![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb nog geen enkele meering meegemaakt :? |
Geloof je in leven na de dood?
|
Je wordt morgenvroeg wakker als vrouw. Hoe breng je die eerste dag door ?8-)
|
Dat jij iemand bent die niet rap boos wordt, is wel geweten. Waar kan jij nu echt van door het lint gaan ?
|
Shit seg, wat heb ik gisteren nog allemaal liggen posten? :?
soit, effe zoeken waar ik gebleven ben ;-) |
Citaat:
Basgitaar lijkt het beste voor mij, kwestie van niet zoveel snaren te moeten bespelen ;-) |
Citaat:
In mijn geduld bewaren zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
- Als de stervende Galliër stervende is, is hij nog niet dood eh :-P - Tjah, ze kunnen er maar ene per week aanduiden eh ;-) |
Citaat:
Er zijn zoveel dingen uitgevonden met een nut. Ik had al diepvriesmaaltijden gezegd, maar dat is niet echt wetenschappelijk eh ;-) Dan zeg ik de gloeilamp, gelukkig hebben ze aan de nachtmensen gedacht :-P |
Citaat:
Voorts zullen mijn reizen niet langer duren dan een week, want dan begin ik het wel gezien te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, zie je het nog zitten om alle vragen hier te beantwoorden? Ik zal er nog één bij kwakken.
|
Citaat:
Citaat:
Moest het toch zo ver zijn, zou ik voor een jongen Diablo kiezen, en voor een meiske Vienna ofzo :-P |
Citaat:
Nu je het zegt, ik heb ze nog niet eens gezien... dus zullen ze me ook niet gestoord hebben ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel dat gps/gsm gedoe dat jij voorsteld wel indruist tegen uwe privacy eh, dan kun je bijvoorbeeld geen 4 uur meer op café zitten zonder dat ze het weten ofzo ;-) |
Citaat:
Maar als ik sommige draden dan weer lees, voel ik me soms wel een achterlijke ja ;-) |
Citaat:
Stel je voor dat uw biefstuk terug tot leven komt omdat er een vegetariër zijne geest is ingekropen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, Dronkoers, wat is het duurste drankje dat al ooit gedronken hebt?
|
Citaat:
Heb je geen werk Dronkoers? |
Wat vindt je van een Leffe dubbel?
|
Citaat:
|
Citaat:
25 euro voor 4 cl whisky ;-) |
Citaat:
Jawel, maar ik ben nu een paar weken thuis dankzij een werkongeval :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker, daarna nog een 2de besteld :oops: en nu ligt er zelfs zo'n fles bij mij thuis :-P |
Wat is het allerleukste dat je ooit deed ?
|
Zou jij een week zonder drank kunnen ?
Of een leven zonder ? (als je bvb zoals ik niet meer mag voor de gezondheid) |
Wat is jouw leukste anekdote uit je schoolperiode ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be