![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En waar haal je vandaan dat er op één of andere manier een oorlog over Aids zou worden gevoerd?Mijn argument is dat je met het geld van de War on Terror (ondertussen 1700.000.000.000 dollar!!!1700 miljard dollar!!!)andere problemen kan oplossen.Zelfs met een fractie van dat geld. Mag ik je de Dimbleby lecture van 2001 aanbevelen? http://australianpolitics.com/news/2001/01-12-14.shtml Staan mooie cijfertjes in... |
Citaat:
Het is trouwens HIV dat zich verspreid waar aids dan weer een gevolg zou van zijn. Aids op zich verspreid zich niet omdat het een verzameling van niet overdraaglijke ziektes is voor zover ik weet. |
Citaat:
|
Vandaag gelezen in de krant. DM 15.12.2007.
Het Huis van Afgevaardigden in de VS heeft het wetsvoorstel goedgekeurd dat verbiedt om foltertechnieken te gebruiken tijdens ondervragingen van verdachten. De rede heeft nogmaals bewezen superieur te zijn aan het barbarisme. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door zo'n houding aan te nemen in die strijd, zouden ze op voorhand al verloren zijn. |
Citaat:
Vergeet niet dat die oorlog die tegen terrorisme gevoerd wordt, dient om meer aanslagen tegen het westen te verhinderen. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: stel, stel... Als ons kat een koe was... |
Citaat:
|
.
|
Citaat:
De veiligheidsdiensten komen in actie en gaan op basis van aanwijzingen verdachten oppakken. Stel dat ze op de gsm van een verdachte jouw nummer tegenkomen, en jij ook meteen verdachte wordt. En ge wordt opgepakt. mogen de verdachten, jij incluis, allemaal gemarteld worden? |
Citaat:
Maar die twee torens kwamen op TV!!! ![]() Méér dan 1.155.000 (één miljoen honderdvijfenvijtigduizend) doden meer in Irak, d�*t wuift de internationale gemeenschap opzij, Saoedis incluis...maar die twee torens voor de cameras is onaanvaardbaar. |
Citaat:
Wat wil je doen, je so-called barbaren tonen dat onze normen en vrijheden superieurder zijn door medieval on their ass te gaan? Dan vrees ik dat ik de waarden en normen van een zelfmoordterrorist ook moet gaan aanvaarden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idiote vergelijking?
Heeft irak dan neits te maken met dewar on terror, officieel? Ze mogen trouwens nooit iemand martelen in mijn naam hoor. |
Citaat:
Vreemd dat de US onder alle kritiek die ze kregen dat niet aantoonde. Zéér vreemd. Het leven kan toch simpel zijn soms, hé? |
Citaat:
Welke onafhankelijke instantie heeft ooit bepaald dat de individuen op Guantanamo of de individuen die door de CIA naar andere landen gebracht worden, werkelijk schuldigen zijn? Ze zijn beschuldigd door de regering van Bush ja! Ooit gehoord van de scheiding der machten? Of van het principe "onschuldig todat tegendeel bewezen wordt"? Waarschijnlijk wel, maar jij geeft er geen bal om. In feite ben jij ook een gevaar voor onze westerse waarden en democratie. mag ik je nu folteren? |
filosoof was me voor. en hij heeft precies hetzelfde aangeduid ook.
:-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zelfs al zijn er redenen voor aanwijzigen, dan is martelen nog niet gegrond. En als er dan toch gegronde redenen zijn, geef ze dan even een advocaat en veroordeel ze voor medeplichtigheid. kan toch neit zo moeilijk zijn, zo met gegronde reden... Ik twijfel een beetje aan die gegrondheid, maar bon. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oorlog? Ik weet niet of ik wil dat deze oorlog gewonnen wordt door dit soort... Als je kost wat kost een oorlog wil winnen, knal dan gewoon iedereen af. Dat past beter bij hoe je denkt. (Of snap je hier het onethische ook niet van?) Lees een keer iets over guantanamo bay, dan val je niet zo uit de lucht. (foto van abu ghraib trouwens klik |
Citaat:
tiens, zouden ze dan toch niet folteren? of folteren ze niet zwaar genoeg? :roll: |
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je schijnt te denken dat terroristen "strijders" zijn in één of andere oorlog. Niets is minder waar, het zijn gewoon criminelen en zo moeten ze ook behandeld worden, met respect voor de Bill of Rights! Amerika classificeert ze als "illegal enemy combatants", maar dat is gewoon onzin. De enige reden voor die classificatie is dat ze dan, via allerlei ongrondwettelijkheden, degenen die zo geclassificeerd worden de rechten die ze hebben kunnen ontnemen. Je kan ook spreken van een Italiaanse "oorlog tegen de maffia", maar dat is ook geen oorlog in de strikte zin van het woord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met Guantanamo ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Er staat helemaal niet dat een dader als slachtoffer behandeld moet worden. Er staat dat een vermeende dader (een van de 19 kapers) helemaal geen dader bleek te zijn. Hij leefde nog (dat is toch wel een bewijs waar niemand omheen kan!!!) maar zijn identiteit werd verkeerdelijk door de amerikaanse authoriteiten in de lijst van de kapers opgenomen. Dat is wat er staat. De punt van filosoof was dat er dus immense fouten gemaakt kunnen worden. Een kaper die zijn vliegtuig in de WTC boort, maar nog levend rondhuppelt in Egypte... snap je 'm. Dit is nu wel een extreem voorbeeld omdat zijn levend-zijn wel absoluut een bewijs is dat hij geen kaper kan geweest zijn, maar stel dat het een niet daar om zou gaan, als het geen kwestie van dood te moeten zijn was, dan zouden ze dus wel achter die ene man in egypte gaan, hem oppakken en opsluiten in Guantanamo of in een andere cel waar nog erger gefolterd wordt. snap je zijn punt. een fout is zo gemaakt. daarom dat het beter is alles volgens procedures en op een humane manier te laten gebeuren. kwestie van jezelf niet te degraderen tot niveau van de terroristen. Want zo geef je hem alleen maar gelijk. want geef toe, als je totaal onschuldig waart en je bent mishandeld door een staat, zou jij geen actie willen ondernemen tegen die staat. en waarom zou je dat op een humane rechtsgeldige manier moeten doen als de staat dit niet met jou gedaan heeft? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be