![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me overigens af hoe zo'n uitspraak uit zijn context kan gerukt worden??? Waarom opent u er niet speciaal een topic voor waarin u, in geval u me van leugens verdenkt, om bewijs vraagt. Zelf voel ik me niet geroepen om dat te doen omdat ik nu eenmaal weet dat hij dat gezegd heeft, maar ik wil gerust in zo'n topic nog eens uitvoerig komen zweren dat de betreffende uitspraak wel degelijk gedaan werd. Ik vind het immers zelf heel erg betreurenswaardig dat dit fragment niet op internet terug te vinden is. On diezelfde reportage, waarin het draait om het "ontmaskeren" van het VB, kwamen ook enkele scènes voor waarin enkele vermarginaliseerde autochtonen in de één of andere Antwerpse kroeg hun ongezouten mening over allochtonen ventileerden in hun sappig dialect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt er nog bij dat zij de Marokkaanse identiteit ook behouden ("kijk eens, hoeveel Belg ik mij voel" :roll:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen aanhanger, maar heeft hier nog iemand iets zinnigs tegen hem in te brengen i.p.v. zielige beledigingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben anarchisten overigens tussen antisemieten en neo-nazi's te zoeken? Wat hebben die met provocatie te maken? Het autoritarisme dat de Staat en zijn aanhangers, zoals jij, tentoonstellen, dat provoceert mij niet enkel, maar dat onderdrukt nog in realiteit ook. |
Citaat:
Als dat de oppositie tegen Di Rupo moet voorstellen, vrees ik dat we zullen moeten wachten totdat de man het stoffelijke voor het eeuwige inwisselt alvorens hij de Wetstraat 16 zal verlaten. |
Citaat:
En ja ik ken de snel Belg wet...gestemd dor de regering Verhofstdadt (gene sos hoe kan dat nu ?) De wet werd verstrengd door de regering Di Rupo (ne sos dan nog wel hoe kan dat nu ? ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van bvb de uitspraak De voorzitter van de SPA, Tobback, zei "de neger is... alles voor de aanhalingstekens weghalen is simpel en wordt al te regelmatig gebruikt. Zo regelmatig zelfs dat VB mandatarissen opleidingen kunnen volgen om zo weinig mogelijk in dergelijke valkuilen te vallen. Dus gelieve, als het toch vindbaar moet zijn, het filmpje (ook een reportage op tv is een filmpje) voor te leggen en indien het om een uitgeknipt fragment gaat liefst ook de volledige originele context. Indien dit werkelijk bestaat zal de VRT u op simpele aanvraag zeker met veel plezier het nodig materiaal leveren... Ik wacht... |
Citaat:
Ik had toen ik tien was een relatie met een meisje dat een half jaar ouder (elf) was. En nee, ik ben geen pedofiel. En misschien weet u het nog niet, ondanks mijn vele reacties op dat heerschap, ik ben allerminst een fan van deze leugenachtige junkie. Als het aan mij lag had hij na die cocaïnehistorie geen licentie meer mogen krijgen. Liegende junkies als rolmodel voor onze jeugd? Nee, bedankt... |
Citaat:
|
Citaat:
Debouts les Belges voert campagne tégen het hoofddoekenverbod, hun lijsttrekker voor Europa is moslim, enz.. Dat links-rechts gedoe is compleet achterhaald. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be