argument wil gebruiken, raad ik je aan praha's post hierboven te lezen en te begrijpen. Ik stel droogjes vast dat de zogenaamde "Truth Movement" zes jaar n�* de aanslagen nog steeds niet verder staat dat het opsommen van vermeende "toevallen" en anomalieën. Elke ontkrachting wordt zonder meer genegeerd. Het wordt stilaan tijd met bewijzen af te komen of te stoppen met de schaamteloze beschuldigingen en insinuaties. |
Citaat:
|
Citaat:
Het punt is de context en de betekenis ervan voor 911. Dat wil maar niet doordringen.... :| |
Citaat:
Zoals ik hierboven schreef is de tijd van de insinuaties al lang voorbij. Waarom breng je niets inhoudelijks? Bijvoorbeeld, een gefundeerd antwoord op de volgende vraag: wat hielden de wargame(s) in, wat was hun effect op 11/9, en hoe past dit in de inside-job theorie? Bijna zes jaar n�* de feiten, met al die grote cracks uit de zogenaamde "Truth Movement" (van Griffin over Hoffman, Tarpley, Marrs tot de twee Jonessen) moet het antwoord toch wel voorhanden zijn, neen? :-P |
Citaat:
Maar goed, inderdaad is de context belangrijk en de rol die het bij 9/11 gespeeld heeft. Maar denk je echt dat als het een inside job is, een mogelijkheid die we moeten open laten bij onderzoek, dat ze gaan zeggen dat het hun negatief beïnvloed heeft? Ze zouden dat zelfs niet zeggen als het geen inside job was. Dus van officiele versie ga je niet veel wijzer worden. Verschillende mensen en feiten wijzen aan dat deze war games weldegelijk een rol gespeeld hebben zoals diegene bij NORAD die zeiden "Is this real world or is this excercise?". |
Citaat:
Wat je hier doet is opnieuw de mantra herhalen, betekinsloze anecdotes vertellen, insinueren dat er "feiten" zijn die we echter nooit te zien krijgen, en flauwe excuses verzinnen waarom de Grote Onderzoekers uit de zogenaamde "Truth Movement" nog altijd niets kunnen bewijzen. Kan je voor één keer de propaganda en de insinuaties weglaten en komen met echte feiten? |
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent niet in staat om te zeggen welke deze meerdere wargames waren, maar ik draai om de pot! En wanneer jullie een straffe bewering niet kunnen bewijzen ben ik in denial! Jongens toch. Mijn vraag blijft: wat hielden de wargame(s) in, wat was hun effect op 11/9, en hoe past dit in de inside-job theorie? Maar soit, over de wargame(s) heb je weeral niets zinnigs te vertellen, je blijft gewoon de gekende en afgezaagde insinuaties en halve waarheden herhalen. Zonder ooit concreet iets hard te maken. :roll: Maar dat zal wel aan mij liggen! :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan de lijst van de vermeende wargames wel degelijk geven, exodus. Alléén weet je perfect wat er dan zal volgen. Ik zal de lijst één voor één aflopen, bronnen vragen, en zo die er zijn, bewijzen wat een wargame was en wat niet. En wat zal er dan overblijven? Die éne wargame die gepland was voor 11/9 (maar niet uitgevoerd, raad eens waarom). Maar het aantal wargames is inderdaad niet de essentie. De echte vraag was en blijft: wat hielden de wargame(s) in, wat was hun effect op 11/9, en hoe past dit in de inside-job theorie? Dat de zogenaamde "Truth Movement" deze vraag niet kan beantwoorden, maar toch blijft afkomen met deze smerige insinuaties is veelzeggend. Niet over NORAD, niet over de inside-job, wel over de methodologie en de morele kwaliteiten van de zogenaamde "Truth Movement". Maar doe gewoon zo verder, exodus. Wat jullie hier de laatste dagen in deze thread gepresteerd hebben is de best denkbare illustratie van wat ik beweer! |
Citaat:
Citaat:
Bekijk deze twee bovenstaande quotes na elkaar uit twee op elkaar volgende posts van je. De perfecte illustratie van je disussietechiek. Eerst proberen op te jutten van "je kan het niet geven", om dan plots te draaien in pretentie en te zeggen van je kan het wel geven maar het zal volledig gedebunked worden! Ik denk wel dat dit de beste illustratie is van jou discussietechiek. |
Wel, geef dan die lijst, Exodus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be