![]() |
Citaat:
wat is de kleur van uw kousen, ... die je zonet vanochtend aangetrokken hebt ? |
Citaat:
|
Goedemorgen Egyptenaren :-D
|
Ze hebben ook zo verdraaid hard gewerkt in het verleden ;-) En konden zo mooi lopen!
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm ... heb jij rudy al gezien ? Hij is een beetje raadgever.alhier he :) Vraagje, wordt jij hitsig van 'gele kousen'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen zeker te horen zijn in de 1000 klassiekers op Radio 2. |
Citaat:
|
Die kapsels zijn fantastisch
![]() |
Cleopatra was niet zo'n schoonheid als Liz T, voor zover we weten.
De mini-documentaire hieronder over de slag van Actium tussen Marcus Antonius en Octavianus (helemaal computer generated, maar heel realistisch ogend) toont een Cleo die mij goed uitgevonden lijkt. Ze is niet bepaald een schoonheid, maar heeft iets fascinerends en verleidelijk. Wat ik ook goed vind aan deze doc. is dat het Egyptisch hof Grieks praat, en de Romeinen Latijn. https://www.youtube.com/watch?v=eFfjRrhKJag Octavianus (Augustus) heeft Cleo' s kinderen gedood, behalve haar dochter met Marcus Antonius, Cleopatra Selene. Die werd uitgehuwelijkt aan de koning van Numida. Misschien leven er nog wel nakomelingen van Cleo. |
Ik ga hier het uurrooster van de tram eens uitpluizen :-D
:sleeping: |
Goedemorgen allemaal voor de laatste keer in het bijzonder onaangename jaar 2020 :-D
|
nog 12 uurkes
|
Ik moet nog kaas en salami snijden.
|
Citaat:
en de mosterd |
Ik zit over 2500 berichten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Mijn beste wensen voor iedereen.
De gezondheid, dat is belangrijk. Voor de jongeren, ze hebben nog een lang leven. Dat 2021 ook een gezellig forumjaar moge zijn. |
2021
|
we hebben 2020 overleefd.
Dat is al een goed begin. |
klik telkens de F5-knop
|
Interessant nieuws:
Ik ga slapen :sleeping: En straks allemaal gezond weer op :-) |
?
Altijd iets mis in de liefde. Altijd iets ontbrekends. Bewustzijn is oneindig. Altijd compleet.... |
Alleen slimme mensen winnen -> door niet te spelen. Goede voornemens dus.
Nu ze nog houden, hé Uni... |
Goedemorgen overlevers van het onzalige jaar 2020 :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de lotto! Ik ben zo bang dat mijn nummers uitkomen zo gauw ik ermee stop ... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be