![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heb je er als vlaming aan dat een franstalige geen gebruik meer van die faciliteiten kan maken? Hoe wordt je daar als vlaming of als eender wat beter van? Is het omdat vlamingen in het franstalige landsgedeelte ook geen faciliteiten hebben? Streef dan naar faciliteiten voor de vlamingen. Is het omdat die faciliteiten geld kosten? Streef dan naar vrijmaking van hetzelfde budget voor de vlamingen. Ik kan voldoening halen uit het feit dat ik bv. een drankje krijg, maar nooit uit het feit dat een ander geen drankje krijgt. Net als op mijn werk; als iemand opslag krijgt en ik niet, ga ik trachten ook opslag te krijgen. Ik ga niet proberen zijn opslag teniet te doen (daar heb ik immers niets aan, of het moet het sussen van de jaloezie-gevoelens zijn). |
Politiek....
het zal nooit mijn ding worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in principe betekent 'de hand aan jezelf slaan' zelfmoord plegen maar het wordt ook gebruikt om masturbatie aan te geven Klikkerdeklik (regel 11) |
ge moet u ook niet dommer houden dan dat je bent eh Essevee?
uit de context van die post kon je met een minimum aan hersencellen al raden waar het over ging... |
Citaat:
|
Heu, mannen die vrouwen willen afschaffen.
|
Citaat:
Citaat:
;-) |
Paaseieren aanbieden aan moslima's
|
geestelijk zieke mensen
|
Citaat:
Ik zou zeggen: geld pompen in sujetten als Dutroux en aanverwanten. |
Citaat:
|
Sluitingsuren en Katers
|
Citaat:
|
slecht weer!!
|
Citaat:
wat bedoel je? geestelijk zieke mensen afschaffen? of doel je op Boadicea met haar paaseieren? |
het rose verven van honden
|
Citaat:
|
Boekhouden.
Lang leve de creativiteit met geld! En weg met de tweede zit! |
Citaat:
Boekhouden is echt niet zo moeilijk. Geef me onbeperkt geld en ik leer het je. |
haat
|
geld, dat zou ook al een pak minder miserie op aarde zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be