![]() |
Citaat:
En dan verdien je ze. Maar van werknemers moet je nooit verwachten dat ze je graag zien hoor, die blijven u alleen maar trouw en loyaal tot aan het faillissement en dan proberen ze u een kloot af te trekken via de vakbond. Net zoals een bank u begroet met mijnheer maar tijdens de nacht het staatsblad uitpluist voor wie zijn zaak wenst te stoppen en tegen 8 uur 's morgens uw openstaande kredieten al van uw rekeningen zal gehaald hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
de tevreden werknemer? de tevreden werknemer? who gives a fuck about de tevreden werknemer??!! stelletje homo's! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, de homo! de INTERNATIONALE homo! |
Citaat:
Langs de andere kant had je wel geen kinderen met adhd op die manier. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat werkt altijd in twee richtingen die zaken. Lets face it..werken doet niemand echt graag. |
Citaat:
|
Als ik naar mezelf kijk, dan haal ik op werkgebied het meeste voldoening uit een job die klaar is. 'T is af, en 't is mooi/werkt goed/proper.
Noem het professionele trots. En daar wringt volgens mij nu vaak het schoentje. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat doen doppers ganse dagen? Ik hoor die ook nog niet rap klagen meestal. Integendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Centrumlinks is daar flink uit de bocht gegaan. Je haalt je voldoening op werkvlak toch niet uit de leuke sfeer? Toch uit het gevoel als je werk efficient/populair/vlekkeloos verloopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Of bedoel je de sfeer in de kantine die weer eens verziekt is omdat 'die met hare pelse frak' iets tegen de baas gaan zeggen is over 'die met zijn botten'? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be