![]() |
Inderdaad ook gemist.
Ik kom blijkbaar te weinig op het forum tegenwoordig |
Citaat:
|
btw, zijn er hier nog andere koppels aanwezig en wie doet het met wie?
|
Dat vraag ik me ook af!
|
Citaat:
enne aheum mezelf bvb. kan je het zien aan de avatar. edit: als je naar de persoonlijke informatie gaat kijken, bedoel ik ;-) Anna List (een 'hij' dacht ik) heeft wel een hele apetijtelijke avatar :rofl: |
Citaat:
Ze heeft ook een account, maar maakt daar zo goed als geen gebruik van. Ze heeft slechts 2 berichten gepost op politics. |
Citaat:
|
Citaat:
En daar komt dan nog bij dat mijn vriendinnetje niet Vlaamsgezind is. :-( |
Citaat:
Hebben... neen. Dus even afgeweken van de oorspronkelijke draad. Desiderius lijkt mij interessant om bij een pint/wijntje van gedachten te wisselen. Of Basy Lys En last but not least jij circe. En er zijn er nog, maar ik ga hier geen lijstje aanleggen. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
nou voor wijntje/pintje ben ik altijd in, ook om van gedachten te wisselen, zeker met het groepje dat je hier voor ogen hebt. Allemaal naar Canada? |
Citaat:
|
Groentje-18 ... wij gaan keihard en veel ambras hebben :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel even bellen, voor je komt. We zouden eens niet thuis kunnen zijn. :rofl: Of weet je wat: We gaan even paardrijden, dat is lekker ontspannend. Twee uren in de boonies, terwijl je niets anders hoort dan snortende paarden en hier en daar een conversatie. Voor de rest alleen natuur.... Záaaaalig! http://turnervalleygang.com/album/vr...nikki20071014/ |
Seg Nuubje, wat is uw BH-maat? :-D
:mrgreen: |
Citaat:
Als man kan je je maar op één ding tegelijkertijd concentreren. Dat is 1. Voor de rest gaat je bloed ook maar één richting uit: Afwel neuk je, ofwel denk je... :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel degelijk.
|
Degelijkheid is een mooie deugd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om borsten te beschrijven, kom je met cijfers en letters alleen toch niet toe zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JUST KIDDIN... I guess ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nubian ziet er beter uit dan wat hier ook gepost wordt. Nem.
|
Citaat:
Diegene die me alvast NIET kan krijgen is.....:twisted: |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be