![]() |
AdrianHealey, wo bist du bleben?
Rescue 901 ! Nu ! :-P |
Citaat:
|
Citaat:
als hij geen advocaat was zou ik 'm vulgair vinden worden denk ik. |
zozie, de speeltijd is voorbij.
voor mij althans, ik kruip in mijn bedje. bedankt aan dees, online, born2bewild en carlgustaafke voor een leuke, ontspannende avond. ik kon weer even de beentjes strekken en de vingertjes kraken. zo wat dollen met rechtse kaatsballetjes, daar knapt een mens van op. werkt zelfs therapeutisch denk ik. slaap zacht, xxx mittie. |
thanks. Ik vond het ook plezant.
Zit wel een beetje in met Nynorsk. Zeg haar misschien dat ze niet heel de nacht moet blijven zoeken naar de "waardering voor het lijden". we zullen het kif kif laten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga even mijn waardering voor het genot gaan demonstreren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij zit hier een beetje de rol te spelen van het 'koor' in de klassieke Griekse tragedie. Duiding en interpretatie te geven bij postings waarvan jij -in tegenstelling tot de andere forumleden- de juiste interpretatie meent te kunnen doorgronden. Nou, ik heb niet zo'n 'koorlid' en -verbeter me als ik het verkeerd zou hebben- zover ik kan overschouwen heeft Mitgard zélf nog op geen enkel punt z'n imagootje van wise guy schade willen berokkenen door toe te geven dat hij z'n verhaaltje iets te forsig gekruid heeft. Dat het allemaal zo 'puntig' (en ik druk me nu heel zacht uit) niet had gehoeven. Daarom: leuk dat hij jou de arena kan injagen. Want van het schrijverke zelve ... Nouja, dat schrijverke gooit doorgaans de handdoek in de ring met de gevleugelde woorden dat het discussiëren op dit forum slechts een niet au sérieux te nemen hobby is. Mij goed, maar zelfs in die hypothese is het trapesewerk in het 'circus van de slechte smaak' niet vrij van enige kritiek. Elk het zijn. Ik blijf me enkel baseren op wat het ventje zelve neerpent. Niet op de duiding die jij er vanuit je -welingelichte positie- aan wil geven. Op één punt ben ik het met Mitgard echter volledig eens. 't Is leuk geweest; middernacht bijna voorbij dus we gaan stilaan rustiger oorden opzoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt dat manneke hier nu toch wel zelf bevestigen dat hij enkel goed is om de clown uit te hangen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het woord savoureren ken je actief, maar het verband tussen de begrippen superieur en inferieur is je vreemd. Een vreemde kennis van de Nederlandse taal bezit je daar. |
Citaat:
|
Citaat:
't Is tijd voor uw pilletje, monseigneur le baron de Guislain. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik een psych nodig heb, zal ik dat te gepasten tijde wel meedelen. (ik hoop dat je tenminste afgestudeerd bent in die branche; of speel je hier enkel madame Soleil?) |
Citaat:
|
Citaat:
en verzorg uw schrijfstijl een beetje aub. er lezen hooggeschoolden mee. |
alsof jij die zou herkennen.
|
Citaat:
Verder heb ik deze post gequote om je dat hier wel degelijk geschreven hebt dat de hogere klasse superieur is aan de lagere klasse. http://forum.politics.be/showthread....71#post2882271 Het heeft dus geen nut met dat te ontkennen en het komt zelfs kinderachtig over, Desiderius. (het gaat over regel één van alinea twee) |
Citaat:
Dat lijkt op fraude. |
Citaat:
Net als het chirokamp. Exact hetzelfde verhaal, alleen weet nog steeds niemand met zekerheid of het nu effectief Marokkanen waren of niet. |
Citaat:
Behrijp je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het klopt dat het 'fermettevolkje' waar zo geringschattend over gedaan wordt, in alle realiteit nog voor geen fractie van de maatschappelijke problematiek verantwoordelijk is. Dat het niet d�*�*r is dat je de misdaad en het asociaal gedrag moet gaan zoeken. Over de heersende kleinburgerlijkheid, kneuterigheid, bekrompenheid, preutsheid, ... kan men inderdaad een hele boom opzetten, maar de praktijk; de harde cijfertjes over (intrafamiliaal) geweld laten nog altijd een heel ander beeld zien dan het bakerverhaaltje dat de topicstarter hier heeft opgehangen. Of is het soms zo dat de kansarme z'n armoede als excuus mag gebruiken om z'n vriend(in) of kinderen eens goed af te rossen? Is het dat? Worden misdrijven erger naarmate ze door 'beter gesitueerden' gepleegd worden? Een soort social(istisch)e relativiteitstheorie? Het feit dat het nog niet geweten was dat er geen sprake was van intrafamiliaal geweld op het moment dat deze topic gestart was verdoezelt niet het feit dat het ook niet geweten was of de slachtoffers tot het 'fermettevolkje' behoorden. Of had je daar ook overheen gelezen? |
.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In België worden gemiddeld 70 vrouwen per jaar vermoord door hun (ex)-partner. Ik vind dat geen fait-divers. |
Citaat:
Er worden toch meer auto-ongevallen gemeld? (om het maar eens in jullie linkiewinkielogica te houden.) |
Citaat:
Het is niet omdat er meer auto-ongevallen gemeld worden dat die 70 moorden per jaar niet van belang zijn eh. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be