![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Indien de CD&V of O-VLD het aandurven om alweer te kiezen voor de dictaten van de PS, dan worden die partijen na de 1ste regeringsval - en die zal er snel aankomen - verpulverd. De Vlamingen zijn niet langer de boerkes waarvoor ze door la francophonie genomen worden. Hun geheugen is niet kort. Ze zijn niet de schandelijke manier vergeten waarop de N-VA in 2010 buiten spel werd gezet door het franstalig Blok, Laeken en de Vlaamse meeloperspartijen die hun partijbelangen (AWC Arco Dexia) boven het belang van de burger stelden. |
Citaat:
Zou het de tweelingbroer van de vleesgeworden haat Hugo Camps zijn? |
Citaat:
Citaat:
Daar zal je het mee moeten doen. Hou je in alle geval klaar voor een héél andere verkiezingsuitslag. Of denk je dat het toeval is dat premier Di Rupo himzelf in de top tien van de grofste beledigingen aan het adres van regimevijand nr 1 staat? http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...etter-RNBAVUKN |
Citaat:
De vraag is wat de reden kan zijn dat iemand niet in staat is om te zien dat hij zichzelf voortdurend op anderen projecteert. |
Citaat:
|
Citaat:
:silly: hopelijk voor u doet zot zijn geen zeer :lol: |
Citaat:
Ook vorige maal was dit reeds het geval. Citaat:
Waarom zou eenzelfde regering wél vallen? Citaat:
Jij wél? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vandaag nog een signaal van iemand gekregen waar ik het niet van verwachtte. |
Citaat:
|
Citaat:
Op dat vlak kan zelfs een die-hard racist jou nog iets leren. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Deze grafiek weze hun een les! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat alleen maar over geld en het Vlaams nationalisme wordt handig gebruikt als middel om meer stemmen te krijgen.
|
Citaat:
De reacties her en der geven dus idd een ander beeld van de Vlamingen tijdens de afgelopen regeerperiode. Superstaaf weet trouwens evengoed als iedereen dat de doorsnee Vlaming allesbehalve tevreden is met de verwezenlijkingen die de uittredende federale regering met zoveel trots uitbazuint. |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat me toch niet proberen wijs te maken dat die tactiek de laatste maanden gemilderd werd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be