![]() |
Citaat:
Onderkent u dit principe of vindt u dat uw gedachtenwereld zo verheven staat boven de wet dat er van vervolging geen sprake kan zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Of las je enkel maar de eerste zin? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel keer werd u trouwens in uw leven al gestalkt door gelovigen? |
Citaat:
|
Citaat:
Met andere woorden, uw vrijheid stopt waar die van een ander begint. Enerzijds je in een slachtofferrolletje steken dat uw grondwettelijke rechten moeten gevrijwaard blijven geldt evengoed voor die homo die u per se wil wijzen op zijn zonde. Als u het daar moeilijk mee heeft dan maakt u enkel gebruik van grondwettelijke rechten zoals het u uitkomt. En zo kennen we u wel nietwaar? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de rechter te oordelen. |
Citaat:
Stalking heeft altijd het element "bij herhaling". Heus niet het element "ik ben niet akkoord met de uitgesproken mening". Stalking is geen opiniedelict zoals u lijkt te suggereren. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor het overige heb ik nooit gesteld dat een homoseksueel niet mag uitkomen voor zijn grote gelijk. Ook die mening mag hij uiten, maar, zoals al vaak, probeert u weer eens een negatieve gedraging bij de kant van de gelovige te leggen. |
Citaat:
Als de wet homosexualiteit niet verbiedt dan hoeft die homo ook niet naar uw gebazel te luisteren over zonde. Als u vindt dat die dat toch wel moet doen dan heeft u een groot probleem. |
Citaat:
Als u op een feest zit en er wordt over politiek gepraat, gaat u uw oom dan ook beschuldigen van stalking wanneer hij er een politieke mening op nahoudt die u niet deelt? En misschien zelfs compleet verwerpt? |
Citaat:
|
Citaat:
Los van wat u geloof u opdraagt of wat de wet toelaat vindt ik dat als je ongevraagd wildvreemden aanspreekt om hen te wijzen op hun "foute" levenswijze getuigen van onbeschoftheid en gebrek aan elementair fatsoen. Om maar te zwijgen over betweterigheid en hyprocrisie. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen nietwaar. |
Citaat:
Ook hier weer hetzelfde: gelovigen negatieve gedragingen toedichten. U blijft volharden in het boze. |
Citaat:
Ik wens u veel geluk bij het zoekwerk! En dus geldt hier weer hetzelfde: eens te meer zaken toedichten die nergens te vinden vallen. |
Citaat:
Je bereikt hier niemand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be