![]() |
Citaat:
Ik ben niet katteliek, heb er niks mee, maar we zijn stilaan bezig alles te vernietigen en verbieden wat óns eigen is/was. Om wie of wat terwille te zijn? Verbod op hoofddoeken hoeft voor mij ook niet overigens, maar daar heb ik zo mijn eigen theorie over, die ik hier maar niet uit de doeken doe!:lol: |
Citaat:
Ik weet dat jij maar al te graag wil geloven dat er een soort van 'Europese' of 'westerse' islam is of zal ontstaan, ik help het je te hopen, zoniet vrees ik voor jouw nageslacht, ik heb geen nakomelingen meer, mijn enige zoon is er niet meer. Op een dag zal jij of jouw nakomelingen, mensen als ik misschien dankbaar zijn dat 'wij' tenminste gestreden hebben of op zn minst ons best gedaan hebben om hen te vrijwaren van islamitische dictatuur, onderdrukking en bloeddorstigheid, islam is haatdragend en bloeddorstig Steve, maarja, jij kent de koraan niet, je kan em niet lezen in't Arabisch en de vertalingen zijn niet goed - miljoenen mohammedanen kénnen niet eens arabisch! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Lach me gerust uit over wat ik schreef over koraninterpretaties: ik heb dat van een (overigens Belgische en niet-islamitische) islamoloog. |
Citaat:
Citaat:
Islam is mijn vijand die bestreden dient te worden en alles wat zich vrijwillig onderwerpt aan die ideologie, en de wetten van een onzichtbaar 'iets' boven mensgemaakte wetten stelt is een vijand van de democratie, rechten en vrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben. |
Citaat:
Citaat:
Edit; overigens; de koran is niet eens opgetekend in het hedendaagse arabisch! |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat me overigens niet eens zozeer om die ene laatste zijn, het gaat me om de eerste zinnen, vind jij niet dat elk kind daar recht op heeft en vind jij niet dat het de moeite waard is om je (of wij - in het algemeen) daarvoor in te zetten? Ben je - eerlijk - nou écht zo naïef, vind jij islam écht waar, géén bedreiging voor alles wat ik opsomde? Of ga je handig de essentie van w�*t ik bedoel uit de weg? |
Citaat:
Citaat:
Eigenzinnig beweert dat ik het recht verdedig en heb om RKK symbolen en vertegenwoordigers te vermijden. Ik wilde enkel aantonen dat dit niet klopt. "Mijn kinderen gaan naar de gemeenschapsschool omdat ik niet wil dat ze godsdienstles volgen. Uiteraard komen ze daar wel in contact met gelovigen van verschillende godsdiensten. Toevallig is die school geen tientallen kilometers ver. Mijn dochter gaat zelfs naar de Chiro; en ze volgt balletles tussen kinderen die haar verwonderd vragen van welk land ze komt; wanneer ze vertelt dat ze niet gedoopt is en haar plechtige communie niet doet." |
Citaat:
Ik wilde enkel aantonen dat je in Belgie niet kan leven zonder met RKK symbolen en aanhangers in contact te komen; in antwoord op eigenzinnig's bewering. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Gezien je hierin Mijn kinderen gaan naar de gemeenschapsschool omdat ik niet wil dat ze godsdienstles volgen. Uiteraard komen ze daar wel in contact met gelovigen van verschillende godsdiensten. Toevallig is die school geen tientallen kilometers ver.leest dat België extreem Katholiek is. Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat een ander leest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maw zij verdedigd en maakt gebruik van het recht om RKK symbolen en vertegenwoordigers te vermijden maar laat toe dat anderen met andere religies geconfronteerd worden..Ik wilde enkel aantonen dat je in België niet kan leven zonder in contact te komen met RKk symbolen en volgelingen. Kunnen we het daar alvast over eens zijn? |
Citaat:
|
Ik denk dat mensen terecht bang zijn van de islamieten. Niet omdat het wilden of beest zijn, maar omdat, als het zo doorgaat we in de minderheid gedrukt zullen worden en ons land zullen verliezen. Net zoals Servie kosovo verloor. Maar voor Belgie zal dat heel belgie zijn. We zijn bang om onze manier van leven te verliezen.
|
Citaat:
Ik denk dat je het ook niet gelukkig zou zijn indien in datzelfde schoolboek de Katholieke priester wordt voorgesteld als kindermisbruiker. Terecht; want beiden passen beter in het schoolboek voor Nederlands om uit te leggen wat stigmatiseren is. |
Citaat:
Verder moet je leren verder denken dan je neus lang is, en de gevolgen van je islamiseringsdrift inschatten. Dit opiniestuk kan verhelderend zijn, alhoewel ik het betwijfel in jouw geval. Je leest enkel wat je wil lezen. http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/828 |
Citaat:
Dus niet de uitgever maar jij laat je leiden door angst : je bent zo bang om de realiteit onder ogen te zien. Met stigmatiseren heeft dit niets te zien. Jongeren hebben het recht om correct geinformeerd te worden. Ze doorgronden de gebruikelijke politiek correctie desfinormatie mbt de islam gelukkig zelf snel genoeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be