![]() |
Citaat:
Het marktaandeel van een uitzending wordt gebaseerd op het aandeel kijkers naar het programma gepercenteerd op het totaal aantal mensen dat op dat moment tv kijkt. Dus n�*et op de totale bevolking. Een marktaandeel van 40% wil dus zeggen dat 40% van alle mensen die op dat moment tv keken, naar dat programma keken. Het zegt niets over het aantal mensen dat ernaar keek. |
Citaat:
Kijk jij maar eerst eens even naar jezelf. Je woont in Rotterdam maar je weet nog niet eens hoe de havensector werkt. Toch een zeer belangrijk deel van de economie aangezien Rotterdam een van de grootste havens heeft. |
Rotterdam is de grootste haven van de wereld en dus ook van Europa.
|
Citaat:
MAAR, wat denk je dat er met de haven van Antwerpen gaat gebeuren als ze de Schelde gaan uitdiepen? Dan komen al die reuzenschepen ook via Antwerpen. Nu zijn ze genoodzaakt om langs Rotterdam te varen omdat onze sluizen zulke schepen niet aankunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nog andere rederijen buiten CMB, denk maar aan Hamburg Sued, een zeer gekende rederij in Antwerpen. |
Citaat:
|
Die zullen voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.
|
Citaat:
U bent voorstander voor een Vlaamse Republiek, en verdedigt de Vlaams-nationalisten. Geen problemen mee. U bent tegenstander van de Monarchie, maar verkondigt trots het verschil in kijkcijfers (aub!!) tussen de huwelijken in het Belgisch en Nederlands Koningshuis. Alsof kijkcijfers bepalen of een volk voor/tegen de Monarchie is... Wel dimitri, ik geloof simpelweg uw www.miepwaarismenfeestneus.nl bronnen niet. En wat is nu in feite uw drijfveer? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de duidelijkheid, hier begin jij over kijkcijfers: http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=340904#340904 Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Euh... liefste Dimitri, nu verras je me toch wel 8O Uitleg aub? |
Citaat:
|
Citaat:
Onze partij naar de zege leiden, zonder slogans nogal moeilijk he :wink: En aangezien ik mijn berichten van inhoud wil voorzien, zijn de slogans bestemd voor mijn onderschriftje, sympa, non? :wink: |
Citaat:
Ik heb echt nooit voor een Vlaamse republiek gepleit hoor. Lees m'n berichten er maar op na, liefste Patriot. 8) |
Het is Groot-Nederlands, als ik me niet vergis?
|
![]() Dit is een van oorsprong Arabische vlag ! :roll: |
Citaat:
En nog voor de Vlaamse graven op kruistocht gaan, staat de leeuw als in hun banier. |
Citaat:
Everytime schreef: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal zaken die gebeuren VOOR het plaatsvinden van de kruistochten. In China vindt men wel draken op banieren. Denkt u dat de Chinezen ooit een draak gezien hebben? |
Citaat:
|
En waar ligt dan de echte oorsprong?
|
Citaat:
|
het christendom komt ook uit het midden-oosten ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is "wij" Antoon. Bedoeld u daar uzelf mee en nog wat gefrustreerde Flaminganten???? |
Natuurlijk kunt ge samenwonen met vrienden beste BUB'er. Maar dan mogen die "vrienden" geen misbruik maken van uw gastvrijheid.
1 voorbeeld beste BUB'er. Komen, werd een faciliteitengemeente met een klein nederlandstalig kleuterschooltje. De eerste schooldag werden moeders met kleine kinderen bekogelt, bespuwd, uitgescholden,... gewoon omdat deze moeders hun kindjes onderwijs wouden geven in hun moedertaal. Op de zelfde dag 100 kilometer verder bleven wij braaf toekijken hoe franstaligen in de VLAAMSE rand rond Brussel naar franstalige schooltjes gingen. Awel met zo'n "vrienden" wil ik niet samenwonen. Weerleg dit voorbeeld nu maar eens want een voorbeeld dat mij op andere gedachten kan krijgen ken ik echt niet. Maar probeer maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans komen leeuwen niet voor in Duitsland en Engeland en volgens uw ronduit infantiele analyse kennen ze die dan ook niet. In de Middeleeuwen bestond immers schrift, boek noch geschiedenis, of wat dacht u? De neiging om hahaha in kanjers van letters hier te plaatsen, weet ik dus nipt te onderdrukken. |
Om het topic een neiuwe draai te geven; wat is jouw meeste trotsmoment
Om bij mij te beginnen: - de aankomst van de Rode Duivels na het WK '86 toen ze op het blakon stonden van het Brussels stadhuis. Duizende mensen met de Belgische vlaggen en alle riepen ze "België - Belgique", als ik die beelden zie dan voel ik mij trots om Belg te zijn - ook in mindere mate: 21 juli 2003, alias 10j Albert II, wanneer het het vuurwerk op het Jusititiepaleis werd ontstoken op de song van 'happy birthday' gezongen door alle beroemde Belgische artiesten. En als afsluiter, koning Albert II zeer spontaan: "c' est du Belge? Dit is Belgisch!" Wat is jullie nationalistisch trots gevoel (bv. de ijzebedevaart mss ?...) |
Citaat:
Nah...Ik heb er niet echt een. Ik ga niet zo af op emoties. |
Citaat:
|
Al die zever over woede enz :roll: Als we nu eens allen respect hadden voor elkaar..
Geloof het of niet, maar ook ik ben bezitter van een Vlaamse Leeuw, die op mijn kamer hangt (naast twee Belgische en de Europese). Als ge 't nie gelooft, vraagt het maar aan Vlaams vlagger Kempenaar! :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be