![]() |
Citaat:
|
Nationale Bank bezorgd over gevolgen eventuele black-out
Bron Detail tekst: Citaat:
|
Citaat:
Uniforme huizen storen mij niet echt (enkel die walgelijke belgisch-spaense villa's maken me razend), dus dat is ook geen probleem. Misschien enkel dat renoveren, maar ben er vrij zeker van dat dat op langere termijn toch goedkoper is dan in Vlaanderen een huis te kopen. |
Citaat:
Maar tenzij ge dan werkt in een band van max 20 km van de Nederlandse grens, van Knok tot St Niklaas, zijt ge toch maar gejost hoor. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
De straat waar ik woon is niet opgenomen in het afschakelplan. Ik vermoed dat dat duidt op een hele winter koken en kijken. :)
|
Citaat:
Hun spullen liggen plat. Wellicht teveel aanvragen tot connecties tegelijk. . |
En dat tijdens de kantooruren. Men zou denken dat iedereen naarstig aan het werk is.
|
Deze winter zullen de "klassieke" centrales van Herdersbrugge, Drogenbos, St Ghislain, Seraing, Ham & Coo zorgen voor elektriciteit.
+Er bestaat ook nog een "Strategische voorraad". |
Het is toch wel vreemd dat in Puurs alles in zone 6 zit, buiten Ruisbroek. Dat is zone 3. Toch wel "toevallig" daar waar Krisje Peeters woont, zeker?
Bende incompetente randmongolen van politiekers... |
Citaat:
In Brugge bv woont renaatje landuyt. Toevallig ligt Brugge (+Zeebrugge) in een "goede" zone. Enz... |
Citaat:
Gewoon het feit dat dit mogelijk is in de 21ste eeuw is een Westers of deftig bestuurd land onwaardig... |
Citaat:
|
Citaat:
:cry::cry::cry: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be