![]() |
Citaat:
Ga die zieligaards ter plaatse bijstaan, op uw eigen kosten, en hou op de mensen lastig te vervallen met uw FAKE solidariteit op kap van een ander. |
Citaat:
Ik vraag af of die meisjes besneden zijn. Ik weet het niet en hoop niet. Maar die gedachte overvalt me altijd wanneer ik ze zie of hoor. Heel plezant als je in je tuin zit. In de voorsteden van Parijs en in Parijs zelf wordt er besneden (meisjes) door dokters van een bepaald allooi en door clandestiene besnijders. In '94 zou ik nog gezegd hebben dat het hier niet kon (Leuven), maar in 2012 denk ik er anders over. |
Citaat:
Trek je je woorden nu in of zo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het toeval wil dat ik toen ik in het buitenland werkte (in een land waar vrouwenbesnijdenis jammer genoeg nog steeds op grote schaal wordt toegepast bij alle bevolkingsgroepen), iemand heb leren kennen die er werkte rond dat thema. Ik denk dat die mensen beter geplaatst zijn dan jij om te weten waar de problematiek zich situeert en hoe je daaraan iets kan veranderen. Maar ja, hun doel is natuurlijk een gebruik bestrijden, niet een religie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat de meerderheid van de moslims (waaronder Marokkanen en Turken oftwel de overgrote meerderheid van de moslims hier) het gebruik niet kent, toont net aan dat er niet één interpretatie is van islam. Maar dat past natuurlijk niet in jouw kraam, want jij doet niet liever dan het tegendeel beweren. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens het Belg-zijn heb ik Belgische buren. Volgens de origine heb ik Nigeriaanse, Marokkaanse, Ethiopische of Somalische (?) en Palestijnse of Jordaanse of Irakeze (?) buren. Sommige van die origines staan dan nog eens wat haaks op elkaar onderling. Ik kan de talen die ik hoor op enkele na ook niet meer identificeren, laat staan verstaan. Het enige dat ik wel versta is het krijsen en schreeuwen van de kinderen. Ze hebben toch iets gemeen, maar dan weer niet met mij. Daar sluit ik dan graag en voor al de rest ook de deuren en de vensters voor. Eigenlijk zou een sociale huisvestingsmaatschappij elke autochtoon een papier ter ondertekening moeten voorleggen vooraleer het huurcontract wordt getekend: dat ze op de hoogte zijn van het feit dat ze volledig omringd kunnen of zullen zijn door mensen die een vreemde taal spreken, ze afzien van sociaal contact op z'n Vlaams, en daarna niet moeten komen zagen. Er moeten vele zaken aangepast worden, helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zal de originele bevolking stilaan verdwijnen. De brain-drain komt stilaan op gang. De kerktoren verliest zijn aantrekkingkracht voor mensen met potentiëel. De oorzaken zijn gekend... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tamelijk recent is er nog een verslag van een studie verschenen in de krant. Slechts ca. 50 procent van de allochtone mannen zou werken en minder dan 25 procent van de vrouwen . Waarvan leeft de rest dan ? Dat verslag is hier zelfs uitgebreid ter sprake geweest. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be