![]() |
Citaat:
Over welke specifieke rechten hebben we hier als blanke Europeaan? Wat is onze etnische identiteit? Kan iemand me daar eens een antwoord op geven? Mijn vrouw is zo Vlaams als stoofvlees met frieten, in alle aspecten...behalve haar huidskleur en afkomst. Dat maakt dat haar etnische identiteit alleen maar verschilt van mij wegens haar huidskleur en geboorteland. Vrij pover, zou ik zo zeggen. En een voedingsbodem voor racisme, zeker als je die 'etnische identiteit' wil gaan verdedigen, want dan rest je alleen maar die huidskleur als argument van verschil. Een Chinees is in principe geel, een Afrikaan is in principe zwart en een Europeaan is in principe blank. Misschien is deze nuance iets beter? Anders stel je dat een zwarte/bruine/gele Europeaan niet kan. Maar ze zijn er wel. Begin dan maar eens je etnische identiteit te verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een of ander muggenzifter zal mogelijk Mogelijk problemen hebben met 'in principe'. Mogelijk een verkeerde nuance, of wat zeg ik discriminatie! Voor de rest wens ik je van harte alle geluk met je gezin. |
Citaat:
Erger vind ik de houding van de BELGISCHE REGERING, die meent dat ze het hoofd van de katholieke kerk op de vingers mogen tikken, omdat die zijn volgelingen oplegt dat ze geen promiscue leven mogen leiden.... (de anderen die geen volgeling zijn, hoeven Benny helemaal niet te gehoorzamen natuurlijk, die komen sowieso in de hel!). |
Citaat:
De Kamer heeft zich gebaseerd op een interpretatie van de woorden van de paus, niet op zijn exacte woorden. Zijn exacte uitspraak is veel gemoedelijker en evenwichtiger dan de Kamer (en de pers) probeert te doen uitschijnen. Voor deze ene keer valt er niet veel aan te merken op de paus. Wat niet wegneemt dat indien, ik herhaal INDIEN de paus stelt dat condoom gebruik totaal niet mag, zelfs niet om een MONDIALE SOA in te dijken, hij gerust op de vingers mag getikt worden. Bart DW zegt dat ook expliciet in zijn tussenkomst. Jij maakt nu exact dezelfde fout. Want. De resolutie stelt het aanbevelen van een niet-promiscue leven helemaal niet in vraag. In tegen deel. Heel het Federale beleid rond het gezin draait onder impuls van de CD&v rond een niet-promiscue leven. |
Citaat:
Volgens mij wil er maar 1 vrouw op deze aardkloot met die man in bed kruipen en dat is zijn eigen vrouw. Van Hecke scoort op dat vlak veel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins bedankt voor deze mooie aanzet tot een genuanceerd en menselijk debat. Ook hier is dat soms zeldzaam. |
Citaat:
het is maar hoe ge het bekijkt in welke situatie :-) |
Citaat:
Natuurlijk telt jouw mening. Meer nog, we willen nog van dit soort tussenkomsten. Ze bewijzen alsmaar vaker dat er tegen BDW en Co alleen maar met dit soort platvloerse kinderachtige opmerkingen kan worden geargumenteerd. Doe zo voort! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel mij zeker niet extreem, en zeker niet ivm vreemdelingen (waarmee ik een groot deel van mijn leven heb doorgebracht) |
Citaat:
|
Henri maakt op mij geen indruk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be