patrickve |
9 januari 2012 19:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
(Bericht 5919839)
Het moeten ook zinvolle discussies blijven. En op een gegeven ogenblik was dit niet meer het geval. Want ik heb altijd gesteld dat we eerst het oordeel van de Commissie moesten afwachten over de Belgische begroting nadat deze Commissie had laten weten dat ze vragen had hieromtrent. Welnu, de Commissie heeft nu gesproken, ze neemt de Belgische begroting voorlopig aan, en dat is het. Of het u nu aanstaat of niet: Europa heeft gesproken. Ofte: 'Roma locuta, causa finita'.De zaak is nu duidelijk
|
De zinvolle discussie is gestopt met U toen ge deed alsof de brief van Rehn niet bestond he.
De commissie had geen vragen, maar eisen tot correctie.
De gevraagde correctie hebben ze niet gekregen, maar wel de getolereerde noodoplossing van rapraprap maar wat budgetten te bevriezen.
Als ge eerst staat te stoefen dat uwe zelf gerepareerde wagen voor 50 Euro reparaties met glans door de keuring zal geraken, en de keuring zegt U dat ge binnen de week nieuwe banden en bijgestelde koplampen moet hebben of ge moogt niet meer op de weg, en ge gaat snel nieuwe banden en koplampen kopen voor 1000 Euro, en DAN geraakt ge door de keuring, moet ge nogal ne mythomaan zijn om durven te beweren dat uw auto, zoals ge het aangekondigd had, door de keuring is geraakt he !
Maar merk op, en ik ben er niet weinig fier over, dat ik die kwaliteit in U herkend had en hier ook voorspeld :-)
|