![]() |
Citaat:
Er is veel te weinig controle in dit land waardoor Belgie het immigratie land is bij uitstek! De asielzoekers worden hier met rust gelaten. Niemand vraagt hun wat ze van plan zijn. Het toeristen visum is niet eeuwig hé, maar de rooien en aanhangsels maken het wel eeuwigdurend, want nadat ze hier 6 �* 7 jaren illegaal hebben rond gelopen, komen ze tevoorschijn met hun eisen die niets minder zijn dan "snel Belg worden" en van de ene dag op de andere zitten we opgescheept met "nieuwe vreemde Belgen" dank zij de rooien en aanhangsels (de groenen inbegrepen). Inderdaad, de mensensmokkelaars zouden streng gestraft moeten worden en daarvoor is geen wereldwijde samenwerking op gerechtelijk vlak nodig. Ons gerecht kan dit perfekt doen, maar doen het niet omdat dit gerecht politiek gestuurd wordt door de progressieven die veel te laks optreden om hun kiesvee niet voor het hoofd te stoten, dat is de realiteit. Dat dit tot veel problemen gaat leiden in de toekomst is ook realiteit. Nu reeds verschijnen er tekenen van deze problemen, zoals Moslim meisjesschool in Molenbeek oprichten waartegen nu reeds verbaal geprotesteerd wordt. De kopdoeken (religeus teken van moslims) moeten worden toegelaten volgens de moslims voor moslims die werken voor de staat in openbare gebouwen. Die moslims denken dat ze hier heer en meester zijn en schuwen de confrontatie met de autochtonen blijkbaar niet, volgens hen moet de kopdoek kunnen en volgens mij niet, trouwens ik wil niet bediend worden op het gemeentehuis bv door een gekopdoekte vrouw, die hare islam zit tentoon te spreiden! Ik wil dat ze zich gedragen naar de regels, gebruiken en wetten en dat ze zich aanpassen aan de gebruiken en gewoonten van onze samenleving en als ze dat niet van plan zijn dan zullen ze de gevolgen maar moeten dragen!! |
Citaat:
2) ze zullen het vlug weten als ze die mensen terug moeten vervoeren. dit gebeurt trouwens in meerdere landen; 3) Inderdaad daar zorgt de PS voor. De toekomstige regeringspartner van CD&V |
Citaat:
|
Uit Het Nieuwsblad:
Morel noemt u nu op haar website smalend: Wouter 'mijn partij zegt vanalles' Van Bellingen. 'Een echte cobra is die vrouw. Vóór het debat vriendelijk staan praten over onze kinderen en het feit dat we beiden historici zijn. En dan als de camera's rollen alleen maar giftig uithalen. Tijdens het debat roept ze plots dat ik niet mijn partijstandpunt verdedig over hoofddoeken. 'Mevrouw, mijn partij zegt van alles', repliceer ik, en meteen onderbreekt ze me, terwijl ik er duidelijk aan toevoeg 'van alles waar ik achter sta'. Als je daar dan achteraf moord en brand over gaat schreeuwen op je website, vind ik dat wel heel flauw.' (wov) Wie ben ik om dit tegen te spreken... :roll: |
Ik vind een FOOTPRINT tax nog het beste idee
Elke verblijver in belgie betaalt een footprint tax van 1000euro per jaar. Die ecologische footprint tax moet de CO2 vervuiling voorstellen die je produceert tijdens uw verblijf hier in Belgie. Elke illegaal die opgepakt wordt, wordt veroordeel voor het niet betalen van zijn footprinttax. Bovendien gezien de gerechtelijke achterstand word hij een maand in hechtenis gehouden om zeker te zijn dat hij gaat betalen doe we hem werken op de Thorntonbank of in onze congolese enclaves voor CO2 compensatie tot hij zijn footprint terugverdient heeft. Sowieso heeft hij 200euro+ gerechtskosten aan zijn been, zeg maar een maandje werken om alles terug te verdienen voor hij weer verderkan. Groene Economie is fantastisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Men vraagt zich af hoe gefrustreerd de politieke redaktie van VTM wel moet zijn geweest...telefoon van Van Thillo..."hoe is het mogelijk van dit lichtgewicht één tegen één tegen Morelle te laten uitkomen...hebben jullie dan niks geleerd van de VRT?".... Volgende verkiezing één tegen één afgevoerd als er een VB'er meedoet...garantie... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu moet ik eens denken tegen wie had hij het dan wel kunnen opnemen van het VB... nie gemakkelijk... `t zijn allemaal nogal straffe kerels op dat vlak... Annemans of Dewinter hadden hem compleet afgemaakt dan had er niks van overgeschoten,... Als hij in kamer of senaat terecht komt... gaat hij toch veel beter moeten doen, zeker als hij tegen een De Crem of zo mag gaan discusieren... |
Citaat:
Swastika, sikkel-en-hamer, sterke vuist, WO2-helm, tulband, clownsgrime, carnavalsbeschildering ..... |
Citaat:
|
Citaat:
1: heel veel publiciteit 2: multicul-image 3: uitbuiting van excuuszwarte die wel zijn eigen graf moet graven binnen de UVD-termijn "Der Mohr hat seine Schuldigkeit getan, der Mohr kann geh'n" |
Citaat:
|
Citaat:
2/ probeer gij eens op een vliegtuig te geraken zonder papieren ! 3/ hier staan alle deuren en poorten open dat het niet meer mooi is (600.000 nieuwe belgen in 8 jaar Verhofstadt) 4/ ze verantwoorden juist niets ! ze verdoezelen enkel ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be