![]() |
Citaat:
Kennen jullie trouwens de Monty Hell paradox ? Moet je eens op googlen, want het is wat lang om hier in een post uit te leggen. Maar een bizarre, verwarrende, wiskundeparadox over de hel en oneindigheid. Wacht, ik doe het efkes voor jullie : http://en.wikipedia.org/wiki/User:Tl...y_Hell_problem |
Citaat:
Bedankt hoor. Na het lezen van zoiets, slaap ik een hele nacht onrustig. |
sebiet zzzz :sleeping:
|
Citaat:
Mijn zeefje zat gelukkig toch niet zo vol. Want had er nog in geschraapt. Ik leid soms aan geheugenverlies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er nog een oude staan met een draaiding, werkt nog altijd en is van de jaren '50, dat was nog eens marchandise :-) Of gemalen koffie kopen. |
Goeiemorgen twijfelaars :-D
|
Citaat:
Is er geen Monty Python Hell paradox ? Ik vermoed dat dat iets korter zal/zou zijn. Over die eeuwen branden in 't hellevuur gesproken, hoe hoog is de temperatuur daar eigenlijk ? Geeneen die dat ooit gemeten heeft ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja soms en mijn koffie koop ik al gemalen.
Het is een groot drama zeg ik u. Een drama. The places we have seen together. All the joy we shared. Ik wou het als ik beroemd werd ooit op een veiling verkopen. Dan schonk ik de opbrengst unaniem aan een goed doel. Nu is het alsof ik naakt voor de menigte sta en men wijst lachend naar mijn klein pietje.. Een nieuwe kopen vervangt deze niet. ik heb die gekregen in Rotterdam van mijn sexyness. Het kan toch eens tegensteken in het leven. had ik hem maar terug... Waar is hj? |
Citaat:
|
Ja gelukkig kan jij nog lachen... Maar ik ben mijne kleine wel kwijt.
Het was mijn verlengstuk. We waren onafscheidelijk... Zelfs samen een arrestatie overleefd. Ja dat schept banden |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...r-wereld.dhtml |
Eigenlijk heb ik geen grote penis nodig.
De essentie ligt langs buiten. |
Citaat:
|
Ge moet het heuveltje omhoog trekken en een harde knot met uw tongpuntje maken en de clit naar boven likken en dan met de ruwe bovenkant van uw tong...
Het kon meer vulgair maar ik heb me onthouden. |
Maar ook cirkels draaien en as ze goe nat en heet sta kei hard met uw tong op de been eronder duwen met de clit. De buren Will know your name.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be