![]() |
Citaat:
kronkel maar verder in je pathetisch opgeklopte emo als je dat toch zo leuk vindt:lol: Een dropping zonder parachute zal ze ook wel niet nodig hebben, circe:lol: |
www.woordenboek.org
search: droppen 1) uit een vliegtuig laten vallen Voorbeeld: `voedselpakketten droppen in een gebied met hongersnood` De uitleg van moderATIE was bij de haren getrokken |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, zal ik ten minste geen dorst hebben ;-) Heb al in de woestijn gezeten tijdens ramadan, en een hele dag niks drinken, dat was toch niet leuk ze... een aanrader trouwens, een hele dag niet eten, roken, (en vooral) drinken - zet alles in perspectief, zeker voor verwende Europeanen die zelden of nooit zoiets moeten meemaken... |
Citaat:
dus niet strafbaar , zei ik Downplaying the Holocaust met een belachelijke vergelijking en dat was ook zijn bedoeling |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om de definite: uit een vliegtuig laten vallen Trouwens iemand MET parachute in de Sahara droppen is ook tegen de mensenrechten en VERKAPTE moord |
Citaat:
Hij vergeleek het niet met een thé dansant hé, maar met een andere bloedige oorlog waar talloze onschuldige slachtoffers vielen, ook omdat ze tot de 'verkeerde' godsdienst behoorden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
@eno2
Met alle respect, maar jij bent volgens mij nu echt spijkers op laag water aan het zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo heeft het forum wat mij betreft als grootste troef nog steeds dat vrijheid van meningsuiting blijkbaar de Prime Directive is. Zo ook blijkt politieke correctheid onbestaande bij moderatie. Waarschijnlijk zie ook ik het verkeerd maar je krijgt inderdaad wel vaak de indruk dus dat er geen moderatie is, zoals ik hun al bij melding(en) laten weten heb. Persoonlijk mag iedereen zijn ongezouten mening hier verkondigen (heb zelfs een real-life vriend met zulke ideeën/meningen dwars op die van mij) maar al te vaak lijkt mij de manier waarop iets dat nood heeft aan actievere moderatie. In mijn perspectie is het forum niet meer dan een verlenging geworden van onze maatschappij waarin enkel nog ongebreidelde polarisering zonder het bereiken van nieuwe inzichten en werkelijke progressie bereikt worden, hoogtij viert. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn mensen van Afrika, Zuid-Amerika, Azie en ook uit Europa. Het zijn mensen die hulp nodig hebben en die hier komen zoeken. Het zijn zo'n mensen die Circe in de Sahara wil laten droppen. Dat is inderdaad haatdragend, en verwerpelijk. Iemand met zo'n mening getuigd van weinig of geen empathie en hoort niet in onze samenleving thuis. |
Ergens misbruikt men woordgebruik uit de volksmond of zelfs dialect om mensen te "pakken" op woordjes...
Discrimineren op basis van woordgebruik zou ook wel eens aangepakt mogen worden... Nu ja, de hetze tegen de Strangers gaf dat al aan hé... |
Toch wel echt leuk, zo'n beetje medeforumleden bashen. ongelooflijk. al 58 pagina's lang. Argumenten zijn niet nodig, discussie voeren nog minder. Ik begin het een hele vieze wereld te vinden.
|
Citaat:
Ge gaat beter moeten doen dan dat, Circe. |
Citaat:
maar geen nood, ik zie dat u voorstander bent van volledig open grenzen én een dagelijkse bijdrage van 500 euro per persoon! Flink zo. Hebt ge uw pree al aan papa gevraagd deze week? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be