Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Marie van de koster 25 mei 2015 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7669675)
Als er tussen de, pakweg 20 eerste, nu iemand een permban krijgt dan valt alles wel weer te herbeginnen.

Voor de zekerheid ga ik er nog 5000 bijlappen, dan kan dat niet gebeuren ;-)

Marie van de koster 25 mei 2015 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7669686)
http://www.baggagereclaim.co.uk/wp-c...030-191406.jpg
Halloow 8O

Geen goesting , nah :twisted: :D

Het was niet : wie komt mijn was ophangen maar wie wil komen helpen. Ik zou de hulp waarschijnlijk toch geweigerd hebben. Als ik denk aan sommige griezelige gasten hier :-(

Marie van de koster 25 mei 2015 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7669732)
Ja, er zijn nog heel wat mooie nummers te ontdekken. 11111 bijv. Een semi-priem. (41 x 271)

Dat moet gemakkelijk haalbaar zijn ;-)

Marie van de koster 25 mei 2015 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7669877)
Voor Marie Van De Koster:
Proficiat met je 11.000

Jammer van de 11.000e
Voor de snoodaard die hem wegkaapte:
.
:evil::evil::evil:

Dank u! :-D

Marie van de koster 25 mei 2015 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7669969)
Woooooooooooooooooooooooo! Wat zie ik???? Woohooooooo! :-)))))

Wow! Zoveel felicitaties :-D
Ik word er bijna verlegen van :oops:

Zucht 25 mei 2015 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7670032)
Voor de zekerheid ga ik er nog 5000 bijlappen, dan kan dat niet gebeuren ;-)

Zo te zien moeten we er 7738 bijlappen om op uw aantal posts te eindigen.
Next target : 18738.
Als we daar komen zullen we ingehaald hebben op Marie of zal het verschil groter geworden zijn ?

cookie monster 26 mei 2015 00:00

Joow :)

cookie monster 26 mei 2015 00:01

Halloow :)

cookie monster 26 mei 2015 00:01

Sebiet maffeuuuuh :)

Scherven A. Mok 26 mei 2015 05:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7670017)
Ja, ik weet zeker dat u heel gelukkig bent met uw eerste prijs ... :cheer: :clapping:
Applaus en gejuich en vooral de grote eer om de 11.000ste geplaatst te hebben!
Euh, de winnaar moet het hele forum trakteren, niet vergeten hé :lol:

:cheer: forummeeting :cheer:

Anna List 26 mei 2015 08:23

allez zeg, die 11000ste ... op ne feestdag met goed weer ... wie had dat verwacht ?!

gemist.

proficiat hé Marie ;-)

Klojo eerste klas 26 mei 2015 13:12

Eindelijk nuchter geraakt van de viering van de 11.000e en nu besef ik dat ik vergeten was Marie ploficiat te wensen. Hierbij dus : profisiat....
ALs we nu geacht worden verder te gaan op de ingeslagen weg, dan zou ik wel graag weten tot welk postnr we verder gaan, hé..... Er zijn al genoeg onzekerheden in 't leven :twisted:

Marie van de koster 26 mei 2015 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7670173)
Zo te zien moeten we er 7738 bijlappen om op uw aantal posts te eindigen.
Next target : 18738.
Als we daar komen zullen we ingehaald hebben op Marie of zal het verschil groter geworden zijn ?

Ik zal extra mijn best doen om niet ingehaald te worden ;-)

Marie van de koster 26 mei 2015 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7670364)
:cheer: forummeeting :cheer:

Zeg maar waar en wanneer !
https://www.youtube.com/watch?v=ErQvjmme_L0 zoals Bob Benny hé :lol:

Marie van de koster 26 mei 2015 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7670442)
allez zeg, die 11000ste ... op ne feestdag met goed weer ... wie had dat verwacht ?!

gemist.

proficiat hé Marie ;-)

Dat goed weer is zeker zo belangrijk als die 11000 ! :lol:

Marie van de koster 26 mei 2015 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7670713)
Eindelijk nuchter geraakt van de viering van de 11.000e en nu besef ik dat ik vergeten was Marie ploficiat te wensen. Hierbij dus : profisiat....
ALs we nu geacht worden verder te gaan op de ingeslagen weg, dan zou ik wel graag weten tot welk postnr we verder gaan, hé..... Er zijn al genoeg onzekerheden in 't leven :twisted:

Ik geloof dat ik hierboven ergens 44000 gezegd heb ;-)
Al nuchter ondertussen? Wel flauw dat u mij niet uitgenodigd hebt !

Zucht 26 mei 2015 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7670713)

Ik ken een rekenkundig raadselke. Misschien kan de oplossing als volgend streefdoel genomen worden. Het komt nog van Archimedes, dus 't zal wel niet zo ingewikkeld zijn. ;-)

Het gaat erom te raden (of liever uit te rekenen) hoe groot de veestapel van de zonnegod Helios is. Er zijn koeien en stieren van vier soorten. Witte, zwarte, gevlekte en gele.

De volgende hints geven de verhoudingen. In de oorspronkelijke versie wordt dat met heel veel woorden uitgelegd, maar ik ga dat hier wat vereenvoudigen.
  • Het aantal gele stieren plus de helft van het aantal zwarte stieren plus een derde van het aantal zwarte stieren is gelijk aan het aantal witte stieren.
  • Het aantal gele stieren plus een vierde van het aantal gevlekte stieren plus een vijfde van het aantal gevlekte stieren is gelijk aan het aantal zwarte stieren.
  • Het aantal gele stieren plus een zesde van het aantal witte stieren plus een zevende van het aantal witte stieren is gelijk aan het aantal gevlekte stieren.
  • Een derde van het aantal zwarte dieren plus een vierde van het aantal zwarte dieren is gelijk aan het aantal witte koeien.
  • Een vierde van het aantal gevlekte dieren plus een vijfde van het aantal gevlekte dieren is gelijk aan het aantal zwarte koeien.
  • Een vijfde van het aantal gele dieren plus een zesde van het aantal gele dieren is gelijk aan het aantal gevlekte koeien.
  • Een zesde van het aantal witte dieren plus een zevende van het aantal witte dieren is gelijk aan het aantal gele koeien.
  • De witte plus zwarte stieren tesamen kunnen in een vierkant opgesteld worden
  • De gele plus gevlekte stieren tesamen kan men in een gelijkzijdige driehoek opstellen.

We zouden dus graag het totaal van alle koeien en stieren weten. 8-) Het gebruik van een rekenmachientjes is toegelaten. Zo kom je de verveling achter je bureau weer wat beter door hé Klojo.

cookie monster 27 mei 2015 00:40

Honkbalknuppelzzzzzzzz

Me is going to do the fantastic zzzz-dance :sleeping:

Marie van de koster 27 mei 2015 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7670899)
Ik ken een rekenkundig raadselke. Misschien kan de oplossing als volgend streefdoel genomen worden. Het komt nog van Archimedes, dus 't zal wel niet zo ingewikkeld zijn. ;-)

Het gaat erom te raden (of liever uit te rekenen) hoe groot de veestapel van de zonnegod Helios is. Er zijn koeien en stieren van vier soorten. Witte, zwarte, gevlekte en gele.

De volgende hints geven de verhoudingen. In de oorspronkelijke versie wordt dat met heel veel woorden uitgelegd, maar ik ga dat hier wat vereenvoudigen.
  • Het aantal gele stieren plus de helft van het aantal zwarte stieren plus een derde van het aantal zwarte stieren is gelijk aan het aantal witte stieren.
  • Het aantal gele stieren plus een vierde van het aantal gevlekte stieren plus een vijfde van het aantal gevlekte stieren is gelijk aan het aantal zwarte stieren.
  • Het aantal gele stieren plus een zesde van het aantal witte stieren plus een zevende van het aantal witte stieren is gelijk aan het aantal gevlekte stieren.
  • Een derde van het aantal zwarte dieren plus een vierde van het aantal zwarte dieren is gelijk aan het aantal witte koeien.
  • Een vierde van het aantal gevlekte dieren plus een vijfde van het aantal gevlekte dieren is gelijk aan het aantal zwarte koeien.
  • Een vijfde van het aantal gele dieren plus een zesde van het aantal gele dieren is gelijk aan het aantal gevlekte koeien.
  • Een zesde van het aantal witte dieren plus een zevende van het aantal witte dieren is gelijk aan het aantal gele koeien.
  • De gele plus gevlekte stieren tesamen kan men in een gelijkzijdige driehoek opstellen.

We zouden dus graag het totaal van alle koeien en stieren weten. 8-) Het gebruik van een rekenmachientjes is toegelaten. Zo kom je de verveling achter je bureau weer wat beter door hé Klojo.

Ik heb dit gisterenavond nog gelezen maar zo ergens halverwege begon ik slaap te krijgen en zag voortdurend koeien en stieren over het hek springen ipv mijn kudde schaapjes. Deze namiddag probeer ik het nog eens :lol:

Marie van de koster 27 mei 2015 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7670899)

Sorry dubbek, 504 geiten liepen in de weg van de koeien en stieren :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be