![]() |
Citaat:
Ge hebt ze naar't verkeerd adres gestuurt ???:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze account bestaat sinds 1augustus 2006. Als het niet gaat dan laat ik deze account schrappen en maak ik gewoon een nieuwe account. In ieder geval zal ik geen dubbelaccount maken. |
Citaat:
Citaat:
|
Het aantal berichten van een forumlid wordt niet in realtime berekend, maar wordt bij het plaatsten van een nieuwe post met ééntje verhoogd.
Als de mods dan bijvoorbeeld knoeien met berichten (door ze te verwijderen of verplaatsen naar voor ons stervelingen onzichtbare threads), kan het gebeuren dat de teller niet meer klopt. Ook wanneer het forum "hangt" kan zoiets gebeuren. Soms zal de admin de tellers wel opnieuw laten berekenen. Zo is de teller van raf onlangs van 29999 naar 30001 versprongen, zonder dat raf iets postte. Berekende velden in databases! Altijd miserie! :) |
Citaat:
...hoewel ik dit wel vrij goed gevonden vond ;-) Allez ja, het omgekeerde van het boterkoekje-Dronkoers geval :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zou er tegelijk iemand anders ook nen ban aan zijn been moeten hebben ... |
Citaat:
|
Citaat:
'k Zie ni direkt nen banneling ... Of ...8O... seg is ... Wat als't nu een mod was die dat heeft aangemaakt om te koeioneren ??? Zou er dan een mod op IP verbannen worden ???:-D |
Citaat:
Citaat:
|
Alles, maar dan ook alles vindt ze terug eh ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
I rest my case ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dachten we er niet eerder aan ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be