Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Fieseler 20 juni 2011 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5517189)
Moslim heeft niks met nationaliteit te maken. Islam is een religie.

Nougabollen...

De islam is een offensieve veroveringsideologie...

Dat de ene zijn rechterpoot opsteekt, de andere zijn linker vuist en nog anderen hun kont in de lucht steekt terwijl ze allen in analogie een onthutsende haatproza uitschreeuwen doet daar niets aan af...

Tamam 20 juni 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5517375)
Nougabollen...

De islam is een offensieve veroveringsideologie...

Dat de ene zijn rechterpoot opsteekt, de andere zijn linker vuist en nog anderen hun kont in de lucht steekt terwijl ze allen in analogie een onthutsende haatproza uitschreeuwen doet daar niets aan af...

Dit soort posts is de reden waarom politics's niveau soms bitter slecht is (tot op het racistische toe).

eno2 20 juni 2011 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 5517383)
Dit soort posts is de reden waarom politics's niveau soms bitter slecht is (tot op het racistische toe).

Nee, dat tussen haakjes is heel iets anders

Herr Flick 20 juni 2011 11:19

Citaat:

Het vaststellen van een feit , kunt ge volgens mij geen racisme noemen, iet is nu eenmaal wat het is.

Bert Deckers 20 juni 2011 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5517390)
Het vaststellen van een feit , kunt ge volgens mij geen racisme noemen, iet is nu eenmaal wat het is.

Vertel dat eens aan de rechters in Gent die de drie VZW's van het Vlaams Blok veroordeelden.

Vrijheideerst 20 juni 2011 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5517394)
Vertel dat eens aan de rechters in Gent die de drie VZW's van het Vlaams Blok veroordeelden.

Das een beetje te laat he ;-)

lantjes 20 juni 2011 11:28

Citaat:

Het gerecht en zijn rechters zijn hier ten lande ook geen synoniem voor rechtspraak, laat staan gerechtigheid he Bert....;-)

Bierke 20 juni 2011 11:38

Ik stel voor om alle posts die feiten aanhalen en die feiten gestaafd zien in de media (voor zover dat kan) die posts op te dragen aan jurgen C

Gwylan 20 juni 2011 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 5517127)
Uit schrik voor mogelijkse vervolgingen, berichten verwijderen. Meningen verbieden. Muilkorven.

Zó ver is het al gekomen.

Een uiterst schrikbare en beangstigde evolutie.

Dieptriest.

U zult in mij absoluut geen voorstandster vinden van de uiterst interpreteerbare wijze waarop de Belgische wetteksten inzake de bestrijding van o.a. racisme en discriminatie zijn geformuleerd. Maar ze zijn er nu eenmaal, en men wordt geacht zich eraan te houden.
In die context is het beogen van uiterste voorzichtigheid de enige nuttige raad die men kan geven aan iemand die er duidelijk zelf aan twijfelt of hij bedoelde wetgeving wel naleeft.

eno2 20 juni 2011 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5517390)

Als iets racisme is, kan je het dus geen racisme noemen, omdat het nu eenmaal is wat het is?:lol:

eno2 20 juni 2011 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5517403)
Het gerecht en zijn rechters zijn hier ten lande ook geen synoniem voor rechtspraak, laat staan gerechtigheid he Bert....;-)

Recht en gerechtigheid doe jij zelf?:lol:

* KNIP *

lantjes 20 juni 2011 11:56

....

Fieseler 20 juni 2011 12:01

Citaat:

Ik begrijp u voor de volle 100% T.

Ik probeer mij soms ook in te leven in de muffe wereld van de bekrompen politiek correcte medemens.
Ik begrijp dus uw gruwel als u vanuit de vunzige beknelling van uw mantrische gedachtenwoestijn plots geconfronteerd wordt met de lapidaire werkelijkheid.

Volledig naar de geest van deze draad is het dan ook niet verwonderlijk dat de volgelingen van de pocowaanzin:
- vooreerst de wetten maken om dissidente meningen te fnuiken
- hun eigen rechters politiek benoemen teneinde �* la tête du client de politieke tegenstrevers te veroordelen
- gruwelen bij de vaststelling dat zij wel meningen kunnen veroordelen en zelfs het zwijgen kunnen opleggen maar niet uitroeien.

eno2 20 juni 2011 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5517478)
Ik begrijp u voor de volle 100% T.

Ik probeer mij soms ook in te leven in de muffe wereld van de bekrompen politiek correcte medemens.
Ik begrijp dus uw gruwel als u vanuit de vunzige beknelling van uw mantrische gedachtenwoestijn plots geconfronteerd wordt met de lapidaire werkelijkheid.

Volledig naar de geest van deze draad is het dan ook niet verwonderlijk dat de volgelingen van de pocowaanzin:
- vooreerst de wetten maken om dissidente meningen te fnuiken
- hun eigen rechters politiek benoemen teneinde �* la tête du client de politieke tegenstrevers te veroordelen
- gruwelen bij de vaststelling dat zij wel meningen kunnen veroordelen en zelfs het zwijgen kunnen opleggen maar niet uitroeien.

Op straat valt het nogal mee met racisme, maar op fora spoelen ze meer dan evenredig aan.

Fieseler 20 juni 2011 12:05

Citaat:

Kijk eens naar de analogie van het proces Wilders.

De positie die Moskowitz aanneemt is geniaal in zijn eenvoud:
"Wij zullen aantonen dat De Heer Wilders niets anders dan de waarheid heeft gesproken. En de waarheid kan onmogelijk racistisch zijn."

Bij het Vlaams Blok proces luidde het:
" Het is welliswaar de waarheid wat u zegt maar door die waarheid te herhalen heeft u zich schuldig gemaakt aan racisme".

Voila...

eno2 20 juni 2011 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5517468)
uw insinuaties houden geen steek:roll: is dat laatste een oproep tot geweld?

Nee, een logisch gevolg als ge rechtspraak verwerpt ( duidelijk vigilanten- of holenmens-mentaliteit, toch, of niet soms?)

Bert Deckers 20 juni 2011 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5517500)
Nee, een logisch gevolg als ge rechtspraak verwerpt ( duidelijk vigilanten- of holenmens-mentaliteit, toch, of niet soms?)

Hij verwerpt de rechtspraak an sich niet, wel de rechtspraak hier in België.

fox 20 juni 2011 12:11

Citaat:

Neen, het verwerpen van een ideologie is GEEN racisme.

eno2 20 juni 2011 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 5517058)
Klacht nummer 6. Ik denk dat Jurgen hier gelijk heeft:
http://forum.politics.be/showthread....43#post5381443
Volgens mij is dit een aanzet tot geweld. Akkoord?

Ik begrijp niet dat daar aan getwijfeld zou kunnen worden

eno2 20 juni 2011 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5517059)
Ik zal mezelf verwijderen van het forum, want mijn persoonlijke mening voornamelijk racistisch , technocratisch en anti-democratisch.

Wel spijtig, want ik vind de discusies waar ik vrijwillig aan deelneem, voornamelijk technische zaken, zeer verhelderend en ze geven me regelmatig nieuwe inzichten.

Helaas is Jurgen D een nogal bekrompen, kennisarme persoon die het laagste der argumenten aanhaalt, overheidsinmenging.

Laat je toch liever met je voeten naar buiten dragen:lol:

Ik ben het eens met wat je over Jurgen zegt, maar niet voor de reden die je aanhaalt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be