![]() |
Citaat:
;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
T 4 U :lol: |
:sleeping:
|
Citaat:
|
@ Manta : prachtig nieuw forumreglement. Blij dat ik een kleine bijdrage kon leveren ;-)
|
Citaat:
|
Goeiemorgen imkers :-D
|
Ik hoop van harte dat er hier imkers zijn op het forum want de ochtendwensen zijn hen vandaag hartelijk gegund! :-D
Ik hoorde in het nieuws dat een Vlaamse imker een oplossing heeft om de bijensterfte tegen te gaan. Ik vind dat fantastisch nieuws. :-D Het beste dat ik in lang gehoord heb :-) Leve de imkers! :cheer: Leve de bijen! :cheer: :clapping: Bijen aller landen, verenig u en wens deze imker proficiat :clapping: |
Citaat:
|
Citaat:
|
I don't like chocolat :oops:
Gi'me Coke zero or Coconuts juice :) |
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...dy-Wally.dhtml
Schandalig !! Dat ze die simpelweg met rust laten !!!! Reklame maken voor zichzelf bij een (bijna) stervende persoon !! Nooit een fan geweest , maar ik vind wel dat deze persoon recht heeft op een vredig & vredevol leven zonder paparazzo , e.d. !!!! |
:sleeping: |
:sleeping: :sleeping: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen honingeters :-D
|
Mijn frank is wat laat gevallen maar zonder honingeters zouden er maar weinig imkers zijn! Dus mogen we de eters van de edele honing niet vergeten die ervoor zorgen dat de imkers een inkomen hebben.
Ik beken dat ik zelden honing eet. Maar ik beloof dat als er ooit een omhaling gedaan wordt voor imkers ik graag een halve euro zal spenderen :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be