![]() |
Citaat:
Inderdaad!! Ik eis 5 liter bloed voor elke druppel bier mij ontvreemd word :twisted: Er komen ineens ziekelijke martelgedachten in mij op :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk is dat hier wreed simpel he.
29.85% Kartel De Tooghangers & Het Vlaamsche gekleurde leger 13.43% De Liberalisten 11.94% De Europese wachters --------------------------------- 55.22% Regering |
Bon, rekening houdende met de kiesdrempel van 5% en een zetelaantal van 150, is dit de zetelverdeling (van groot naar klein);
Tooghangers&VGL; 51 zetels Liberalisten; 23 zetels Vlaamse Patriots; 20 zetels Multicultere Garde; 18 zetels Vlaamse Ridders; 15 zetels Rode garde; 13 zetels Europese Wachters; 10 zetels De grote overwinnaar is duidelijk het kartel Tooghanger&VGL. De liberalisten halen een mooie individuele score, edoch overschaduwd door een mogelijkse vereniging van uitgesproken pro-Vlaamse krachten, wat 35 zetels zou opleveren. De linkerzijde blijft steken op 21 zetels met verenigde inspanningen. Grote verliezers zijn de pro-Europese Wachters, zij hinken achterop met slechts 10 zetels. Anti-NWO, de Neutralen, de Christelijken en de ecologisten behalen geen zetels. De Tooghangers zijn zo goed als zeker van een plaats in de regering met coalitiepartners naar keuze. Gezien het kartel Tooghanger&VGL is een uitgesproken pro-Vlaamse regering de meest waarschijnlijke oplossing, wat 88 zetels zou opleveren. De Liberalisten worden in alle waarschijnlijkheid verwezen naar de oppositie. Een compleet absurde combinatie is een cordon sanitaire rond de Tooghangers, wat een Paars-proVlaamse regering met een gegarandeerde deelname van links, de liberalen en 1 pro-Vlaamse partij plus een extra pro-Vlaamse of pro-Europese partij. Tooghangers&VGL + Liberalisten + Europese Wachters (84 / 150) Tooghangers&VGL + Vlaamse Ridders + Vlaamse Patriotten (88 / 150) Liberalisten + Rode Garde + Multiculture Garde + Vlaamse Patriots + Europese Wachters (84 / 150) Heftruck out. |
.
|
Ik eis forumhervormingen en splitsing van carlgustaaf
|
Citaat:
Wel, dan kondig ik meteen aan dat als mijn fractie een coalitie overweegt met de Europese Wachters, ik dan onmiddelijk overloop naar de Rode Garde.8-) Geef mij maar een coalitie met de Tooghangers, het Vlaamse gekleurde leger, de Rode Garde en de Multiculturelen. Of een constructieve oppositie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om praktische redenen gaan we het met minder zetels doen. Da's ook bijzonder leuk omdat we dan een gans intern partijcircus krijgen. Eindelijk wat leven in de brouwerij! :-P
Op basis van 5% kiesdrempel en 50 verkiesbare zetels, van groot naar klein; Tooghanger&VGL; 17 zetels Liberalisten; 8 zetels Vlaamse Patriots; 7 zetels Multiculturele Garde; 6 zetels Vlaamse Ridders; 5 zetels Rode Garde; 4 zetels Europese Wachters; 3 zetels De stoelendans kan beginnen! :-D |
Citaat:
|
Ik stel voor;
Tooghangers&VGL + Liberalisten + Vlaamse Ridders, goed voor 30 van de 50 zetels. De Rode Garde, de Multiculture Garde, de Vlaamse Patriots en de Europese Wachters worden verwezen naar de oppositie. |
Citaat:
Maar eigenlijk zijn we niet aan zet, natuurlijk. Moet Lincoln geen informateur aanwijzen? Iemand van de Tooghangers lijkt aangewezen. |
Citaat:
|
Mijn prognose;
Niemand wil met de Europese Wachters samenwerken. Een samengaan van Vlaamse Ridders en Vlaamse Patriots gebeurt niet, want hoewel ze allebei pro-Vlaams zijn, vallen er voldoende inhoudelijke verschillen te ontdekken (vergelijk gewoon de partijleden..). Logisch, anders zouden ze gewoon één partij vormen. De linkerzijde heeft 10 zetels, edoch Jazeker heeft reeds verklaard dat een coalitie van de Tooghangers&VGL met links niet mogelijk is. Links lijkt voorlopig voorbestemd tot de oppositie. De Tooghangers&VGL heeft het voorrecht te kunnen kiezen tussen twee uitgesproken pro-Vlaamse partijen en een uitgesproken pro-liberale partij. Ik zie hen echter ook niet samengaan met de Vlaamse Patriots, gezien de inhoud van die partij. Blijft er maar 1 optie; gezien Tooghangers&VGL geen meerderheid kan verwerven met enkel de Vlaamse Ridders, zullen zij noodgedwongen de Liberalisten opnemen in de regering. De enigste werkbare en accepteerbare coalitie zal dus zijn; Tooghangers&VGL + Liberalisten + Vlaamse Ridders |
Citaat:
Ik zou het uiteraard veel leuker vinden mocht je wél blijven. :-D |
|
Citaat:
Ik ben niet zo voor die vlaamsche ridders... waarom niet A? |
edit: dubbel!;-)
|
Ik eis een nieuwe verkiezing wegens het feit dat de laatste groep twee partijen inhoud! Zonder dat die twee maar een gelijkenis hebben!;-)
|
Citaat:
Ik stel voor Liberalisten, Vlaamse Patriots en de Tooghangers... |
Beste leden:
Om u erop te wijzen heb ik Ihandclapping als informateur aangewezen , ik hoop dat ik de juiste man heb gekozen op de juiste plaats ! Mvg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb van zijne majesteit Lincoln I de opdracht bekomen en aanvaard om een slagkrachtige formateur te vinden na deze beklemmende verkiezingsstrijd & hem met de gevleugelde woorden "geef mij 100 dagen Sire" verzekerd me van die taak te kwijten. Hierboven vinden jullie een berichtje van één van de beste analisten van de toestanden (laat het ons toegeven ze zijn verward !). Mijn onderhandelingswapens zijn : - de algemene forumdiscussie - het PM - de tooghangende samenkomst - het gesprek met 3 - de one on one - de omkoping - de blackmail .. Om te beginnen gooi ik in de algemene discussie : waarover gaan we regeren ? Dit forum is privé-terrein, we kunnen derhalve moeilijk over dit forum regeren. Mogelijkheden zijn om bv. een bestaand subforum in bruikleen te vragen, of iets anders : maar dat zal dan een actie voor de regering zijn resp; de premier of de minister van territoriale zaken. Als proloog zou het interessant zijn om de diverse partijvoorzitters te kennen (ik heb een voorkeur voor de jongedames beneden de 30 lentes - gezien de onderhandelingstechnieken die ik wens te gebruiken)... Laat de 100 dagen beginnen ! |
Het esperanto als voertaal in het parlement !
Dat wordt zowiezo lachen :D |
Wees zo vriendelijk mij het woord te gunnen zodat ik kan zeggen: "Wij doen alles om postjes te krijgen. Alles."
Dank u. |
Citaat:
|
Ik ben van de Liberalisten, ik ben uw kuisvrouw niet. Ksj, ksj. Ik had het trouwens niet tegen u, maar tegen de Weledele Hoge Poort de Informateur.
|
Kunnen we nu gewoonweg met z'n allen geen coup plegen op een subforum?:-)
|
Citaat:
Nee we overspoelen een forum met idiote en verkeerd geplaatste threads als er 10 of 20 mensen meedoen lijkt een coup niet onmogelijk!:-D Als ze ons gaan bannen moet je massaal dubbelaccounts maken en via allerlei geheime wegen proberen terug hier te geraken! (Wie doet er mee???:lol: ) |
Citaat:
Altijd hetzelfde met die mannen... Anyway jij bent dus lijstduwer van de liberalen... :cheer: lombas for premier |
Natuurlijk word ik premier. En dan zul je nog al eens zien hoe er met geld, drank en postjes gesmeten wordt.
Voor een Nieuw Bourgondië! |
Boerenoorlog...
Vlaamse patrioten, waarom niet? Maar voor mij, Spanjaard, waren die van de Boerenoorlog, door Fransen (en niet door Spanjaarden gedecimeerd) de beste Vlaamse patrioten geweest.
In feit, ze waren ware hispanici (van de Nederlanden), zelfs als de Vlaamse geschiedenis (die van de Vlamse beweging) het zo niet erkent ;-) Goeien nacht!:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Versta wel geen kloot van wat hij zegt maar allé, tzijn de stemmen die tellen hé!;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be