Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Halt aan de verloedering van dit forum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187259)

quercus 6 juni 2013 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 6667139)
die raafjes denken dat ze alles weten en mogen, de rest die niet bij het verheven clubje van nvaerkes moet zwijgen en gaan werken. :-D

Ergens zegt iets mij dat jij wel eens een dubbelnick zou kunnen zijn van het Tommmetje met de drie "emmen". Net zoals hem geef ook jij blijk van een zeer zwaar anti-Dewever en anti-NVA syndroom. Toch merkwaardig dat één politicus die zich niet gedraagt naar de Belgicistische normen zulke psychische trauma's bij het paarse politiek-correcte publiek kan veroorzaken.

eno2 6 juni 2013 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6667929)
Bespaar ons alstublieft de scènes waarbij iemand begint te huilen omdat hij zich te kort gedaan voelt...

Zevercommentaar

stuyckp 6 juni 2013 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6668009)
Zevercommentaar

Dit is geen persoonlijke draad zie de draad titel.

Echte Waal 6 juni 2013 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 6667923)
Prachtig topic er zijn er hier al twee door de mand gevallen en een derde die zich hier zogenaamd als NVA'er komt mengen.

Ik zie alleen domme NVAers op hun bek vallen met stupide en ongegronde beschuldigingen in een troll draad... :roll:

eno2 6 juni 2013 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6668016)
Dit is geen persoonlijke draad zie de draad titel.

Deze draad is zuiver tegen Echte Waal gericht. Een echte schande dat deze draad blijft lopen.

Ocharme mod.

hollande 6 juni 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6668093)
Ik zie alleen domme NVAers op hun bek vallen met stupide en ongegronde beschuldigingen in een troll draad... :roll:

zij denken slim te zijn, maar zijn toch zo zielig.
en lachen doen ze gelijk een citroen (groen),
moesten al die nvaer dubbelnicks geband worden, ze mogen het forum sluiten.

stevensterk 6 juni 2013 23:30

Dat zulke mensen bestaan is niets nieuws

Doch vraag ik mij steeds af hoe ze zichzelf zien? Ze maken duizenden posts op een internetforum met een 20-tal actieve leden en verspillen daarbij jaren van hun leven zonder ooit een waardige bijdrage te leveren.

Hoe zullen zij vreedzaam de laatste jaren van hun leven doorbrengen? Wetende dat dit het enige leven was die ze hadden, waar ze absoluut niets mee gedaan hebben?

eno2 7 juni 2013 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6668290)
Dat zulke mensen bestaan is niets nieuws

Doch vraag ik mij steeds af hoe ze zichzelf zien? Ze maken duizenden posts op een internetforum met een 20-tal actieve leden en verspillen daarbij jaren van hun leven zonder ooit een waardige bijdrage te leveren.

Hoe zullen zij vreedzaam de laatste jaren van hun leven doorbrengen? Wetende dat dit het enige leven was die ze hadden, waar ze absoluut niets mee gedaan hebben?

Pathetisch

stevensterk 7 juni 2013 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6668304)
Pathetisch

Tja, uw 59000+ posts en uw antwoord zegt genoeg.

Echte Waal 7 juni 2013 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6668467)
Tja, uw 59000+ posts en uw antwoord zegt genoeg.

Geregistreerd: 15 October 2012
Berichten: 198

Wie bent u om over anderen te oordelen?

Rangzen 7 juni 2013 10:02

Dat is ook de reden waarom ik hier veel minder kom, het is hier begot een echte kleutertuin geworden.

Ik wens hier een debat te voeren met logische en goed onderbouwde argumenten, maar sommige mensen kunnen alleen maar met modder gooien of de andere belachelijk maken.

Bovendien is de sectie Buitenland hier helemaal een lachertje. In Internationaal staat het vol met conspiracy topics die kant noch wal raken en die steevast door dezelfde nicks gepost worden. Hier wordt het gebrek aan moderatie al helemaal duidelijk...

Het is echt spijtig dat er maar weinig goede en neutrale fora over politiek te vinden zijn in Vlaanderen...

Txiki 7 juni 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rangzen (Bericht 6668582)
Dat is ook de reden waarom ik hier veel minder kom, het is hier begot een echte kleutertuin geworden.

Ik wens hier een debat te voeren met logische en goed onderbouwde argumenten, maar sommige mensen kunnen alleen maar met modder gooien of de andere belachelijk maken.

Bovendien is de sectie Buitenland hier helemaal een lachertje. In Internationaal staat het vol met conspiracy topics die kant noch wal raken en die steevast door dezelfde nicks gepost worden. Hier wordt het gebrek aan moderatie al helemaal duidelijk...

Het is echt spijtig dat er maar weinig goede en neutrale fora over politiek te vinden zijn in Vlaanderen...

Een "neutraal" forum? Wat is dat?

stevensterk 7 juni 2013 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6668480)
Geregistreerd: 15 October 2012
Berichten: 198

Wie bent u om over anderen te oordelen?

Welke beoordeling?


Citaat:

Het is echt spijtig dat er maar weinig goede en neutrale fora over politiek te vinden zijn in Vlaanderen...
Bestaat er dan zoiets?

Het is mogelijk om zulke fora the creeëren(heb het al gezien op engelse sites). Maar ik geloof niet dat het mogelijk is op deze site, gezien het aantal moddergooiers de 'gewone' gebruikers reeds overstijgen.

De cultuur van de one-liners is reeds verankerd, lange argumentatieteksen worden vaak gewoon niet gelezen of serieus op geantwoord van de oppositie.

Echte Waal 7 juni 2013 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rangzen (Bericht 6668582)
Dat is ook de reden waarom ik hier veel minder kom, het is hier begot een echte kleutertuin geworden.

Ik wens hier een debat te voeren met logische en goed onderbouwde argumenten, maar sommige mensen kunnen alleen maar met modder gooien of de andere belachelijk maken.

Bovendien is de sectie Buitenland hier helemaal een lachertje. In Internationaal staat het vol met conspiracy topics die kant noch wal raken en die steevast door dezelfde nicks gepost worden. Hier wordt het gebrek aan moderatie al helemaal duidelijk...

Het is echt spijtig dat er maar weinig goede en neutrale fora over politiek te vinden zijn in Vlaanderen...

Heb je niet een beetje teveel gedronken? lolololol
Excuseer, ik geef jou een vlaams argument...
Hoe wil je een debat voeren met zo'n heerschappen?

eno2 7 juni 2013 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6668467)
Tja, uw 59000+ posts en uw antwoord zegt genoeg.

Het weinige dat jij zegt is al teveel

Le Téméraire 7 juni 2013 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6666267)
Als u hier kritiek lmeent te moeten hebben op postvervalsing, dan hebt u overschot van gelijk. Maar u moet het dan wel volledig zeggen.Het is niet alleen Echte Waal die hiervoor verantwoordelijk is. Het zijn voornamelijk Vlaams-nationalisten die zich regelmatig hieraan bezondigen. En dit al reeds gedurende een geruime tijd. Want het is niet de eerste keer dat hierover wrevel onstaat.

Het maakt niet wie of wat er gebeurt. Het feit is dat dit forum tot een triestig niveau is gezonken. Veel plaats voor echt debat is hier niet meer, tenzij je de moeite wilt doen om tussen het getrol, de oneliners, en het kinderlijk gescheld die paar posts er tussenuit te halen waarvan het de moeite is om ze te lezen of er op te reageren. En iedereen, links, rechts, pro-N-VA, contra N-VA, heeft zich er al schuldig aan gemaakt.

Een forum met een actieve moderatie, een goed forumreglement, en toch een deftig debat, kan. Ik ben zelf actief op meerdere fora waar dubbelnicks niet zijn toegelaten, waar het 'fixen' van posts niet is toegestaan, waar off-topic posts worden verwijderd, waar persoonlijke aanvallen niet mogen, en toch zijn er daar steeds interessante discussies met inhoud. Waarom zou dat hier ineens een inperking zijn van de zogenaamde vrije meningsuiting?

Als er een vraag zou zijn naar moderators, ik had mezelf al lang aangeboden. (misschien is die vraag er wel ergens, maar ik heb ze niet gevonden).

eno2 7 juni 2013 11:39

Ik heb een vergeefse strijd gevoerd tegen FIFY hier op forum.

Klojo eerste klas 7 juni 2013 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevensterk (Bericht 6668600)
Welke beoordeling?
Bestaat er dan zoiets?
Het is mogelijk om zulke fora the creeëren(heb het al gezien op engelse sites). Maar ik geloof niet dat het mogelijk is op deze site, gezien het aantal moddergooiers de 'gewone' gebruikers reeds overstijgen.
De cultuur van de one-liners is reeds verankerd, lange argumentatieteksen worden vaak gewoon niet gelezen of serieus op geantwoord van de oppositie.

zet die moddergooiers en dergelijk gewoon op je negeerlijst en er valt al heel wat af....en voor de rest....hoop doet leven.... :lol:

Echte Waal 7 juni 2013 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire (Bericht 6668684)
Het maakt niet wie of wat er gebeurt. Het feit is dat dit forum tot een triestig niveau is gezonken. Veel plaats voor echt debat is hier niet meer, tenzij je de moeite wilt doen om tussen het getrol, de oneliners, en het kinderlijk gescheld die paar posts er tussenuit te halen waarvan het de moeite is om ze te lezen of er op te reageren. En iedereen, links, rechts, pro-N-VA, contra N-VA, heeft zich er al schuldig aan gemaakt.

Een forum met een actieve moderatie, een goed forumreglement, en toch een deftig debat, kan. Ik ben zelf actief op meerdere fora waar dubbelnicks niet zijn toegelaten, waar het 'fixen' van posts niet is toegestaan, waar off-topic posts worden verwijderd, waar persoonlijke aanvallen niet mogen, en toch zijn er daar steeds interessante discussies met inhoud. Waarom zou dat hier ineens een inperking zijn van de zogenaamde vrije meningsuiting?

Als er een vraag zou zijn naar moderators, ik had mezelf al lang aangeboden. (misschien is die vraag er wel ergens, maar ik heb ze niet gevonden).

Ge zijt een nieuw lid, hoe zou ge weten? Tenzij ge verbannen werd?

Het Oosten 7 juni 2013 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666783)
Goedenavond allemaal. Ik ben reeds een vervent opvolger van dit forem, maar ik voel nu de onweerstaanbare drang om ook mijn gedacht eens te plaatsen! Ook ik vand dat er hier véél te véél onzin word geplaatst en dat de schuld steeds op de Vlaamsnationalisten word geschoven.....ik ben dat beu!
Als trotse Vlaming kan ik dit niet meer toezien en voel ik mij geroepen de daad bij het woord te brengen! Vanaf nu strijd ik schouder aan schouder mee voor de Vlaamse zaak....ik hoop dat mijn geestesgenoten hier veel moed uit kunnen putten. Houzee!

Bent u toevallig ook een vendelzwaaier?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be