![]() |
Citaat:
|
Citaat:
"wie zwijgt, stemt toe" :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals de Sovjets en de Chinezen dat deden met de Vietkong en dergelijke. Dat dat stel neolithische tapijtkoppers nadien in de hand beten die ze voedde, is een ander verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opknopen!
|
Citaat:
|
Dus je bekent schuld?
|
Over wat heb je het?
|
Degene die dit meisje dood willen maken moeten zwaar gemarteld worden.
|
Wie een vrouw niet respekteert , is geen contact met haar waard !!!!
verder: http://filesforum.politics.be/showpo...4&postcount=68 Citaat:
|
Citaat:
Naast het persoonlijke leed dat het meisje is aangedaan gaat het hier in wezen om het zoveelste nekschot voor de vrijheid van meningsuiting, iets waar sommige in Westen, weliswaar met andere methodes, ook naar streven. |
Zwaar martelen etc zijn juist de dingen die deze islamitsche schooiers doen. Een keurig vuurpeloton en daarna strekken. Vuil ruim je op, dat ga je niet martelen. En zie ze als vuil en maak er geen martelaren van.
Zoals de Amerikanen met de denkbeeldige OBL hebben gedaan. Hij is weg, en blijft weg en niemand weet waar. |
Citaat:
Dit artikel is van 2001 Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/...enlevens.dhtml Opmerkelijk is dat de voorspelling over de Taliban in 2001 helemaal juist is gebleken. |
Citaat:
Vreemd is steeds dat in de discussies over Afghanistan de mening van de bevolking buiten beschouwing blijft. Ondanks de aanwezigheid van de Taliban zaten zij echt niet te wachten op buitenlandse interventie. Zo is het met Syrië nu ook weer . Ik sprak vandaag een Syriër op mijn werk over de toestand van zijn land en de mening van zijn familie en vrienden daar. Men is erg bang voor Amerikaanse interventie, "Wij hebben gezien wat er in Irak gebeurde". Hij probeerde mij duidelijk te maken dat de praatjes van de VS over mensenrechten niet kloppen, en dat we deze vooral niet moeten geloven. |
Citaat:
En de Afghanen zwegen niet, ze werden gewoon niet gehoord hier. + De 9/11 kapers kwamen uit Saudi Arabië, en hun plannen waren niet Afkomstig van de Taliban. De Afghaanse bevolking steunde Bin Laden helemaal niet. Velen wisten niet eens waarom ze gebombardeerd werden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be