Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Niets kwets minder dan de waarheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220011)

Peche 24 juni 2015 19:04

Past maar op of ik geef jullie allemaal een billebroek. :twisted:
Hoe kan ik nu stout zijn, ik doe niets.
Het is al een vermoeiend vooruitzicht als ik de tafel nog maar moet afruimen. Gelukkig dat ik mij er altijd kan uitpraten. :angel:

bembem 24 juni 2015 20:07

amai wat lees ik allemaal???! pfffffffffff!
nu trots Knuppel?? :roll::roll::roll::roll::roll:

Hoomer 24 juni 2015 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7712535)

Hier se kijk is hier se, ons bembemmeke mag terug posten van hare dikke schat ;-)

bembem 24 juni 2015 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7712546)
Hier se kijk is hier se, ons bembemmeke mag terug posten van hare dikke schat ;-)

:roll::roll::roll:

bembem 24 juni 2015 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7712546)

oeps, dubbel (504)

Eduard Khil 24 juni 2015 20:20

wanneer ga je eno achterna? Weg van dit forum? :lol:

bembem 24 juni 2015 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7712556)
wanneer ga je eno achterna? Weg van dit forum? :lol:

oh dear

Hoomer 24 juni 2015 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7712553)
:roll::roll::roll:

Ja maar ik ben echt blij dat ge terug zijt;

Knuppel 25 juni 2015 05:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7712535)

Je bedoelt dat ik mij zou moeten schamen omdat jouw arme luizenvriendje de waarheid niet kon verdragen en het hazenpad koos?

Omdat bewezen werd dat niets minder maar méér kwetst dan de waarheid?

Als dat geen toost waard is!

Knuppel 25 juni 2015 05:35

Knuppel 25 juni 2015 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7712564)
Ja maar ik ben echt blij dat ge terug zijt;

Ze zal jammer genoeg haar hangmatvriendje moeten missen.

Hoomer 25 juni 2015 06:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7712862)
Ze zal jammer genoeg haar hangmatvriendje moeten missen.

Ja maar toch, als diene van DHL aan de deur staat maakt dat weeral veel goed he. ;-)

Hoomer 25 juni 2015 07:39

Ik vraag me af of die poster van die domme toestanden beseft hoe belachelijk en kinderachtig hij zich gedraagt, ik vraag me af of een mislukt leven u tot zo een toestand van ongecontroleerde haat kan brengen.
Ik vraag me af of Helene .........;

Knuppel 25 juni 2015 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7712875)
Ja maar toch, als diene van DHL aan de deur staat maakt dat weeral veel goed he. ;-)

Niemand maakt mij wijs dat welke vrouw dan ook zit te wachten op het kwakje van een vent zonder ballen, maar met wel veel armeluizen-noten op zijn zang.

Mannen met (voldoende) testosteron hebben noch een reden, noch de behoefte om hun financiële afhankelijkheid van de gemeenschap tentoon te spreiden. Die scheppen liever op over wat ze bereikt hebben in hun leven. En dit niet alleen op financieel vlak. Dat soort mannen trekt, niet toevallig, een héél ander soort vrouwen aan dan trollen die kort voor de menopauze nog vlug draagmoeder van een homo willen spelen om toch maar niet te moeten werken.

Marie van de koster 25 juni 2015 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7712967)
Niemand maakt mij wijs dat welke vrouw dan ook zit te wachten op het kwakje van een vent zonder ballen, maar met wel veel armeluizen-noten op zijn zang.

Mannen met (voldoende) testosteron hebben noch een reden, noch de behoefte om hun financiële afhankelijkheid van de gemeenschap tentoon te spreiden. Die scheppen liever op over wat ze bereikt hebben in hun leven. En dit niet alleen op financieel vlak. Dat soort mannen trekt, niet toevallig, een héél ander soort vrouwen aan dan trollen die kort voor de menopauze nog vlug draagmoeder van een homo willen spelen om toch maar niet te moeten werken.

Ik heb een hekel aan mannen die opscheppen over wat ze bereikt hebben in het leven. "Ik heb zoveel vrouwen gehad, ik heb zo een grote auto, ik ben de rechterhand van de baas, ik heb een huis met 4 slaapkamers, enzovoort". Doodvervelend!
Wat trollen betreft, er zitten er hier veel hoor! Met of zonder menopauze :-)

SDX 25 juni 2015 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7713101)
Ik heb een hekel aan mannen die opscheppen over wat ze bereikt hebben in het leven. "Ik heb zoveel vrouwen gehad, ik heb zo een grote auto, ik ben de rechterhand van de baas, ik heb een huis met 4 slaapkamers, enzovoort". Doodvervelend!
Wat trollen betreft, er zitten er hier veel hoor! Met of zonder menopauze :-)

Ik heb daar ook 'n hekel aan, maar iemand die constant loopt te klagen, zichzelf beklagen, ruzie zoekt en driehoekt omdat je 't niet met 'm eens bent, z'n hele zielige levensverhaal neerpent en dan verwacht dat iedereen medelijden heeft, zoniet ben je 'n seriële bully, nou, daar heb ik ook 'n hekel aan.

Mijn moeder pleegde steeds te zeggen; "Doe maar normaal, da's al gek genoeg".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be