Alboreto |
24 juni 2011 07:06 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
(Bericht 5522910)
't Is niet omdat iemand rechts of seperatist is dat het daarom een racist is...
|
Dat zegt dan ook niemand.
Iemand wordt niet racistisch bevonden omwille van rechtse of separatistische praat, maar omwille van discriminerende praat.
Citaat:
(Bericht 5522910)
Ondertussen doet u wel mee met het uit context trekken van draden in i&i , waar het net als op vele andere subfora eerder een wedstrijd is om zoveelmogelijk anderen te kelderen ipv het topic te bespreken ...
|
Ik probeer zoveel mogelijk de discussie zelf te voeren, maar door steeds de non-argumenten over de linkie-winkie te moeten lezen, laat ik me ook soms verleiden tot meta-discussies.
Maar opnieuw, ge kunt niet eisen dat discriminerende praat moet mogelijk zijn omwille van vrije meningsuiting en dan diegenen die die discriminerende praat walgelijk vinden monddood maken. Het mes snijdt aan twee kanten, Manta.
Citaat:
(Bericht 5522910)
Daar is dan ook weer zo'n toestandje dat het forum naar de ****** doet, het gaat voor sommigen niet meer over een gesprek of het zoeken naar een eventuele oplossing, het gaat 'em erom om zoveel mogelijk voldoening te halen uit het kelderen van medeforummers...
|
Weet ik, het is ook daarom dat ik een paar van de ergsten op de negeerlijst staan heb.
Het is beter voor de discussie.
|