Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Import van Macho-cultuur in Noorwegen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164080)

smiley 3 december 2011 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5839947)
Qua verkrachtingen en pedofilie zou er niets veranderen, de cijfers zouden stabiel blijven..

Neen het aandeel van de autochtonen zou fenomenaal verminderen aangezien zij dan maar een heel klein deel van de bevolking zouden uitmaken. Je bent blijbaar niet goed in statistiek.

smiley 3 december 2011 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5839973)
Terug naar de realiteit van toegestane verkrachting :

Misschien kun je voor iedereen nog even uitleggen a) waarom het eigenvolk witte rk kindermisbruikers niet wenst te vervolgen? Sterker nog, voorziet van een royale uitkering.

Het onderzoek is nog bezig. Dat justitie een zootje is 'met 'procedurefouten' enz weet men trowuens al lang. Dat gaat niet alleen op in deze gevallen. Veel allahtoneen komen er zo ook mee weg.

Citaat:

en b) Gaat het hier dus om toegestane verkrachtingen ?
Neen aangezien het volk walgt van dergelijke feiten

Citaat:

En c) De kennelijke blanke verkrachters' voorkeur voor mannen ipv vrouwen?
Neen pedofielen zijn in elke gemeenschap en in elk land en volk procentueel met evenveel. In sommige maatschappijen valt pedofilie niet op aangezien pedofielen met kindbruiden mogen trouwen, of het gebeurd in de familie, broertje zusje, neefje of nichtje moet er daar aan geloven

Citaat:

Niet in Vlaanderen.

In andere landen zitten er wel pedopriesters vast. Maar hier niet.
Andere landen met een blanke bevolking. Dus heeft het niks met blank of 'eigen volk' te maken maar gewoon een krakkemikkige justitie waar allahtonen evenveel van profiteren en waar dat de gevangenissen dan nog van uitpuilen, de meeste laat men gewoon lopen omdat zij 'minderjarig' zijn.

smiley 3 december 2011 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5839952)
U kan mij van niets beschuldigen.. U daarentegen kan men makkelijk van pedo priester knuffelarij betichten..

Oh ja ? Waar ? U denkt zoals vele moslims.

smiley 3 december 2011 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5839966)
Heel makkelijk dhimmie.. De kerk staat symbool voor pedofilie..

Oh ja ? Sinds wanneer ?

Cynara Cardunculus 3 december 2011 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5839981)
Neen het aandeel van de autochtonen zou fenomenaal verminderen aangezien zij dan maar een heel klein deel van de bevolking zouden uitmaken. Je bent blijbaar niet goed in statistiek.

volgens mij zit hij nog niet in het studiejaar waarbij men statistiek begint te leren.

Cynara Cardunculus 3 december 2011 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5839919)
a) Correct gespeld: 'gevaagd' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal.. .

:lol: jaja juist. komt van het werkwoord "vagen" zeker hé?
ik vaag, jij vaagt, wij vagen.

met als klap op de vuurpijl de Nederlandstalige uitdrukking: "hij heeft voor zijn eigen deur gevaagd".

Dick Tator 3 december 2011 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5839981)

Daarmee dat de cijfers stabiel blijven.. Nogthans heb ik het simpel uitgelegd opdat ook simpelen het zouden begrijpen..

Dick Tator 3 december 2011 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5840009)
Oh ja ? Sinds wanneer ?

Sinds dag en dauw..

smiley 3 december 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840046)
Daarmee dat de cijfers stabiel blijven.. Nogthans heb ik het simpel uitgelegd opdat ook simpelen het zouden begrijpen..

Moeilijk voor u precies. Het aandeel van de autochtone bevolking zou dalen. Men zou niet meer van 40% kunnen spreken aangezien de autochtone bevolking dan in plaats van nu 90% dan 10% zou uitmaken.

smiley 3 december 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840053)
Sinds dag en dauw..

Oh ja bent u wel van hier ?

Dick Tator 3 december 2011 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5840059)
Moeilijk voor u precies. Het aandeel van de autochtone bevolking zou dalen. Men zou niet meer van 40% kunnen spreken aangezien de autochtone bevolking dan in plaats van nu 90% dan 10% zou uitmaken.

Ik heb het dan ook niet enkel over het aandeel van de autochtone bevolking.. Het is wel goed dat u die 40% als problematisch beschouwd en wat aan die perverse cultuur wil gaan doen..

Dick Tator 3 december 2011 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5840061)
Oh ja bent u wel van hier ?

Jij lijkt mij van Mars te komen.. Of omstreken..

smiley 3 december 2011 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840077)
Ik heb het dan ook niet enkel over het aandeel van de autochtone bevolking.. Het is wel goed dat u die 40% als problematisch beschouwd en wat aan die perverse cultuur wil gaan doen..

Verkrachtingen komen overal ter wereld voor. En elk verkrachting is er 1 te veel en bij de autochtone bevolking valt dat in vergelijking met andere bevolkingen/samenlevingen/culturen (die het o.a. toestoppen of toestaan) nog mee. Waar dat de bevolking niet blij mee is is dat men nog meer criminaliteit zit in te voeren, van groepen waarbij dat de criminalitietsgraad nog veel hoger is. Daar gaat dit topic trouwens over. Ik heb de tijd nog gekend toen er nog volop plaats was in onze gevangenissen. Het grappige van de hele situatie is dat vooral allahtonen voor problemen zorgen (waaronder criminaliteit) en dat diezelfde allahtonen dan afkomen met te zeggen, bekijk jullie samenleving eens met zoveel crminaliteit en dan afkomen met de 'oplossing' die de problemen in onze samenleving dan zou oplossen. De islam... sharia. Die moslims hebben duidelijk de tijd voor de 'verrijking' niet gekend.

smiley 3 december 2011 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840081)
Jij lijkt mij van Mars te komen.. Of omstreken..

In de catechismusles destijds had niemand pedofilie zitten aanprijzen.

Alboreto 3 december 2011 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5840043)
:lol: jaja juist. komt van het werkwoord "vagen" zeker hé?
ik vaag, jij vaagt, wij vagen.

met als klap op de vuurpijl de Nederlandstalige uitdrukking: "hij heeft voor zijn eigen deur gevaagd".

Inderdaad:

Citaat:

vagen
` va - gen (vaagde, h. gevaagd) Zuid-Nederlands 1 vegen, schoonvegen; (wrijvend) schoonmaken, reinigen (met bezem of borstel); (door wrijven) verwijderen; 2 door wrijven aanbrengen (op); wrijven, strijken: roet op zijn kleren vagen
http://www.woorden.org/woord/vagen

Tevreden zo, dhimmi?

Dick Tator 3 december 2011 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5840087)
In de catechismusles destijds had niemand pedofilie zitten aanprijzen.

Terwijl ze aan je piemeltje zaten te frunikken..

smiley 3 december 2011 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840109)
Terwijl ze aan je piemeltje zaten te frunikken..

Aan de uwe blijkbaar.

artisjok 3 december 2011 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5839741)
wat als je nu in alle landen waar de mensen van een bepaalde afkomst zijn naartoe getrokken, ineens een hoop problemen krijgen? Is dan afkomst ook niet belangrijk ? of wil je die zaken dan maar gewoon onder de mat vegen?

Ja, dat kan best dat afkomst ook belangrijk is.
Andere zaken kunnen ook belangrijk zijn. Of wil jij die zaken dan maar gewoon onder de mat vegen?

Dick Tator 3 december 2011 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5840121)
Aan de uwe blijkbaar.

Gelukkig heb ik nooit aan catechismus gedaan heb en ben ik daar derhalve logischerwijs gespaard van gebleven.. Misschien ben jij alweer die uitzondering op de regel waarbij het NIET gebeurd is..

smiley 3 december 2011 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator (Bericht 5840135)
Gelukkig heb ik nooit aan catechismus gedaan heb en ben ik daar derhalve logischerwijs gespaard van gebleven.. Misschien ben jij alweer die uitzondering op de regel waarbij het NIET gebeurd is..

U denkt dus dat pedofilie in de kerk de regel is en niet de uitzondering ? Pedofielen komen ook in scholen voor bij leraars of in andere beroepen die veel met kinderen in contact komen. Blijbaar vind u scholen geen podofielennest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be