![]() |
Citaat:
Ik ben geen negationist maar ben voor een vrije bespreking van informatie. Dit is hier in Belgie over dit onderwerp niet mogelijk. |
Citaat:
Citaat:
Want nu heb je uiteraard niks aangetoond...dit zeggen zonder het te staven is niet echt overtuigend natuurlijk... Of mag je hier niet over praten? Citaat:
|
Citaat:
Ik zei eveneens dat het geen nazipropaganda is mits Cole een Jood is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb niets proberen "aan te tonen". Als de holocaust je om één of andere reden interesseert zal je in de bibliotheek meer dan genoeg historische boeken vinden. Ik zal hier geen discussie ten gronde voeren, omdat de forumregels dat nu eenmaal niet toelaten. Citaat:
Tegenstrijdige getuigenissen zijn dus alléén een argument als het jou goed uitkomt. Allez, ik laat jullie verder spelen met de pseudo-historische negationistische onzin. Hij past inderdaad perfect in het plaatje van jullie andere NWO-achtige verzinsels. |
Citaat:
Als mensen hun mening herzien gebeurt dat zelden onder invloed van bedreigingen. :roll: Citaat:
Waarom zou de ene hoedanigheid de andere uitsluiten? |
Citaat:
Citaat:
Herlees de posts het staat er allemaal in.Als het maar om dit te brengen is,gelieve je te onthouden. |
Citaat:
Je gebruikt dit argument : Citaat:
Van een cirkelredenering gesproken. Mamma mia. Enfin, ik hoop dat u in de jaren scholing die nog voor de boeg liggen toch een beetje zult opletten bij het vak 'Logica'. Het is bitter hard nodig. :| |
Citaat:
Het punt blijft dat het afdoen als onzin omdat hij ervan afgestapt is na de bedreigingen van hem en zijn gezin en het harassment voor elk zinnig mens niet als bewijs gelden dat hij er door ratio of bewijslast van afgestapt is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat het ene het andere uitsluit,met Cole toon ik het tegengestelde aan. Ik vermeldde erbij dat hij Jood is omdat men hier al te graag afkomt met:extreem rechtse en fascistische propaganda,waarop sommigen afhaken.Dit is hier niet het geval.Het gaat om een Jood die ter plekke onderzoek en interviews heeft gevoerd. Citaat:
En uiteraard de docu niet bekijken.:lol: |
Citaat:
Ik doe het niet af als onzin omdat hij ervan is afgestapt. Ik wees erop dat hij ervan afgestapt was, zodat jouw beroep op zijn "autoriteit als Jood" waardeloos was. Maw, jij probeerde hier een (vrij onnozel) autoriteitsargument te gebruiken, niet ik. Citaat:
Citaat:
Zonder lukt het echt niet, kennelijk. :roll: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Schaap?:? Wat vind jij van die regelmgeving? (en van de potentiele gevangenisstraffen?) Citaat:
|
Citaat:
Sorry...ik zal het nooit meer doen.:roll: |
Citaat:
Je probeerde aan het filmpje wat meer geloofwaardigheid te geven ("geen nazipropaganda") door je te beroepen op het joods zijn van de auteur. Een doorzichtig trukje, omdat dat inderdaad niets zegt over de waarde van de argumenten. Toch deed je het, in navolging van de negationische websites die dit filmpje brengen en steevast met dit nepargument verkopen. Alléén spijtig dat zelfs dit zwak gezagsargument niet meer geldt, omdat Cole afstand heeft genomen van zijn filmpje (uiteraard "gedwongen" door stoute ADL-NWO-ers, verzinnen de negationisten er dan maar bij). Citaat:
|
Het grappige is dat ik alweer niks wijzer ben geworden en dat ik weer tal van posts naast de questie bijheb terwijl ik zelfs niet wou discussieren.Ik post gewoon die docu over dat bepaalde onderwerp...meteen Firestone met een nonargument (Cole is ervan afgestapt),gevolgd door Par die zichzelf dan maar wijsmaakt:het gebeurt bijna nooit dat iemand onder bedreigingen ergens van afstapt.Gelukkig gelooft alleen hijzelf dat.:-)
Geen van hen komt jammergenoeg met een correcte,aardige veel krachtigere:"De reden waarom er geen Zyklon B resten in die gaskamer gevonden zijn is:"",de reden waarom de Auschwitz gidsen een andere waarheid aangeleerd worden dan wat echt gebeurd is (wat de directeur daarna bevestigt) is:"",de directeur spreekt zichzelf tegen in zijn verklaringen over de vergassingen en de tijden,het ene sluit het andere uit,het is het een of het ander,de reden is:"",dat van de Russen die van hun oorspronkelijke 4 miljoen vergassingen in Auschwitz later naar 1,1 miljoen zijn overgestapt zit eigenlijk zo:""... Dus zo zie je maar dat wat Cole brengt eigenlijk ook een andere verklaring heeft.." Wat ik uiteraard niet uitsluit. Dit scenario komt uiteraard weer niet voor,we gingen weer die andere toer op spijtiggenoeg.:| En diegenen die het hoogste woord voerden hebben de docu niet bekeken... |
Ik had de docu eens bekeken gewoon uit interesse met wat Cole ging afkomen, en ik moet zeggen dat ik toch werkelijk geschrokken was van de argumenten. Ik had namelijk verwacht dat er geen argumenten gingen zijn ofdat ze cliché gingen zijn, ofdat ze makkelijk logisch doorprikbaar gingen zijn. Wat Cole in de video doet is ter plaatste aan en op enkele anomaliën wijzen... het feit dat hij zijn Joods hoedje droeg hielp enorm veel omdat ze vrijuit waren tegen hem en hem niet scheef bekeken.
Ook vind ik het interview met de auswitz-museum directeur frappant. Geconfronteerd met enkele vragen begint hij te stotteren en te schuifelen in zijn stoel, en zijn gezicht staat op onweer. Bijvoorbeeld dat de gaskamers die in Aushwitz als gaskamers aan de bezoekers getoont worden helemaal geen gaskamers zijn, maar raket opslagplaatsen, waarbij de gaten waardoor men Zyklon B goot, na de oorlog erin gemaakt zijn. :? De oude gaskamers zijn kapot gemaakt, maar dit wordt nergens aan de bezoeker gezegd. Zelfs de directeur gaf dat toe. Dit vind ik toch allemaal zeer straf. Dat over die info alle discussie verboden is vind ik uitermate spijtig, want zo kan je ook geen debunking doen, elke discussie is op voorhand gesmoord. Ik had nog nooit van die info gehoord. |
Citaat:
Jij bent een Grote Voorstander Van Vrije Menings Uiting, maar kan er niet tegen dat er op jouw "argumenten" gereageerd wordt en dat ze weerlegd worden. Wie dat doet "post naast de questie". Mooi zo. Nogmaals, ik ga de discussie ten gronde hier niet voeren. Ik weet echter dat op alle "vragen" die in het vervolg van jouw post staan (en die echte klassiekers van de negationistische zever zijn) eenvoudige antwoorden gegeven zijn. Als je niet alléén conspirationistische en negationistische bronnen, maar ook degelijke historische bronnen had geraadpleegd, dan wist je dat wel. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je de docu bekeken? |
Citaat:
De vraag rijst uiteraard of men aan die getallen kan komen met een halfuur of minder per dag.Volgens hen niet. Er kan best een andere verklaring zijn maar er was iets niet in de haak daar (in dat interview met die directeur). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be