![]() |
Citaat:
Ik zal er in het vervolg ":sarcasme:" achter zetten. Er staat nog ergens een post tussen van mij waarin ik beweer dat die twaalf Franstaligen zijn die hun anti-Vlaamse haat ventileren, zelfs Everytime had door dat het een grap was. Ik zeg het maar voor als je ook op die post reageert --> :sarcasme: |
Citaat:
Ik zal vanavond een kaarske voor u branden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de grootafnemers van azijn zijn nochtans vooral de linksen op dit moment. Wat wil je: met wat geluk vliegen ze allemaal in de oppositie na 25 mei
|
Citaat:
|
Citaat:
En de schuld op een of andere partij steken is ook zo populair dat ik dat sarcasme in dit geval niet door had. |
Citaat:
Nergens ga ik akkoord met de stelling van gipsy, maar gipsy's reactie als een typische N-VA reactie plaatsen is gewoon te zot om los te lopen. En dan zeg ik dat je op uw bakkes gaat. |
Citaat:
:geensarcasme: |
Citaat:
|
Citaat:
De "zure" linkse caviar bende stort zich op een fait divers die feitelijk de kranten niet zou moeten halen. Wie 2 milligram verstand heeft zou beseffen dat die VZW zwaar in de fout gaat door in een appartementsgebouw een situatie te créeren die voor de bewoners onmogelijk is. De ene schiet in de pen om een maatschappelijk "analyse" te maken, de andere zijn klassieke anti NVA paardje maar de rode draad is pathetisch. Géén enkele maar dan ook géén enkele van deze hypocriete moraalridders zou dit aanvaarden in zijn appartementsgebouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heavy Metal kankerpatienten! |
Buur ten strijde tegen petanqueveld - Hangouderen
De vergrijzing brengt tal van maatschappelijke problemen met zich mee. En dan spreken we hier niet van het financieel plaatje.
We mogen ons verwachten aan een ware invasie van de Benidorm bastards. In dit geval heeft de man last van "Hangouderen". http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...veld-a1862595/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be