![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.klimaatportaal.nl/pro1/ge...p=0&itemid=541 U overige vragen vervallen aangezien hij geen wetenschappelijke studie heeft uitgevoerd. Sorry... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik reageerde niet op het al dan niet peer-reviewed zijn. Maar ik voorspelde al in andere posts dat je graag van onderwerp veranderde. Leuk dat je eindigt met een argument uit onwetendheid. Heel wetenschappelijk allemaal. |
Traditionele struisvogels met de kop diep in het zand. Zij maakten de voorbije decennia een sociale en economische puinhoop van dit land. Toch blijven ze vandaag nog steeds beweren dat enkel zij het tij alsnog kunnen doen keren. Hoe dom kun je als kiezer nog zijn om je aan die steen nog te bezeren?
|
Citaat:
Professor Hannes was verbonden aan zowel VUB als UG. |
Gaap;, Athelas, je beseft niet eens dat je nu zelf ad hominem opereert. En, nog erger, je weet dat ik gelijk heb.
|
Citaat:
Feit is, dat u geen enkele solidariteit van Wallonië met Vlaanderen kan duiden. Anders zou je dat zeker doen, al was het maar om mij te kunnen tegensspreken. Helaas voor u, is het voor vrijwel iedereen -kijk maar naar de andere reacties- wel heel duidelijk wie hier met de broek aan de enkels staat. Slaapwel en lig er niet wakker van. U gaat me toch geen voorbeeld kunnen geven. Paulus. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De franstaligen bereiden zich wel degelijk voor op plan B en de Vlamingen zijn te stom om dat te begrijpen! |
Citaat:
Als ik aan u geld geef, voor uw project, dan is er inderdaad geen documentatie, over wat jij aan mij gegeven hebt die honger lijdt. Dat is de logica zelve dacht ik. Het totaal van de uitgaven aan welke projecten en de inbreng van Wallonië en Vlaanderen voor deze, staan nauwkeurig en gedetailleerd in zijn publicatie. Had u nog iets? Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Dit is allemaal niet mogelijk met geschiedenisonderzoek. De industriële revolutie kan men niet op kleine schaal hernemen in een proefbuis. De Frans-Duitse Oorlog van 1870 kan men in een reageerbuis niet weer afspelen. Enz... Geschiedenis, economie, sociologie, enz ... lenen zich hier niet toe. Wetenschappelijkheid in de natuurkundige betekenis bestaat hier niet en de 'Peer Reviewed' benadering ook niet. Men analyseert akten, missende stukken interpoleert men zo best mogelijk, men formuleert hypothesen en andere mogelijkie verklaringen. Vaststaande feiten zoals veldslagen worden genoteerd, contracten en verdragen worden geïnterpreteerd, politieke consequenties geëvalueerd ... En toch kan men hieruit veel leren of niets leren zoals aangetoond door deze discussiedraad. |
Citaat:
Het werk is nagekeken uiteraard. Zeker zo'n gevoelige bewering. Hij nodigt zelfs Jan en alleman uit daartoe en looft een premie uit op mogelijke fouten,... Dat is nog beter dan peer-reviewed! Dat heb ik nog niet veel wetenschappers weten doen. De waarheid is dat Tomm geen fouten kan toegeven, maar zelf voortdurend beweringen maakt zonder enig bewijs. Het gaat hem niet om de waarheid, het gaat hem om zijn gelijk. En dat is jammer. Paulus. |
Citaat:
Dat deze benadeling vandaag ook nog gebeurt onder andere en ernstiger vormen is gewoon ontoelaatbaar en vereist onmiddellijke rechtstelling. Dat is dan een van de doelstellingen voor bepaalde partijen bij de verkiezingen van 2014. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be