![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ja maar indien u een antwoord zou weten, mag je ook antwoorden ;) Waarom dat streven naar geluk? Waarom niet gewoon zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Het enige probleem is eigenlijk de eventuele illegaliteit van de drug in kwestie, en de hoge prijs die daaruit voortkomt. Want de miljoenen mensen die legale drugs gebruiken, kunnen in alle gerustheid hun glas alcohol nuttigen, of hun pilllekke-op -voorschrift slikken, en zich perfect gelukkig voelen zonder dat iemand zch daarbij vragen stelt. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij brengen de verschillende toestanden vooral creatieve verschillen mee. |
Roesmiddelen zijn zo oud als de mens zelf en constant gebruikt...
De reden zijn quasi in 2 groepen te verdelen; de grootste gebruikte het om aan de harde realiteiten van alle dag te ontsnappen (of dat nu de stress is van de jacht, het armzalige leven of de drukte van de moderne -hedendaagse- moordende jungle) en de ander gebruikte dat voor spirituele of genezende reden. Maar ja men pleegt de geschiedenis nogal snel te vergeten of te herschrijven om een irrationele heksenjacht of bijbedoeling te rechtvaardigen. we richten ons al eeuwen op repressieve maatregelen die enkel de symptomen aanpakken maar nooit op sensibilisering naar de oorzaak. Tenslotte zowat alles is schadelijk voor ons als we onszelf niet in de hand hebben; in moderne termen bestempelen we dat als onze individuele vrijheid om zelf te beslissen terwijl we paradoxaal genoeg andere wel afrekenen erop. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat niet over voldoende of goed genoeg, het is niet die of dat is beter, het gaan om, anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Bv door het opium voor het volk?:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan gaan slapen he, geen hele fles natuurlijk, of na het het eten, ... Maar er is een verschil tussen puur voor de smaak iets drinken, of ja zelf iets roken, en u laveloos zuipen of zo stoned als een ei smoren... |
Citaat:
Nu ervaart iedereen zat zijn wel anders, maar ik snap totaal niet wat er plezant aan is, buiten wat voos staan lachen misschien, maar anderen worden daar extreem agressief van of worden huilebalken, of zijn zo down dat ze niet meer weten dat ze in hun eigen broek staan te zeiken, ... dus, waarom zou je zat willen zijn ? |
Citaat:
Hangt van jezelf, de hoeveelheid alcohol (de intoxicatie-graad), het moment, en de omstandigheden af. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu, dat gezegd zijnde, een sociale drinker ben ik niet. Als ik drink is het om zat te zijn. Langs de andere kant ken ik mezelf, en laat ik dan ook wel minstens een maand (of ook wel langer tegenwoordig) tussen twee drinkpartijen. |
Citaat:
Ben jij een kluchtzanger van formaat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be