![]() |
Citaat:
Vlug een clubje oprichten tegen discriminatie van ouwe zakken. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
GEZOCHT : een homo met begrip voor rede en verstand !
moet nu echt alles kunnen 8O hoe is dat nu toch mogelijk 8O het rode kruis is toch een betrouwbare instelling, die iedereen verzorgt en zeker niet mag verdacht gemaakt worden van discriminatie !!!!!! :evil: deze homo's moesten zich schamen... maar dat is utopisch zeker :( [size=7]HET RODE KRUIS HEEFT GELIJK [/size] |
Citaat:
Ik vind evenmin dat homo's fout zijn omdat ze eerlijk zijn over hun geaardheid, integendeel. Maar aanvaardt dan ook de consequenties. Wat stel je voor, dat ze een vragenlijst opstellen hoeveel keer per week en met wie je het doet? Een beetje begrip voor de geest van een regel kan veel frustraties voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie recupereert wie ?
Is dit nu een initiatief van Demotte, van Storms of van Jiroflée ? Iedereen lijkt wel te willen scoren :-) Clientelisme als je 't mij vraagt. Verleden week waren het de duivenmelkers en de schijnzelfstandigen, deze week de holebi's , morgen misschien de postzegelverzamelaars |
>>> ... Minister Demotte liet weten dat zijn ministerie nog geen enkele klacht van een homo binnenkreeg ... <<<
Showtime , nothing more. Nu zullen wel een paar klachten komen natuurlijk : - ) Profileringsdrang. Verkiezingen in zicht. Volkspartij zoekt thema. |
Citaat:
|
Citaat:
Samenwonen met een man komt niet in de vragenlijst voor denk ik. |
Citaat:
Homo's zijn maar pas *echte* homo's als ze zich blootstellen aan risicogedrag? Wat houdt dat risicogedrag dan volgens jou precies in? |
Citaat:
|
homo zijn daar kies je voor... ook voor de uitsluiting, zeker in het belang van de volksgezondheid :twisted:
|
Het rode kruis schendt de rechten van de mens !
Kofi Anan moet dringend ageren tegen rode kruis procedures die onmenselijk grof zijn. Bush moet troepen sturen en rode kruis kantoren wereldwijd bezetten ! Alle afgenomen bloed moet worden onderzocht op de aanwezigheid van ideologische virussen die kunnen worden gebruikt als weapons of mass manipulation. Sorry, ik kan er alleen maar om lachen 't is gewoon de politieke grap van de dag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lieve Raf,
Citaat:
Tiens, ben jij bloedgever ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin je te verdenken van moedwilligheid, Jan... |
TomB,
Citaat:
Negers uit bijvoorbeeld Zuid-Afrika en nog een aantal Afrikaanse landen lijken mij ook niet geschikt omdat het gekend is dat een zeer hoog percentage van deze mensen besmet is met Aids. Is er dan sprake van discriminatie of van gezond mensenverstand. Immers kan men pas na meer dan 6 maanden enigermate uitsluiten wanneer iemand niet sero positief is. Bij bloedtranfusies kunnen een aantal besmettelijke ziekten nooit worden uitgesloten. Daarom is het uitsluiten van bepaalde risico groepen een van de enigste bruikbare middelen om het risico te beperken. Ik ben van mening dat in dit speciaal geval absoluut geen sprake van discriminatie kan zijn. |
Ooooooooooojeeeeeeee, hier gaan we weer... Een zoveelse topic waar homofoben zich weer eens goed kunnen laten gaan.
"Dat ze elkaar maar besmetten!" :roll: "alles moet wijken voor hun semi-bestiale pret" :roll: Maar er zijn er toch ook die zeggen dat "homoseksuelen niet minder mens zijn"! Dat is toch mooi hé? :roll: Dat is zoals "voor mij zijn zwarten ook mensen"...... euh..... is dat niet EVIDENT??? 8O Enfin, on-topic: Je hebt één groep MENSEN. En in deze groep zit een deel dat risicogedrag vertoont (met zowel homo's als hetero's) en een groep die géén risicogedrag vertoont (met zowel homo's als hetero's). Het komt er dus gewoon op aan die éérste groep te weigeren. Het is dus absurd om de hele homo-gemeenschap te weigeren. Toch niet zo moeilijk om te snappen dacht ik? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=7]HET GAAT NIET OM ALLE HOMOSEKSUELEN, HET GAAT ALLEEN OM DEGENEN DIE GEEN RISICOGEDRAG VERTONEN![/size] |
Citaat:
Oh ja, wie noemde me nu ook weer "kereltje"? Doe zelf eens iets aan je attitude voor je gaat klagen, mannetje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, het Rode Kruis heeft al op de brief van minister Demotte gereageerd en haar redenen uiteengezet om homoseksuelen te weigeren. Ik acht de deskundigen van het Rode Kruis in veel grotere mate bevoegd hierover te oordelen dan u, minister Demotte of de roze jongens. |
Citaat:
Overigens, drugsverslaafden of mensen die óóit drugs hebben gespoten komen ook niet in aanmerking van bloeddonatie, hoe lang het ook geleden is dat zij voor het laatst gespoten hebben. Moeten zij zich dan ook gediscrimineerd voelen? Zich gediscrimineerd voelen omdat ze iets niet mogen doen dat ze vrijwillig en volledig uit naastenliefde doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be