![]() |
Citaat:
Degenen die ze echter de mond willen snoeren zullen ze het hardst aanpakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste forumers hebben een sociaal hart voor de medemens, al lijkt dat door de discussies soms niet zo, maar dat komt dan meestal door mensen als jij die graag het kwaadste in de mensen naar boven haalt door hun lievelingspartij, de enige die door zijn recht door zee zijn, de harten van zoveel mensen kon winnen, slechtheid toe te dichten. En niet iedereen is begiftigd met taal genoeg om zich op jouw niveau te verdedigen. Jouw nadeel is dan weer dat je zicht nogal zeer beperkt is. ;) |
Citaat:
Wat heeft je opmerking te maken met : Het is toegelaten om racistische uitspraken te doen en ook om leugens neer te schrijven. |
een post als deze : http://forum.politics.be/showpost.ph...19&postcount=2 is duidelijk haatdragend en ik snap niet dat die nog gewist is.
|
Citaat:
De moderatie is het dus helemaal niet eens met wat u als leugens en racisme ziet,daarom meldt u dus niet( meer) Zoekt u even mijn racistische uitlatingen op? U heeft me er verschillende keren van beschuldigt maar aantonen was een ander paar mouwen...u gedraagt zich eerder als de forumpolitie, waarbij iedereen zich moet schikken naar uw " reglementering" over wat je wel of niet mag schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is helemaal niet zinloos om dat te signaleren (racistische berichten), want, en pas op, hier komt mijn argument (ik zeg dat voor arti) als je dat niet doet dan leg je je er bij neer en dat mag je nooit doen De houding van Artisjok noem ik dus:[B] defaitistisch[/b] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be