![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben een atheïst, ja. Atheïsten bestaan in veel meer soorten dan de soort die religieuzen haat. |
Citaat:
Helemaal leuk wordt het als de CEO van een bedrijf rondloopt in zo'n Hare Krishna pij, terwijl zijn rechterhand (migrant uiteraard, we moeten quota respecteren) zich in haar eigen etnisch tenue, een strooien rokje, wil hullen. Komt daarbovenop dan de PA van de manager in complete abbaya wat koffie brengen, waarna de klant, een peniskokerdragend stamhoofd uit Papoua zijn contract komt tekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel positief dat je ervoor uitkomt dat jouw probleem helemaal niet bij openbare functies zit, maar dat je het over het algemeen gewoon niet graag ziet. Allemaal in het kostuum van de neutraliteit, moet het zijn. Het straatbeeld van de Vlaamse Republiek. Saai en grijs. |
Citaat:
Als ik niet reageer, dan is dat omdat ik vermoed dat het vanzelfsprekend is dat het om gezever gaat en niet omdat ik omver geblazen ben door het geweldige argument. |
Citaat:
Er bestaan gematigde moslims, maar een gematigde islam bestaat in het geheel niet. |
Citaat:
De enige optie is erkennen dat de islam niet op dezelfde manier kan of mag benaderd worden als andere overtuigingen, het hoeft nog niet eens over spot en humor te gaan. Acht jij het normaal dat een varkenskop aan een moskee meer media-aandacht genereert dan een kritisch rapport waaruit blijkt dat je als atheïst in dertien islamitische landen lijf en leden riskeert? |
Citaat:
Ik heb het over (al dan niet vettige) moppen vertellen over mohammed (zoals hier duizenden moppen bestaan over de paus, pastoors en de rest) |
Citaat:
Zoals gezegd, als ik rustig in discussie ga met een moslim, dan merk ik op geen enkele manier agressie bij die mensen. Ja, soms zijn ze moeilijk van een punt af te brengen, maar dat is bij nationalisten, economisch-rechtsen en communisten ook het geval. Citaat:
|
@Robinus
Zipper had het over moppen die NIET kunnen en ik voegde daar de dubbele standaard in de berichtgeving aan toe. Als jij echter bewust of onbewust voortdurend zaken leest die er niet staan dan word discuteren wel heel moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Iedere standup comedian die het vandaag aandurft mohammed of allah in het belachelijke te trekken, is volgende week dood. Maar verder is er niks aan de hand, hoor. :roll: |
Citaat:
En van overdrijvingen gesproken. Ik hoor gemiddeld toch zeker elke dag iemand lachen met de islam. Op Theo van Gogh na ken ik toch maar weinig sterfgevallen, dus zélfs de extremisten houden zich in. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die beknotting van de vrije meningsuiting vind jij waarschijnlijk niet zo erg. |
De zoon van prof. Arabist Hans Janssen is zo'n standup comedian. Hij heeft het een paar jaar geleden aangedurfd om leuke grapjes te maken over islam..... doodsbedreigingen als resultaat, onderduiken en nooit meer over islam spreken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be