illwill |
15 september 2004 19:46 |
Citaat:
Over de 75 posts die in deze thread door anderen gemaakt werden, heb je blijkbaar geen zinnig woord te vertellen, maar dat ene kleine postje over mij dat er tussenstaat haal je eruit om er een opmerking over te maken. Raven interpreteert mijn post COMPLEET verkeerd en dat doe jij ook, zoals gewoonlijk.
|
Zoals je zelf al oneindig veel keren hebt gepost op dit forum reageert iedereen op wat hij zelf wil, daaronder val ik denk ik toch ook, of heb je voor mij een uitzondering en ga je me discrimineren? Ten 2de kan ik moeilijk op al de 75 eerdere posts reageren van iedereen op deze topic. Zoals je zelf kunt merken op de rest van dit forum reageer ik willekeurig op postings van iedereen. Dat jij denkt dat ik jou visseer...tja misschien is het een onveiligheidsgevoel dat gecreeerd werd door het VB waar je nu last van hebt.:-)
Citaat:
Ons strafrecht kent geen regel die zegt dat een misdadiger moet verbannen worden en zo'n regel hoort er ook niet te komen. Een misdadiger die hier een misdrijf heeft gepleegd moet ook hier zijn schuld aan de samenleving inlossen. Deze man heeft dan bovendien ook nog eens de Belgische nationaliteit, maar ook daar kijk jij vlotjes overheen met die racistische oogkleppen van je.
|
Er zou een regel moeten komen die migrante misdadigers onmiddelijk kan verbannen uit ons land. Dat hij de Belgische nationaliteit heeft gekregen doet er niet toe, Trabelsie of hoe noemt die terrorist weer, heeft ook een Belgisch paspoort, verdient ie er 1? Neen, afnemen die handel en terug naar eigen land en nooit meer binnen.
Ik ben helemaal geen rascist. Natuurlijk denk jij daar al lang anders over maar je hebt helemaal geen reden om mij te beschuldigen van rascisme. Ik weet niet eens welke nationaliteit deze voetballer heeft.:-) Wat zijn de eisen waar iemand aan moet voldoen dan om rascist te zijn volgens jou en waarom stop je mij bij datzelfde groepje.
|