Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wat de pers verzwijgt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=149743)

Anna List 25 januari 2011 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251201)
Wat het artikel niet zegt, is dat er een paar Limburgers betrokken waren bij die moord.

ah ok, als het communautair evenwicht ok was tssn de daders, dan is t ok.

Belgisch geweld is goed geweld, Belgie mag politiek moorden

fox 25 januari 2011 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251201)
Wat het artikel niet zegt, is dat er een paar Limburgers betrokken waren bij die moord.

In post 97 hebt u het over vergoelijken. In het verleden hebt u niet anders gedaan en kijk, 3 posts later doet u het alweer...Qua hypocrisiegehalte blijf je alvast hoge toppen scheren.

system 25 januari 2011 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5251203)
ah ok, als het communautair evenwicht ok was tssn de daders, dan is t ok.

Belgisch geweld is goed geweld, Belgie mag politiek moorden

Helemaal niet. Gewoon, ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ook Limburgers soms in de fout gaan.

system 25 januari 2011 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5251200)
Knokploegen die de voorzitter van het Vlaams Parlement zonder pardon in mekaar meppen als hij het waagt een ijsje te gaan eten in Wallonië.

Knokploegen?? Waarom geen heel leger nu dat u toch bezig bent.

Hollander 25 januari 2011 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251210)

Het komt mij voor dat u, aangezien u over woordkeuze valt, kennelijk die kwalijke actie vergoelijkt.

E. Gidius 25 januari 2011 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251192)
Maar ik hoor het u nog altijd niet echt afkeuren. Wel vergoeilijken.

Het zou een beetje hypocriet zijn om enkel die TAK-actie uit de in dit land gangbare praktijk te pikken en te veroordelen. Ik keur het treffen van politici in hun privé, op welke manier ook, af, punt.

system 25 januari 2011 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5251224)
Het komt mij voor dat u, aangezien u over woordkeuze valt, kennelijk die kwalijke actie vergoelijkt.

Volgens De Standaard in illo tempore:

Citaat:

Vlaams parlementsvoorzitter Jan Peumans (N-VA), die te maken kreeg met een agressieve Waal, wou niet op de foto, maar uit de medische verklaring van zijn dokter blijkt dat hij wel degelijk enkele rake klappen heeft gekregen.
U spreekt over 'knokploegen'. Als u zo met de waarheid omgaat in al uw posten, is het maar droevig gesteld...

fox 25 januari 2011 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251210)

Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat die actie vanwege de franstaligen geen succes was en gewoon krapuleus is ten aanzien van de parlementsvoorzitter van de regio die solidair moet zijn?

Waarom vindt u het nodig om altijd alles te vergoelijken terwijl u daar blijkbaar zelf een fanatiek tegenstander van bent.

Hollander 25 januari 2011 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251232)
Volgens De Standaard in illo tempore:

U spreekt over 'knokploegen'. Als u zo met de waarheid omgaat in uw posten...

Nou goed, kleine knokploegjes dan.

E. Gidius 25 januari 2011 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251232)
U spreekt over 'knokploegen'. Als u zo met de waarheid omgaat in uw posten...

De dader is wel lid van een beruchte knokploeg die banden heeft met de PS.

EddyBal 25 januari 2011 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5251227)
Het zou een beetje hypocriet zijn om enkel die TAK-actie uit de in dit land gangbare praktijk te pikken en te veroordelen. Ik keur het treffen van politici in hun privé, op welke manier ook, af, punt.

Ik weet niet of je het beseft, maar de politici treffen ons OOK in de privé... Vooral in de portemonee...

Hollander 25 januari 2011 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5251240)
Ik weet niet of je het beseft, maar de politici treffen ons OOK in de privé... Vooral in de portemonee...

u stelt die politici aan, en geeft ze een opdracht.

EddyBal 25 januari 2011 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5251235)
Nou goed, kleine knokploegjes dan.

Eén man...

Dat een klnok^ploeg noemen, ka je eigenlijk ook als een provocatie en eigenlijk een zware leugen bestempelen. Ik denk niet dat je zulk een gedrag van de pers goedkeurt, dus liever zelf ook niet doen. ;)

Hollander 25 januari 2011 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 5251245)
Eén man...

Dat een klnok^ploeg noemen, ka je eigenlijk ook als een provocatie en eigenlijk een zware leugen bestempelen. Ik denk niet dat je zulk een gedrag van de pers goedkeurt, dus liever zelf ook niet doen. ;)

ach kom, een beetje dichterlijke vrijheid moet kunnen ;)

Pelgrim 25 januari 2011 12:19

Overigens, de pers verzweeg ook dat nogal wat deelnemers aan die betoging politieke banden hadden met het dictatoriale regime van Tunesië.
Niet dat we system daar over zullen horen. Het schieten op betogers en het verbieden en censureren van vrije media is niet zo erg als een paar TAK'ers die actie voeren.

fox 25 januari 2011 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5251249)
Overigens, de pers verzweeg ook dat nogal wat deelnemers aan die betoging politieke banden hadden met het dictatoriale regime van Tunesië.

Aangezien dat niet in de media gekomen is, wat is uw bron daarvoor?

Hollander 25 januari 2011 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5251249)
Niet dat we system daar over zullen horen. Het schieten op betogers en het verbieden en censureren van vrije media is niet zo erg als een paar TAK'ers die actie voeren.

Niet zolang er maar Limburgers aan meedoen. Dan is het wel OK.

system 25 januari 2011 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5251253)
Niet zolang er maar Limburgers aan meedoen. Dan is het wel OK.

Leest u de post van anderen wel eens grondig? Voor zover ik weet heb ik toch nooit gezegd dat ik de Limburgers goedkeur. Integendeel, ik heb juist gezegd dat ze in de fout gingen.

system 25 januari 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5251236)
De dader is wel lid van een beruchte knokploeg die banden heeft met de PS.

Nu bent u wéér aan het verdraaien.

Puntmuts Peumans werd toch niet aangevallen door een 'knokploeg', maar door één individu. Dat zijn de feiten.

Hollander 25 januari 2011 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 5251260)
Nu bent u wéér aan het verdraaien.

Puntmuts Peumans werd toch niet aangevallen door een 'knokploeg', maar door één individu. Dat zijn de feiten.

Hoe weet u zo zeker dat zijn knokploeg-maatjes niet in het steegje stonden om in te grijpen mocht Dhr Peumans terugslaan?

mag ik het verdacht vinden dat u zo goed op de hoogte bent van de details?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be