![]() |
Volgens mij moet ge met een complexere rekenkundige reeks afkomen om Firestone over de streep te trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dát bezorgt mij een tweede zit analyse |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we weezer eens fvdw worden. Hij heeft zichzelf kandidaat gesteld.:-) |
Laten we weezer eens fvdw worden. Hij heeft zichzelf kandidaat gesteld.:-) |
Als er de komende weken geen opvolgers meer zijn mag men mij ook aanspreken zu ;-)
|
Ik dacht eventjes: met Dieterius als enige overblijvende kandidaat gaat het binnenkort wel gedaan zijn met die forummer van de week. Daarom heb ik deze draad eens doorzocht om te zien of er nog ernstige (nouja) kandidaten zijn, en ik blijk me vergist te hebben. Eventjes de recapituleren:
Citaat:
Citaat:
|
Allez vooruit!
Ik wil ook wel eens maar denk aan de voorwaarden! |
:lolabove:
Tis goed BigF, Pluche gaat dat noteren in zijn FVDW-boekske :P |
Citaat:
Mij met de term "ernstig" bestempelen kan ernstige gevolgen hebben voor uw gezondheid! Ik zal u weten wonen! Graag verwacht ik van u (en alle anderen daarbij inbegrepen) dat u zich daar in toekomstige toekomstigheden van onthoudt! Dank bij voorbaat! PS: Ik beloof dat ik nooit meer zoveel uitroepingstekens zal tentoonstellen. |
Citaat:
zet mij er ook maar op. eind augustus zit ik bovenop een berg hè, dus dan ff nie;-) |
Ik stem voor een tweede sessie voor Dronkoers
*broedt op stompzinnige vragen* |
Citaat:
|
Ik wil wel een audiëntie verlenen.
|
Citaat:
Geen tijd de komende tijd. En geen zin ook niet. Daa-haaag!! |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een beetje deftig Fvdw mee wil spelen moet je eigenlijk toch minstens 1x daags komen reageren. En daar ga ik de komende weken geen tijd voor hebben. Vandaar... |
Is uw kot nu nog niet volledig verbouwd? ;-)
|
Citaat:
Maar nu ga ik mee aan de slag bij iemand wiens kot nog niet volledig klaar is. Of beter; wiens kot er helemaal nog niet staat. We duiken dus bij zin en goei weer nog eens in de mortel en de truwelen! :cheer: (En de handkloven, de blauwe vingernagels, de zere rug en andere bouwvakkerkwaaltjes :-( ) Bovendien ga ik binnenkort voor mezelf nog eens bouwen en na al die jaren nog eens even oefenen kan geen kwaad. Vooral niet omdat dat oefenen aan iemand anders' huis kan gebeuren en dat het betaald oefenen is :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik over meeklappen. Enkele vrienden van me komen regelmatig een hand(je) toesteken op mijnen bouw, en da's dolle pret. |
Citaat:
Citaat:
En er is geen haast bij, de betrokkene verhuist toch pas eind volgend jaar. |
Citaat:
|
Ik ga mij hier ook is inschrijven.
|
Wie wil Forummer van de Week worden? Post hier en win een prijs*!
*In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst |
Citaat:
kwestie van te weten of het de moeite is ? hoewel, ik ben aandachtshoer genoeg om het gratis en voor niks te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij nader inzien verlaat ik het forum met onmiddellijke ingang.
de moderatie mag mijn account volledig deleten. (en nee, de oorzaak ligt niet bij de moderatie) |
Snotjes. Kom op mensen, ik heb een opvolger nodig. Zo moeilijk mag dat toch niet zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
Het is garfield geworden. Gefeliciteerd Garfield! |
Citaat:
Danke |
Citaat:
Of zijt ge't nu nog nie? ;-) |
Allez vooruit, ik heb terug tijd.
Stel dat er dus iemand geinteresseerd is in een boeiend vraaggesprek met mij moet Pluche mij maar FVDW maken. De oude voorwaarden blijven echter wel gelden, het zij de verplichte aanspreektitel 'Geachte' en de afsluiter 'Met de meeste hoogachting' zijn onontbeerlijk als je ook een gefundeerd antwoord wil krijgen. Vragen met fouten tegen deze regels worden zoals steeds met de nodige zever beantwoord. Soit, doe wat ge niet laten kunt en begin al maar wat intellectuele vragen te verzinnen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be