![]() |
Citaat:
|
Wel er zijn hier op het forum toch ooit foto's verspreid van betogende mannen met zwarte petjes, intifadasjaaltje voor de mond, ingebonden in een spandoek.
Ik heb het hier niet over de grijze nsv studentenpet. |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand foto's? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Indrukwekkend...
vooral het aantal... |
Citaat:
|
laat die mensen zich bezatten en hun marginaal feestje houden. gewoon stoppen met aandacht aan te geven, en indien ze lastig doen tegen buurtbewoners of migranten, waterkanonneke openzetten. :)
en deel succes van Blood and honour is dat de media hen té serieus nemen, en dat ze schrik aanjagen. kwestie van in je eerste jaren in de twintig zijn en je nog steeds belangrijk kunnen voelen. laat ze zich bezatten en om 't er hardst sieg heilen, en hou een leuker feestje met mensen die niet in een midlife crisis zitten rustig ergens anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blood and honor zou wat mij betreft net zo moeten worden behandeld als moslimfundamentalisten; onbegrijpelijk dat die organisatie niet verboden is in Belgie. Meer woorden aan die idioten en het enigsinds goedpraten van hen door sommige figuren hier, maak ik er niet aan vuil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
�*ls een burgemeester zijn politie zo'n bevel geeft, blijkt dat er niet genoeg politiemensen te vinden zijn die dat WILLEN uitoefenen, dat zou voor de politici al te pijnlijk zijn, dus geven ze dat bevel niet. da's toch zonneklaar ?! :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be