![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als die er niet waren geweest, was dat stelletje ongeregeld al lang ingemaakt. Herinnert u nog de sense of urgency waarmee men handelde, omdat het Libische leger de rebellen uit Benghazi zou gaan verdrijven? |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig kan men tegenwoordig wel op tijd massaslachtingen van bloedige dictators frustreren. Oei excuseer scheldorgeltje ik had niet gezien dat jij het was ik praat niet meer tegen jou |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar door wie is Khaddafie nu feitelijk gepakt? Was het Borat, Raf, Anaalridder,...?
|
Bon, wat is de volgende oorlog die op programma staat? Buiten de verkenningsoperaties die in Afrika plaatsvinden om de olie daar te gaan looten?
Er rest nog weinig buiten Iran en WWIII vrees ik. Om tevens dit huidig systeem in stand te houden en onze schulden kwijt te spelen zodat de magic game nog even langer kan doorgaan. |
Een zeer boeiend commentaar op een artikel uit Die Welt (naar het artikel werd op pagina 2 overigens al gelinkt).
Er wordt, veer een keer, terecht de link gelegd met de propaganda van de nazi's in Wereldoorlog Twee. Je moet je wel even niets aantrekken van de spel/typfouten die regelmatig terug te vinden zijn. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik spreek het dus wel en die Duitser scoort wel een paar punten.
Wijlen Moammar zal nu dan wel/niet bij zijn 70 maagden rusten - als hij die behoefte nog zou hebben vooralsnog - het zinloze gepalaver, het geknal en geschreeuw, moeten maskeren dat opnieuw een land naar de kloten is. Excusez le mot. Dit betekent opnieuw een horde van vluchtelingen die de veerbootjes naar een aftakelend europa pakt en eigen land een prooi van de moslimbroederschap en het zand laat worden. Zoals u allen weet, de Islam brengt niets. Behalve domheid, achterlijkheid en vijandschap. Ik feliciteer u allen met uw gelukzaligmakende overwinning. En dat de zon nog lang mag schijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof Gaddafi als een rioolrat dagenlang in een put zou schuilen. :roll:
Wat een ongeloofwaardige onzin, vuile propaganda en een opzettelijke verdraaiing van de waarheid. Het zegt meer over de verspreider van deze valse informatie dan over Gaddafi, zelfs over zijn dood leugens verkopen. Hij werd gevat door een predator drone en NAVO jets tijdens zijn verplaatsing in een konvooi. Nadien werd hij koelbloedig afgemaakt, nadat hij vroeg 'Wat heb ik jullie misdaan ? Dood me niet. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het "uitvinden" van de "Dronekiller" een zege voor de mensheid zou zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be