Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Salvadorii 24 juni 2011 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5517532)
Zeggen dat de Nazi's zich in vergelijking met de moslim-veroveraars nog keurig gedroegen zou je als een verkapte ontkenning van de holocaust kunnen beschouwen.

Ja als ge Kafka heet :roll: - het staat er letterlijk bij dat ze ernstige misdaden gepleegd hebben - jezus, hoe is dat ontkennen?

koe de poing 24 juni 2011 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5526031)
Kun je aangeven wat daar nu precies haatdragend aan is?

het bericht ontmenselijkt een hele bevolkingsgroep.

Macchiavelli 24 juni 2011 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5526039)
het bericht ontmenselijkt een hele bevolkingsgroep.

Waar blijkt dat dan uit?

Bierke 24 juni 2011 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5526020)
in dat geval mag circe ook gedropt worden boven de sahara

U bewijst nu perfect wat haatdragend zijn is, u spuwt uw gal op een een gebeurtenis of een interpretatie waarmee u zich niet kan vereenzelvigen en geeft hierop een reactie van hetzelfde niveau .. uit haat ;)

SDX 24 juni 2011 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5525997)
ik vind die uitleg te mager en vraag me echt af of een rechter hier de moderatie zou volgen.

Misschien kan je dit dan even lezen over betreffend bericht, of is dit ook nog 'te mager'?

koe de poing 24 juni 2011 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 5526044)
U bewijst nu perfect wat haatdragend zijn is, u spuwt uw gal op een een gebeurtenis of een interpretatie waarmee u zich niet kan vereenzelvigen en geeft hierop een reactie van hetzelfde niveau .. uit haat ;)

aangezien het bericht niet haatdragend is, kan mijn voorstel per definitie niet haatdragend zijn.

Ik bied circe een gratis reis aan. Sympa toch :-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5526048)
Misschien kan je dit dan even lezen over betreffend bericht, of is dit ook nog 'te mager'?

ook te mager.

alice 24 juni 2011 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5526048)

Nou ja, blijkbaar is de inquisitie tot leven gekomen, te gek voor woorden dat een rechter over zo iets zou moeten oordelen...

Salvadorii 24 juni 2011 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5526053)
aangezien het bericht niet haatdragend is, kan mijn voorstel per definitie niet haatdragend zijn.

ook te mager.

Nota bene als iemand mij (gratis) over de sahara wilt droppen - stuur mij een pb, ik zie dat wel zitten (wel in de buurt van een oase aub :-))

Bierke 24 juni 2011 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5526053)

ook te mager.

Je reactie wekte negatieve connotatie op

Salvadorii 24 juni 2011 23:43

Kunnen we het CGKR niet aanklagen wegens aanzetten tot haat van het CGKR????

eno2 24 juni 2011 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5526038)
Ja als ge Kafka heet :roll: - het staat er letterlijk bij dat ze ernstige misdaden gepleegd hebben - jezus, hoe is dat ontkennen?

en wat zijn de nog ergere misdaden die de Moslims dan gepleegd hebben?
de hele wereldbevolking uitgeroeid?

eno2 24 juni 2011 23:45

een lief droppen, is dat parachuteren of laten vallen?:lol:

SDX 24 juni 2011 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 5526055)
Nou ja, blijkbaar is de inquisitie tot leven gekomen, te gek voor woorden dat een rechter over zo iets zou moeten oordelen...

Blijkbaar moet elke discussie telkens en telkens opnieuw over gedaan worden, dingen die al in 't lang en breed afgehandeld, oeverloos uitgelegd zijn, steeds opnieuw gaan oprakelen...en over élke gedane uitspraak zou 'n rechter moeten oordelen...ondertussen kunnen vrouwen/meisjes niet eens meer met blote benen - veilig - over straat fietsen...

Waar zijn we dan mee bezig?

eno2 24 juni 2011 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5526063)
Nota bene als iemand mij (gratis) over de sahara wilt droppen - stuur mij een pb, ik zie dat wel zitten (wel in de buurt van een oase aub :-))

De oase was niet inbegrepen bij Circe, dus je zal het ook zonder moeten stellen.:lol:

Salvadorii 24 juni 2011 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5526068)
en wat zijn de nog ergere misdaden die de Moslims dan gepleegd hebben?
de hele wereldbevolking uitgeroeid?

Waar zeg ik dat hij gelijk heeft? Ik zeg gewoon dat men zijn woorden verdomd veel moet verdraaien om er negationisme in te zien. Trouwens waarom zou ik moeten beslissen welk erger was de massamoorden van de volgelingen van die analfabete geitenherder of de massamoorden van de volgelingen van de gekke zelf-hatende joodse (dacht/vreesde hij zelf toch) homo? Alle twee zo erg dat ze gewoon onmeetbaar slecht zijn...

Noot: Ik wil me niet schuldig maken van negationisme, maar volgens mij heeft Hitler ook niet de hele wereldbevolking uitgeroeid...

Steve_M 24 juni 2011 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5526066)
Kunnen we het CGKR niet aanklagen wegens aanzetten tot haat van het CGKR????

Meta-CGKR.

Salvadorii 24 juni 2011 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5526080)
De oase was niet inbegrepen bij Circe, dus je zal het ook zonder moeten stellen.:lol:

Bah, at least I'll go out in style :-)

eno2 24 juni 2011 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5526078)
Blijkbaar moet elke discussie telkens en telkens opnieuw over gedaan worden, dingen die al in 't lang en breed afgehandeld, oeverloos uitgelegd zijn, steeds opnieuw gaan oprakelen...en over élke gedane uitspraak zou 'n rechter moeten oordelen...ondertussen kunnen vrouwen/meisjes niet eens meer met blote benen - veilig - over straat fietsen...

Waar zijn we dan mee bezig?

met zagen en kronkelen en wringen

mijn dochters hebben nooit problemen gehad van allochtonen, maar ik herinner me wel een paar schermutselingen met autochtonen

SDX 24 juni 2011 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5526090)
met zagen en kronkelen en wringen

mijn dochters hebben nooit problemen gehad van allochtonen, maar ik herinner me wel een paar schermutselingen met autochtonen

...en dan bestaat 't niet?

Wat ik zelf niet zie of meemaak, besaat niet emo?

PS; Wees gerust, Circe kan zich de mest luxueuze paradijselijke oorden veroorloven, ze heeft geen 'dropping zonder oase' nodig!

eno2 24 juni 2011 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5526083)
Waar zeg ik dat hij gelijk heeft? Ik zeg gewoon dat men zijn woorden verdomd veel moet verdraaien om er negationisme in te zien. Trouwens waarom zou ik moeten beslissen welk erger was de massamoorden van de volgelingen van die analfabete geitenherder of de massamoorden van de volgelingen van de gekke zelf-hatende joodse (dacht/vreesde hij zelf toch) homo? Alle twee zo erg dat ze gewoon onmeetbaar slecht zijn...

Noot: Ik wil me niet schuldig maken van negationisme, maar volgens mij heeft Hitler ook niet de hele wereldbevolking uitgeroeid...

nee , enkel 6 miljoen joden plus 12 miljoen oorlogs- slachtoffers

maar aangezien de Moslims het beter deden.. hebben ze van Hitler klein bier gemaakt:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be