Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Morel in Terzake 07 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=89961)

MisterXYZ 31 mei 2007 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2695987)
1) kan enkel als er een wereldwijde samenwerking is op gerechtelijk vlak.

2) Vaak weten de vliegtuigmaatschappijen daar dus niets van, en veel immigranten komen naar hier met een toeristenvisum.
Ook komen de meeste Illegalen niet per vliegtuig, maar per boot naar Europa en daarna over land naar hier.

3) Wij zijn op het ogenblik zelfs het gemakkelijkste land om naar te immigreren ter wereld.

4) Dient enkel om de politici hun wanbeleid te verantwoorden.

Er is veel te weinig controle in dit land waardoor Belgie het immigratie land is bij uitstek! De asielzoekers worden hier met rust gelaten. Niemand vraagt hun wat ze van plan zijn. Het toeristen visum is niet eeuwig hé, maar de rooien en aanhangsels maken het wel eeuwigdurend, want nadat ze hier 6 �* 7 jaren illegaal hebben rond gelopen, komen ze tevoorschijn met hun eisen die niets minder zijn dan "snel Belg worden" en van de ene dag op de andere zitten we opgescheept met "nieuwe vreemde Belgen" dank zij de rooien en aanhangsels (de groenen inbegrepen).

Inderdaad, de mensensmokkelaars zouden streng gestraft moeten worden en daarvoor is geen wereldwijde samenwerking op gerechtelijk vlak nodig. Ons gerecht kan dit perfekt doen, maar doen het niet omdat dit gerecht politiek gestuurd wordt door de progressieven die veel te laks optreden om hun kiesvee niet voor het hoofd te stoten, dat is de realiteit.

Dat dit tot veel problemen gaat leiden in de toekomst is ook realiteit. Nu reeds verschijnen er tekenen van deze problemen, zoals Moslim meisjesschool in Molenbeek oprichten waartegen nu reeds verbaal geprotesteerd wordt. De kopdoeken (religeus teken van moslims) moeten worden toegelaten volgens de moslims voor moslims die werken voor de staat in openbare gebouwen. Die moslims denken dat ze hier heer en meester zijn en schuwen de confrontatie met de autochtonen blijkbaar niet, volgens hen moet de kopdoek kunnen en volgens mij niet, trouwens ik wil niet bediend worden op het gemeentehuis bv door een gekopdoekte vrouw, die hare islam zit tentoon te spreiden! Ik wil dat ze zich gedragen naar de regels, gebruiken en wetten en dat ze zich aanpassen aan de gebruiken en gewoonten van onze samenleving en als ze dat niet van plan zijn dan zullen ze de gevolgen maar moeten dragen!!

luc broes 31 mei 2007 11:30

Citaat:

2) Vaak weten de vliegtuigmaatschappijen daar dus niets van, en veel immigranten komen naar hier met een toeristenvisum.
Ook komen de meeste Illegalen niet per vliegtuig, maar per boot naar Europa en daarna over land naar hier.
3) Wij zijn op het ogenblik zelfs het gemakkelijkste land om naar te immigreren ter wereld.

1) zij kunnen hier veroordeeld worden volgens onze wetten
2) ze zullen het vlug weten als ze die mensen terug moeten vervoeren.
dit gebeurt trouwens in meerdere landen;
3) Inderdaad daar zorgt de PS voor. De toekomstige regeringspartner van CD&V

circe 31 mei 2007 11:37

Citaat:

trouwens ik wil niet bediend worden op het gemeentehuis bv door een gekopdoekte vrouw, die hare islam zit tentoon te spreiden! Ik wil dat ze zich gedragen naar de regels, gebruiken en wetten en dat ze zich aanpassen aan de gebruiken en gewoonten van onze samenleving en als ze dat niet van plan zijn dan zullen ze de gevolgen maar moeten dragen!!
Ik vraag me af of je dat recht wel hebt. Is het niet zo dat dit verboden wordt door de antidiscriminatie wet?

Brugge Veilig en Leefbaar 31 mei 2007 12:15

Uit Het Nieuwsblad:

Morel noemt u nu op haar website smalend: Wouter 'mijn partij zegt vanalles' Van Bellingen.
'Een echte cobra is die vrouw. Vóór het debat vriendelijk staan praten over onze kinderen en het feit dat we beiden historici zijn. En dan als de camera's rollen alleen maar giftig uithalen. Tijdens het debat roept ze plots dat ik niet mijn partijstandpunt verdedig over hoofddoeken. 'Mevrouw, mijn partij zegt van alles', repliceer ik, en meteen onderbreekt ze me, terwijl ik er duidelijk aan toevoeg 'van alles waar ik achter sta'. Als je daar dan achteraf moord en brand over gaat schreeuwen op je website, vind ik dat wel heel flauw.'

(wov)

Wie ben ik om dit tegen te spreken... :roll:

brother paul 31 mei 2007 12:19

Ik vind een FOOTPRINT tax nog het beste idee

Elke verblijver in belgie betaalt een footprint tax van 1000euro per jaar. Die ecologische footprint tax moet de CO2 vervuiling voorstellen die je produceert tijdens uw verblijf hier in Belgie.

Elke illegaal die opgepakt wordt, wordt veroordeel voor het niet betalen van zijn footprinttax. Bovendien gezien de gerechtelijke achterstand word hij een maand in hechtenis gehouden om zeker te zijn dat hij gaat betalen doe we hem werken op de Thorntonbank of in onze congolese enclaves voor CO2 compensatie tot hij zijn footprint terugverdient heeft. Sowieso heeft hij 200euro+ gerechtskosten aan zijn been, zeg maar een maandje werken om alles terug te verdienen voor hij weer verderkan.

Groene Economie is fantastisch.

MisterXYZ 31 mei 2007 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2696322)
Ik vraag me af of je dat recht wel hebt. Is het niet zo dat dit verboden wordt door de antidiscriminatie wet?

Waarom zou ik dit recht van spreken niet hebben. Als dit discriminatie is, dan heet ik Koning Albert! niemand heeft mij mijn mening gevraagd in verband met de antidiscriminatie wet, toen die werd gebrouwen door enkele politiekers, die menen te denken dat ze in naam van alle Belgen mogen spreken en handelen. Bij het tot stand komen van zulke gevoelige wetten zou men toch kunnen een bevraging houden van de bevolking, dit zou democratie waardig zijn en niet zoals nu dat de particratie zich het recht toeeigent om te durven spreken in naam van de ganse bevolking!!

Fieseler 31 mei 2007 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 2696394)
Uit Het Nieuwsblad:

Morel noemt u nu op haar website smalend: Wouter 'mijn partij zegt vanalles' Van Bellingen.
'Een echte cobra is die vrouw. Vóór het debat vriendelijk staan praten over onze kinderen en het feit dat we beiden historici zijn. En dan als de camera's rollen alleen maar giftig uithalen. Tijdens het debat roept ze plots dat ik niet mijn partijstandpunt verdedig over hoofddoeken. 'Mevrouw, mijn partij zegt van alles', repliceer ik, en meteen onderbreekt ze me, terwijl ik er duidelijk aan toevoeg 'van alles waar ik achter sta'. Als je daar dan achteraf moord en brand over gaat schreeuwen op je website, vind ik dat wel heel flauw.'

(wov)

Wie ben ik om dit tegen te spreken... :roll:

Ik vond Wouter gewoon zwak...zeer zwak...maar als ik zie dat het Nieuwsblad al moet ter hulp komen dan denk ik dat het nog erger moet zijn geweest...oei oei oei Woutertje....stel je voor dat hij morgen tegen een nog betere debater moet uitkomen (neem nu bijvoorbeeld Dewever)...hij was nu al kip kap...als je beseft dat zelfs de moderator hem niet meer kon redden...

Men vraagt zich af hoe gefrustreerd de politieke redaktie van VTM wel moet zijn geweest...telefoon van Van Thillo..."hoe is het mogelijk van dit lichtgewicht één tegen één tegen Morelle te laten uitkomen...hebben jullie dan niks geleerd van de VRT?"....

Volgende verkiezing één tegen één afgevoerd als er een VB'er meedoet...garantie...

alberto 31 mei 2007 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2696782)
Ik vond Wouter gewoon zwak...zeer zwak...maar als ik zie dat het Nieuwsblad al moet ter hulp komen dan denk ik dat het nog erger moet zijn geweest...oei oei oei Woutertje....stel je voor dat hij morgen tegen een nog betere debater moet uitkomen (neem nu bijvoorbeeld Dewever)...hij was nu al kip kap...als je beseft dat zelfs de moderator hem niet meer kon redden...

Men vraagt zich af hoe gefrustreerd de politieke redaktie van VTM wel moet zijn geweest...telefoon van Van Thillo..."hoe is het mogelijk van dit lichtgewicht één tegen één tegen Morelle te laten uitkomen...hebben jullie dan niks geleerd van de VRT?"....

Volgende verkiezing één tegen één afgevoerd als er een VB'er meedoet...garantie...

Eigelijk vind ik het fout van de partij spirit om van Bellingen op hun lijst te zetten voor de nationale politiek, het gaat te snel voor hem, hij is juist verkozen in de gemeentepolitiek en nu dit al, hij is (voorlopig?) te licht voor zulke zaken, het probleem is dat men hem persé wil opvoeren als het middel voor de multicul en tegen het Vlaams Belang, als dit maar niet zijn zwanenzang wordt in de politiek.

Herr Flick 31 mei 2007 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2696782)

Ik heb het daarnet de eerste paar minuten even online bekeken, maar ge kunt er inderdaad alleen maar compasie mee krijgen... nu ik ken hem van voor zijn politieke cariere, niet persoonlijk maar toch goed genoeg, en het is best nen brave jongen, een beetje naief en dat is hij blijkbaar nog altijd, bovendien heeft hij natuurlijk veel te weinig ervaring om tegen een zwaargewicht als Morel uit te komen... Best wel moedig dat hij wou proberen...

Maar nu moet ik eens denken tegen wie had hij het dan wel kunnen opnemen van het VB... nie gemakkelijk... `t zijn allemaal nogal straffe kerels op dat vlak... Annemans of Dewinter hadden hem compleet afgemaakt dan had er niks van overgeschoten,...

Als hij in kamer of senaat terecht komt... gaat hij toch veel beter moeten doen, zeker als hij tegen een De Crem of zo mag gaan discusieren...

willem1940NLD 31 mei 2007 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2696322)
Citaat:
trouwens ik wil niet bediend worden op het gemeentehuis bv door een gekopdoekte vrouw, die hare islam zit tentoon te spreiden! Ik wil dat ze zich gedragen naar de regels, gebruiken en wetten en dat ze zich aanpassen aan de gebruiken en gewoonten van onze samenleving en als ze dat niet van plan zijn dan zullen ze de gevolgen maar moeten dragen!!

In eerste instantie precedenten/jurisprudentie inventariseren: als er ooit en enig soort outfit / ornamenten verboden is/zijn gesteld (met redenen omkleed) dan moet ook dit kunnen.

Swastika, sikkel-en-hamer, sterke vuist, WO2-helm, tulband, clownsgrime, carnavalsbeschildering .....

willem1940NLD 31 mei 2007 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 2696742)
Waarom zou ik dit recht van spreken niet hebben. Als dit discriminatie is, dan heet ik Koning Albert! niemand heeft mij mijn mening gevraagd in verband met de antidiscriminatie wet, toen die werd gebrouwen door enkele politiekers, die menen te denken dat ze in naam van alle Belgen mogen spreken en handelen. Bij het tot stand komen van zulke gevoelige wetten zou men toch kunnen een bevraging houden van de bevolking, dit zou democratie waardig zijn en niet zoals nu dat de particratie zich het recht toeeigent om te durven spreken in naam van de ganse bevolking!!

Hoog tijd voor het Referendum; Directe Democratie.

willem1940NLD 31 mei 2007 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 2696819)
Eigelijk vind ik het fout van de partij spirit om van Bellingen op hun lijst te zetten voor de nationale politiek, het gaat te snel voor hem, hij is juist verkozen in de gemeentepolitiek en nu dit al, hij is (voorlopig?) te licht voor zulke zaken, het probleem is dat men hem persé wil opvoeren als het middel voor de multicul en tegen het Vlaams Belang, als dit maar niet zijn zwanenzang wordt in de politiek.

Juist heel slim van Spirit, denk ik:
1: heel veel publiciteit
2: multicul-image
3: uitbuiting van excuuszwarte die wel zijn eigen graf moet graven binnen de UVD-termijn

"Der Mohr hat seine Schuldigkeit getan, der Mohr kann geh'n"

alberto 31 mei 2007 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD (Bericht 2696936)
Juist heel slim van Spirit, denk ik:
1: heel veel publiciteit
2: multicul-image
3: uitbuiting van excuuszwarte die wel zijn eigen graf moet graven binnen de UVD-termijn

"Der Mohr hat seine Schuldigkeit getan, der Mohr kann geh'n"

Zo kan men het ook bekijken natuurlijk, maar voor de persoon Van Bellingen zelf weet ik niet of het goed is.

ancapa 31 mei 2007 19:35

Citaat:

4) Dient enkel om de politici hun wanbeleid te verantwoorden.

1/ precies dat het een prioriteit zou zijn voor de PS en "Hontelinks"

2/ probeer gij eens op een vliegtuig te geraken zonder papieren !

3/ hier staan alle deuren en poorten open dat het niet meer mooi is (600.000 nieuwe belgen in 8 jaar Verhofstadt)

4/ ze verantwoorden juist niets ! ze verdoezelen enkel !

willem1940NLD 31 mei 2007 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 2696953)
Zo kan men het ook bekijken natuurlijk, maar voor de persoon Van Bellingen zelf weet ik niet of het goed is.

Ik denk dat het voor niemand "goed" is om, zelfs met eigen instemming, opgeofferd te worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be