Neptunus |
20 februari 2008 09:47 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert
(Bericht 3262787)
Europa is een nieuwe schurkenstaat 'rijker' geworden en dat schept uiterst gevaarlijke precedenten voor de toekomst.
Misdaad en beestachtige wreedheden worden zeer waarschijnlijk beloond zodra de internationale gemeenschap overgaat tot erkenning van de illegitieme staat Kosovo.
100 jaar geleden was Kosovo nog overwegend Servisch met een Albaanse minderheid. Dit is langzaamaan veranderd door ongebreidelde immigratie vanuit het naburige Albanië alsook door de baarmoeder als wapen te gebruiken. Na de Tweede Wereldoorlog werd het allengs erger en het is de laatste 15-20 jaar geculmineerd. Er heeft een grootschalige etnische zuivering plaatsgevonden in Kosovo onder toezicht van de VN en NAVO. Dezelfde VN en NAVO overigens die vonden dat Servië platgebombardeerd moest worden vanwege een zelfde soort al dan niet vermeende etnische zuiveringen.
Er is en wordt dus met twee maten gemeten: één voor de traditioneel gedoodverfde agressor Servië (ook als Servië er helemaal niets mee te maken heeft) en één voor de gedoodverfde zogenaamde onderdrukten, in dit geval de Albanese immigranten.
En wat te denken van de Voivodina dat immers ook deel uitmaakt van Servië en waar de Serven tot op heden nog steeds de meerderheid uitmaken, maar waar ook een grote Hongaarse minderheid woont? Mag dat zich ook gaan afscheiden als er een massale immigratie plaatsvindt vanuit Hongarije en de Serven door de nieuwkomers weggepest, vermoord en verjaagd worden?
Ik heb met het geteisterde Servische volk te doen en hopelijk zal de internationale gemeenschap de schurkenstaat Kosovo nooit erkennen als zelfstandig land, al zal dat wel weer ijdele hoop blijken te zijn.
|
Volledig akkoord.
Ik was net na de oorlog in Bosnië en Servië en kon gewoon zelf vaststellen hoe de pers en media de zaken volledig verkeerd hebben voorgesteld en gemanipuleerd. In feite waren de grote oorlogstokers de Kosovaarse Albanezen en de Kroaten. Een Franse NAVO-soldaat kon dit enkel bevestigen en zei me dat hij het meeste sympathie had voor de Serviërs.
In Sarajevo logeerde ik bij een gemengd koppel: hij was Kroaat, zij Servische.
De man, een Kroaat vergeleek Milosovic met Pinochet en Tudjiman, met Hitler.
Mijn medeleven en sympathie gaan volledig uit naar de Serviërs, die onder meer uit alle delen van Kroatië, Bosnië en Kosovo werden verdreven. Servië heeft zowat 900 000 Servische vluchtelingen opgevangen. Nu Kosovo 'onafhankelijk' is, dienen de Kosovaarse 'vluchtelingen' bij ons zo consequent te zijn om terug te keren en Europa dient de bescherming van de Serviërs op zich te nemen tegen de agressie van de extreemrechtse Kosovaarse Albanezen. Indien nodig moet Europa politiek asiel verlenen aan de Serviërs.
Maar dat zal venijn de Gucht, wel worst wezen....Hoe kan het trouwens dat dit stuk venijn, Karel de Grootheidswaanzin, nog steeds minister is in de nieuwe regering, terwijl alle andere ministers vervangen zijn.....
|