Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Senator Geybels nva: sex drugs en rock&roll (https://forum.politics.be/showthread.php?t=143171)

De schoofzak 6 september 2010 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4966480)
ah ja, en Bracke kon niet weten wat met zijn verklaring ging gebeuren, hij is immers nieuw en kent de media niet goed :roll:

Stierenkak !

macho Bracke is toen al begonnen met een voruwelijke concurente uit te schakelen.

Is het stierenkak te denken dat tegen een -30 jarige enige politieke ervaring heeft, een +- 60 jarige het tijd vindt om naar Toscane of naar Benidorm te trekken ?

Is het stierenkak te denken dat een oudere man nog graag zo'n paar jonge kiekskes rond zich heeft om ze op te leren in zijn vak ?

Another Jack 6 september 2010 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4966485)
Hoeveel generatie-werklozen ken jij,
of is dat ook indiscreet ?

Ik ken er geen en neen, ik vind dat niet indiscreet.

Xenophon 6 september 2010 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4966485)
Hoeveel generatie-werklozen ken jij,
of is dat ook indiscreet ?

Ach wat, dat zijn Vlaamse leugens.

azert 6 september 2010 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 4966511)
Waar zegt Bart dit?
Bron!!!!

Het is even schrikken hé, maar zie DS vandaag

Steve_M 6 september 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 4966251)
Ik denk niet dat er rekening gehouden zal worden waar jij zin in hebt.
Dus verhuizen zal de enige optie zijn voor u.

Leuk van je om te bevestigen dat jullie nu al geen zin hebben om rekening te houden met enige oppositie. Nochtans is dat ook een onderdeel van de democratie.

system 6 september 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4966480)
ah ja, en Bracke kon niet weten wat met zijn verklaring ging gebeuren, hij is immers nieuw en kent de media niet goed :roll:

Stierenkak !

macho Bracke is toen al begonnen met een voruwelijke concurente uit te schakelen.

Wat de excrementen van een stier hier allemaal mee te maken hebben, is en blijft me tot op heden volkomen duister.

E. Gidius 6 september 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4967000)
Wat de excrementen van een stier hier allemaal mee te maken hebben, is en blijft me tot op heden volkomen duister.

Dat geldt tegenwoordig bij u blijkbaar niet alleen inzake de excrementen van een stier...

system 6 september 2010 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 4967007)
Dat geldt tegenwoordig bij u blijkbaar niet alleen inzake de excrementen van een stier...

Is dit antwoord nu relevant of irrelevant? U zult zeker uw geliefd woord: 'irrelevant' gebruiken. Ewel, deze keer ben ik het met u eens.

E. Gidius 6 september 2010 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4967014)
U zult zeker uw geliefd woord: 'irrelevant' gebruiken.

Heu, neen. :-)

Citaat:

Ewel, deze keer ben ik het met u eens.
Alweer pech!

Miguelito 6 september 2010 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4966415)
Bon, ik krijg even erg het schijt van het superioriteitsgevoel van de Nederlandstaligen en van de Nederlandstalige elite in Vlaanderen en Brussel.
Ik begrijp niet waar dat Vlaams-nationalistische minderwaardigheidsgevoel vandaan komt: we vormen de meerderheid in dit land, waar vroeger �*lles Franstalig was (het bestuur, het onderwijs, de pers, de cultuur,...) is nu alles Nederlandstalig. Waar steden als Gent en Antwerpen vroeger in hoofdzaak Franstalig waren (zoals je hier aan oude straatnaamborden nog kan zien), is nu alles volledig Nederlandstalig.
Er is dus geen sprake van een Franstalig offensief of imperialisme, dat is onzin: we hebben de laatste honderd jaar de omgekeerde beweging gezien (en dat is een goede zaak).

Er is een probleem met de bourgeoisie die uit Brussel wegvlucht naar de rand, maar of die bourgeoisie nu Franstalig is of Nederlandstalig, maakt geen reet uit.

juist dat is het probleem. Ze zwaaien met kaartjes over hoe de taalgrens WEERAL noordwaarts moet worden opgegeven. Waarom denk je dat ze willen dat we het Verdrag van Minderheden moeten ondertekenen?
En tegenover al die vooruitgang die u daar opnoemt staan nog meer grendels, dubbele meerderheden, belangenconflicten, ...

Eigenzinnig 6 september 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4966415)
Ik begrijp niet waar dat Vlaams-nationalistische minderwaardigheidsgevoel vandaan komt: we vormen de meerderheid in dit land, waar vroeger �*lles Franstalig was (het bestuur, het onderwijs, de pers, de cultuur,...) is nu alles Nederlandstalig. Waar steden als Gent en Antwerpen vroeger in hoofdzaak Franstalig waren (zoals je hier aan oude straatnaamborden nog kan zien), is nu alles volledig Nederlandstalig.
Er is dus geen sprake van een Franstalig offensief of imperialisme, dat is onzin: we hebben de laatste honderd jaar de omgekeerde beweging gezien (en dat is een goede zaak).

Er is een probleem met de bourgeoisie die uit Brussel wegvlucht naar de rand, maar of die bourgeoisie nu Franstalig is of Nederlandstalig, maakt geen reet uit.

Overal waar de walen een numerieke meerderheid hebben, willen ze bijkomende rechten of zelfs het grondgebied annexeren..de rand,de voerstreek (20 jaar geleden)

ministe van agitatie 6 september 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4967051)
Overal waar de walen een numerieke meerderheid hebben, willen ze bijkomende rechten

Euh, is dat een omschrijving van 'democratie'?

(overigens verwart u 'Walen' met 'Franstaligen' maar dat is bijzonder typerend voor vlaams-nationalisten)

Eigenzinnig 6 september 2010 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4967090)
Euh, is dat een omschrijving van 'democratie'?

(overigens verwart u 'Walen' met 'Franstaligen' maar dat is bijzonder typerend voor vlaams-nationalisten)

Een democratie die alleen geld voor één groep..bij de huidige onderhandelingen mag de numerieke meerderheid NIET gebruikt worden als argument..

(overigens verwart u 'vlaams-nationalisten' met 'vlamingen' maar dat is typerend voor belgicisten)

filosoof 6 september 2010 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4966768)
Leuk van je om te bevestigen dat jullie nu al geen zin hebben om rekening te houden met enige oppositie. Nochtans is dat ook een onderdeel van de democratie.

Niet onverwacht toch?

Eigenzinnig 6 september 2010 16:40

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100906_097
Kimmetje komt terug..

Ke Nan 6 september 2010 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4967218)

Terecht!

Kimmeke, laat die nationalistische zever voor de oude bokken. Als jong veulenke moet ge progressieve thema's opnemen zoals legalisatie of decriminaliserig van drugs, enz... Ga links, meid! :cheer:

bartje 6 september 2010 17:06

Ze zal wel geen deel meer uitmaken van de senaatsfractie van N-VA, ze zal als onafhankelijke moeten zetelen, zo zie je maar, haar postje heeft ze veilig gesteld maar volgende stap is dat ze wel uit de N-VA zal gezet worden en zou meer dan terecht zijn!

Eigenzinnig 6 september 2010 17:15

Alweer ééntje die er alleen maar gaat zitten om de pree op te trekken..

globalmedia 6 september 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4967299)
Alweer ééntje die er alleen maar gaat zitten om de pree op te trekken..

precies!
dat komt het betrouwbare en vooralsnog cleane imago van de nva niet goed uit...ik vermoed dat ze haar ook zullen negeren

giserke 6 september 2010 18:21

Ik geef haar 100% gelijk. Zelfs al is het nadeel van N-VA.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be